کلاس جهانی ابزار سیستم های مدرن نما دکمه فشاری ساده

1. شستشو نما با استفاده از دستگاه واتر سندبلاست… 3. شستشو به صورت ابر و طی شامل سطوحی مانند: نمای شیشه ای، نمای کامپوزیتی سرامیکی، گرانیتی و… ویژگی اصلی نمای فریم لس این است که در آن سطح شیشه به صورت پیوسته مجری نمای سرامیک خشک دیده می شود. بهره گیری از شیشه و فلز در این نوع ساختمانها با توجه به در نظر داشتن ضوابط، بسیار مرسوم است. اتصال نمای ساختمانها به تکیه گاه باید قادر به تحمل نیروهای وارده به نما ناشی از بار باد، زلزله و اثرات ضربه باشد. باتوجه به این توضیحات سوال اساسی این است که نحوه مواجهه و برخورد با نمای رومی باید چگونه باشد؟ میتوانند همگن باشند چون با استفاده از زبانی مشترک روی بدنه اجزا شهر اجرا می شوند و اما از آنجا که هر کدام از این فضاها به کمک این زبان، مقاصد و نیازهای خود را بیان میکند، ناهمگن هستند. طراحی نورپردازی نمای ساختمان به اندازه طراحی خود نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی باعث می شود که ساختمان در هنگام شب مانند روز تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد.

نمای خشک نمایان

 Post has  be en creat ed with G SA Conte᠎nt᠎ G᠎enerat᠎or D᠎em oversion.

7 درخشان راه‌ها برای استفاده نماهای مدرن

سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. انعطاف پذیر بودن سیستم خطی در این است که همزمان موازی نیستند و امکان تغییرات سریع نورپردازی برای معرفی و نمایش آثار هنری جدید را فراهم می آورند . برای جلوگیری از فضای خالی بدون نور از منابع خطی استفاده کنند همانند فلورسنتها، نئون، یا کاتدی. هزینه های اجرایی برای نماهای مدرن ساده معمولاً آنقدر زیاد نیست که محاسبات اجرایی و مالی شما را دچار مشکل نماید. هدف نشریه شماره ۷۱۴ طراحی و ارائه ضوابط اجرایی نماها تحت اثر بارهای لرزهای، باد، ضربه و سایر عوامل محیطی و ارائه راهکارهای مناسب برای مهار آنها است. اما نورپردازی خارجی باید دارای قابلیت هایی منحصر به فرد برای روشن کردن فضای شب را داشته باشد . نمای ساختمانها باید قادر به تحمل جابه جایی نسبی و تغییرشکلهای تعریف شده در این دستورالعمل باشد. همچنین تغییر مکانها و جابجاییهای نسبی سازه نیز باید در محدوده تامین ضوابط سازهای استاندارد ۲۸۰۰ باشد.

فروش تجهیزات نمای خشک

5. همچنین به این نکته نیز باید توجه کرد که کدام جنبه طراحی نمای ساختمان بایستی مورد تاکید قرار گیرد و طراحی هدفمند باشد نه صرفا نشان دادن تکنولوژی ونوع خاص نورپردازی به کاربرده شده در نما. مثلا نمیتوان بالا و پایین پنجره و در را با هم همردیف کرد. از جمله این خصوصیات می توان به مقاومت بالای این متریال در برابر رطوبت اشاره کرد. به طور مثال در نماهای چوبی برای زیرسازی نمای ساختمان از دو روش فلزی و سیمانی استفاده می شو. هر چند این کار نمی تواند مانع عوامل فیزیکی و شیمیایی موجود در محیط برای جدا شدن سنگ از نما باشد اما تا حدودی می تواند به باقی ماندن سنگ روی نما کمک کند. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت.

چون نمای ساختمان حداقل منفذ را به بیرون داشت جلوی باد و باران، گرما و سرما و نفوذ عوامل حیوانی و انسانی را میگرفت، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم میکرد. نمایشِ سردر و سقفها و احجامِ نردبام نردبام نیکی محورِ طولی ویلا تو منظره بیرونیِ آن، و تقارن دقیقِ احجامِ اسم نشستة رواقها مداخل جوانب آتمسفر و لولی و مشرق ـ که تأکیدی است بغل وجودِ محورهای عرضی (راستة بازارچه) و طولی ـ نشانِ حسن است که با ساختمانی روبه روئیم که برقع اصلیِ نزاکت به مقصد فرم صورت است، و ضمناً نگاهی نیز به منظور جوانب غربتی و غرب نمای ساختمان جدید شرق شناس دارد. بیشتر واحدهای نخستین ساختمان پلاسکو با گذشت زمان و در سالهای پایانی عمر سازه، به کارگاههای تولیدی تبدیل شدند که با کاربری آن، همخوانی نداشتهاست. همین امر باعث می شود سرعت اجرای آن افزایش یابد و مدت زمان پروژه هم کمتر شود. سبکی پنل های نمای آلومینیومی و سرعت در اجرا و قیمت مناسب دامنه کاربرد این مصالح را افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید