کلید کرتین وال موفق

این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. نماهای ساختمانی در کنار سقف، یکی از مهمترین عناصر ساختمان است، زیرا انواع نمای ساختمان به عنوان یک مانع اولیه در برابر عوامل جوی خارجی مانند باد و باران، برف، آفتاب و غیره است. همین مزیتهای به ظاهر ساده، باعث شده است، که طراحان، معماران و مهندسان ساختمانی، علاقه بسیار زیادی به استفاده از نمای کرتین وال با لامل آلومینیومی داشته باشند. فولاد و شیشه مواد همافزایی هستند و اغلب در نما و سقف ساختمانهای چندطبقه استفاده میشوند. نوع اول فریملس (framless) یا همان بدون نمایان شدن خطوط ظاهری نمایان نام دارد و نوع دوم به فیس کپ (facecap) یا در پوش دار معروف است. نمونه فریملس نماهای کرتین وال، خود به دو زیر مجموعه فول فریم (full frame) و یو فریم (Ufram) تقسیمبندی میشوند که هر کدام از این انواع با توجه به شرایط پروژه ساختار نما و سایر عوامل، توسط مهندسان و معماران حرفهای انتخاب و پس از انجام کامل طراحی از نظر فنی و زیبایی شناختی در محل پروژه نصب میشوند.

قیمت اجرای نمای خشک

حتی امروزه نیز بیشتر اوقات متخصصین طراحی (معماران) از کلاه مشاور نما استفاده می کنند و خدمات و مشاوره های اساسی را ارائه می دهند. همین موضوع، یکی از مهمترین مزیتهای استفاده از نمای کرتین وال به جای نماهای سنتی ساختمان است. آجر نمای ساختمان به صورتهای مدرن، ساده، دکوراتیو و سنتی قابل اجرا است که در تمامی موارد ذکر شده، میتوانید با استفاده ازنمای آجری، اثر جذابی را برای ساختمان خود تولید کنید. دو پوسته یک منطقه حرارت دریافت شده از خورشید را ذخیره میکند و باعث کاهش تلفات گرما در زمستان میشود. همچنین طراحی آنها، به گونهای است، که بتوان شیشهها را با لاستیکهای مخصوصی به نام EPDM در برابر نفوذ و هدر رفتن حرارت عایق بندی کرد. نماهای کرتین وال را میتوان با ترکیبی از سایر سیستمهای دیگری همچون چوب، به سبک و سیاقی مدرن تر طراحی کرد، تا علاوه بر زیبایی از عایق بالاتری نیز برخوردار باشد. لامل چیست و چه ارتباطی با نمای کرتین وال دارد؟ دو گروه از سنگ های طبیعی که در نمای ساختمان به کار می روند،سنگ های آهکی و سنگ های آذرین هستند.سنگ های آهکی معمولاً به دلیل وجود رگه هایی که در آنها دیده می شود،استحکام چندانی ندارند.مشکل سنگ های آذرین معمولاً جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است.

روش اجرای نمای خشک

در این نسل، با نصب سیستم فریم لس روی آهن، مشکلات متعددی از نظر آب بندی و هوابندی به وجود میآمد. از عوامل دیگر وجود مقادیر آهک در سنگ است که به مرور زمان باعث شوره زدن سطح سنگ شده و به صورت لکه های سفید ظاهر می گردد.نگ سنگ از ویژگیهایی است که از نظر اقتصادی نیز بسیار مهم است.سنگهایی با رنگ سبز،لاجوردی و قرمز که کمیاب هستند دارای ارزش بیشتری می باشند. بالکن ها بخشی از نماهای شمالی هستند که هم می توانند به لحاظ متریال قابلیت های بالای خود را نشان دهند و هم در هنگام نورپردازی می توانند آلترناتیو های مختلفی را بپذیرند. همانطور که ساختمان نوردهی طبیعی را نشان می دهد و از آن عبور می کند، گفت و گو میان ساختمان، شهر و مشخصات محیط را ترویج می کند. اتصالات به پانلهای شیشهای معمولاً توسط براکتهای فولادی ضدزنگ با واشرهای نئوپان از طریق شیشه تولید میگردند، همانطور که در شرکتهای نمای خشک در تهران زیر نشاندادهشده است. این لاملها در دو جهت افقی و عمودی نصب می شوند و فضایی مشبک، مناسب با نصب صفحات شیشه ای یا غیره را ایجاد میکنند. این مواد همچنین انعطافپذیر هستند و انرژی بسیار کمی مصرف میکنند.

ببینید چه کسی در مورد اجرای نما صحبت می کند و چرا باید نگران باشید

این لایه نقرهای، نور را منعکس کرده و همچنین بار الکتریکی را در سراسر مواد توزیع میکند و باعث تغییر شکل آن میشود. اساسی ترین ویژگی طراحی نمای مدرن، برخورداری از خلاقیت و مهارتی است که در عین زیبایی، ساده باشد. دکوراسیون داخلی ارتباط میان معماری و طراحی داخلی است طراحی داخلی عهده کار هماهنگ سازی اجزا و عناصر ساختمان با توجه به نیازهای انسان بر اساس سلیقه ها و فرهنگ کاربران در فضاهای داخلی است. در غیر این صورت با تغییر دیدگاه شان نسبت به کل ساختمان، بلافاصله از ورود به آن خودداری میکنند؛ علاوه بر این تا جای ممکن از مراکز خریدی استفاده میکنند، که طراحی نمای ساختمان آن، چشم گیر و جذاب تر باشد؛ به همین دلیل است که امروزه در بازار گرم رقابت برای کسب مشتری، رسیدگی به طراحی اجرای نمای مجتمع تجاری و یا مسکونی، اولین و مهم ترین اقدام آن ها است. لاملها نیز با توجه به طراحی نمای کرتین وال و کاربردی که دارند، دارا انواع مختلفی هستند. ᠎Art᠎icle was gen erated by G SA C᠎ontent Generator  D emov ersion!

دیدگاهتان را بنویسید