کلید نمای خشک

هر نوع پوشش خمکاری شده که برای پوشاندن نقاط مختلف کار استفاده میشود اصطلاحا فلاشینگ یا نما نامیده میشود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه 80 شمسی توسط مجموعه رونین پارس در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملاً مهندسی با انواع روش های ده گانه خویش طراحی و اجرا می نماید. در نمای رومی اغلب از قوسها و ستونهای تزئینی استفاده میشود که به لحاظ زیبایی یکی از زیباترین انواع نمای ساختمان به حساب میآید چرا که نمای با شکوه و با عظمتی را به ساختمان شما میدهد.

نمای خشک نمایان

معایب نمای سرامیک آن است که از این نوع نما در مکانهای شلوغ نمیتوان استفاده کرد چرا که به شدت نور در مقایسه انواع نمای ساختمان را بازتاب میدهد. نمای نانو به ضد آب کردن نمای ساختمان کمک میکند. نیاز به زیبایی ظاهری در نمای یک بنا و آسایش ساکنان آن با توجه به ویژگی عایق صوتی نما و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی موجب شد تا تنوع مصالح در دستور کار ساختمانها قرار بگیرد. امروزه در ساخت ساختمان های مدرن از شیشه های دوجداره یا سه جداره نشکن استفاده می شود که منجر به عدم هدر رفتن و اتلاف انرژی می گردد. عوامل مختلف باعث زیبا شدن آجر میشود از جمله بندکشی که با استفاده از رنگ های تیره و روشن انجام میگیرد همچنین برای زیباسازی هندسه ساختمان صورت میگیرد و بندکشی است و آخرین مرحله آجر نما است که دقت و کیفیت بسیار زیادی دارد. همچنین سنگ سمنت پلاست در مقایسه انواع نمای ساختمان در مقابل نور خورشید، دمای محیط و باران اسیدی نیز مقاوم است و کیفیت خود را حفظ میکند. کیفیت و شفافیت شیشه و عایق صوتی و حرارتی بودن آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. Da ta has been created ​with the ᠎he lp  of behsaznama C​ontent G​enerator D​em​over​si on.

نحوه نصب نمای خشک

استفاده از نمای خشک به نوعی از ساختمان و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط نمای خشک در ساختمان جوی محافظت میکند. همچنین از دیگر معایب نمای سرامیک آن است که چسبندگی لازم را به مصالح نداشته و تغییرات جوی و به دنبال آن انقباض و انبساط مصالح موجب جدا شدن این نما از بدنه ساختمان میشود. البته هر چند نقاشی ساختمان پلاستیک را باید افراد حرفه ای بر عهده بگیرند اما در صورتیکه نقاش تنها چند پروژه را نیز به انجام رسانده باشد میتواند از پس این نوع رنگ آمیزی نیز بر آید. بهره بردن از نیروی کار حرفه ای و با تجربه در زمینه های طراحی نمای ساختمان ، اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای اچ پی ال، اجرای نمای کرتین وال، اجرای نمای فریم لس، اجرای نمای استرچ متال، اجرای نمای لوور، اجرای نمای سنگ خشک، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای آجر، اجرای نمای بتن اکسپوز، اجرای نمای بتن جی اف آر سی ، بازسازی نمای ساختمان ، تولید اجرا و نصب در و پنجره UPVC ، تولید اجرا و نصب در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، تعویض در و پنجره های قدیمی ، نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب قفل برقی و …

می باشد. برای اطلاع از نماسازی ساختمان با ما تماس بگیرید. کف ساختمان و پلکان:سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود،بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد.سنگی که برای این قسمت از ساختمان استفاده می شود باید قابل برش در یک جهت باشد همانند سنگ های رسوبی و دگرگون که این مزیت را دارا هستند. نمای شیشه ای در مدت زمان کوتاه قابل اجرا است. طراحی و ساخت سازه های نمای اسپایدر آمیزه ای از هنر و فناوری روز دنیا است که در معماری جدید مدرن با نظرات و شیوه های گوناگونی صورت می پذیرد. در این شیوه براکت ها در عقب نما کار گذاشته می شوند و توسط یراق آلات اسپایدر شیشه را در محل خود مهار می کنند. با مطالعه این مطلب دانستیم که هر کدام از این روشها مزایای خاص خود را دارند. مقایسه انواع نمای ساختمان نشان میدهد که هر کدام از مصالحی که برای نمای یک ساختمان به کار گرفته میشود مزایا و معایب مختص خود را دارند که در این مقاله به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت. This content was done with behsaznama Content  G᠎enerat or  DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید