کلمه پایانی اطلاعات به سیستم های مدرن نما

خدمات شستشوی نمای سیمانی معمولا با روش شستشوی نما با واترجت انجام می شود. در روش بعدی استفاده از اب و سیلیس است که لکه ها و جرم های سخت را با ان شست شو می کنند. مهندسان معمار از به کار بردن مصالح برنده یا شکننده در طبقات اول که با عابرین مرتبط است، باید پرهیز کنند. مصالح ساختمانی باید به گونه ای انتخاب شوند که بعد از مدتی زیبایی ظاهری خود را از دست ندهد و قابلیت شست و شوی نما در آینده وجود داشته باشد. طراحی نمای ساختمان، باید به گونه ای باشد که در تناسب با محوطه سازی و فضای سبز آن باشد. در شرایطی که طراحی نمای ویلا به خوبی انجام نشود، ساختمان ویلا در محوطه به یک معضل بزرگ تبدیل خواهد شد و در اصطلاح تبدیل به یک وصله نامناسب میشود. اما امروزه با گسترش شهرها و تمایل به شهرنشینی، طراحی نمای ساختمان به یک کار تخصصی و پر طرفدار تبدیل شده است. روش اول: اتصال انکر با پیچ آچاری، در این روش با توجه به سایز انکر از پیچ با ارتفاع مناسب و واشر استفاده میشود. مثلا بعضی سنگ ها برای محیط های مرطوب مناسب نیستن و بعضی سنگ ها در محیط های گرم دچار آسیب میشن.

بالا 10 اشتباهات در اجرای نما که قادر خواهید بود Easlily درست در حال حاضر

در مقابل این مسئله، رنگهای تیره قرار میگیرند در واقع رنگهای تیره بیشتر مناسب متراژ بالا هستند و در صورت استفاده از این دسته از رنگ­ها در متراژ بالا، چیزی از ابهت ساختمان کم نمیشود. برخی موارد مانند عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای (سطح شیشه خور نما از ۶۰ درصد بیشتر نشود) یا تمام فلزی و عدم استفاده از رنگهای نامتعارف، در دسته پرهیز در ضوابط طراحی نمای ساختمان قرار می­گیرند. شرکت ایناب به عنوان یکی از شرکت های باتجربه و با سابقه در زمینه اجرای نمای کامپوزیت با استفاده از افراد متخصص و با تجربه آمادگی اجرای نمای کامپوزیت را در هر سطح و متراژی را در سراسر کشور دارد.نمای کامپوزیت برای ساختمان های با کاربری های مختلف در سراسر کشور و همچنین دنیااستفاده می شود. نصب نمای کامپوزیت یکی از انواع مصالح پرکاربرد در صنعتساختمان سازی مدرن است. در بیشتر مواقع جهت نصب چوب برروی نما، نمی توان از ملات های ماسه سیمان استفاده نمود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. Data has been gen​erated ​wi​th the ​he᠎lp ᠎of behsaznama Con​tent Gener​at or​ D᠎emov ersi on᠎!

نمای خشک در ایران

قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. Paper Backed Vinyl / Solid Sheet Vinyl : در این نوع کاغذ دیواری، لایه دکوراتیو که به شکل یک لایه جامد از وینیل است بر روی یک زیر لایه کاغذی لامینیت می شود. در روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی میشود، همگی به این فاکتور مهم توجه خاصی میکنند. کاملاً واضح و روشن است که معیارهای مرتبط با کیفیت و دوام رنگ در جایگاه خود بسیار مهم است زیرا هر چقدر مرغوبیت محصول بیشتر باشد به همان نسبت دوره های زمانی برای پوشش دهی مجدد سطوح افزایش پیدا خواهد کرد بطوریکه تنها با یکبار رنگ آمیزی می توانید شاهد پایداری و ماندگاری آن ها برای سالیان طولانی باشید. با توجه به اینکه نمای ساختمان یکی از نماهای موجود در شهر میباشد از این رو زشتی و زیبایی آن نیز میتواند بر کل محل تاثیر گذار باشد و در نتیجه طراحی و اجرای نما از اهمیت بالایی برخوردار میگردد.

یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که سیمان پرطرفدار برای نما جای خود را به دیگر نماها داده است، این می باشد که تنوع نداشته و برای هر ساختمانی باید مجدد رنگ مورد نظر را به روی آن اعمال کرد. طراحی نما میتواند معرف شخصیت مالک و ساکنان ساختمان بوده و حتی میتواند معرف موقعیت مکانی ملک و همچنین نوع شرکت اجرای نمای سرامیک خشک کاربری آن باشد. در این نوع از قوانین می توان انعطاف هایی را نیز در نظر داشت. از مزیت های اجرای نمای کرتین وال می توان به عدم نفوذپذیری هوا، باد و آب اشاره کرد. مقاومت بسیاری دارد. این سنگ تنوع زیادی در رنگ دارد كه مي توان با توجه به فرم و موقعيت نماي ساختماني، رنگ آن را انتخاب کرد. اما در شرایطی که این موارد عنوان نشده باشد، باز هم پیروی از حفظ هویت بومیو منطقه ای، مزایایی را به همراه دارد که مهم ترین آن به لحاظ بصری و زیبایی شناسی، ایجاد احساس خوب در مخاطبان است. از طرفی نما را میتوان به عنوان چهره ساختمان تلقی کرد که در مقابل دید عموم قرار دارد. شاید در گذشته، نمای ساختمان به اندازه امروز اهمیت چندانی نداشت و چیزی با عنوان طراحی نما، در بین مردم شنیده نمیشد که این مسئله دلایل مخصوص به خود را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید