کشف مشتریان با کرتین وال (نیم A,B,C … )

هدف از اجرای زیرسازی، ایجاد شرایط مناسب برای اجرای نما هست. گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. ناودانها، سایه بانها، پیش آمدگیهای سقف و بالکنها ایجاد سایه های خاصی بر روی نما میکنند. پروژه هایی که به لحاظ بودجه مالی بتوانند هزینه زیرسازی های آلومینیومی که شامل پروفیل های عمودی T vertical profil T و پروفیل عمودی کنج corner vertical profil می شود و هر کدام بین 1 تا 2 کیلوگرم بسته به محاسبات سازه ای پروژه وزن آلومینیوم دارند باید از ابتدای پروژه پیش بینی های مالی مربوط به تامین بودجه تهیه و اجرای نمای خشک را انجام بدهند تا در موعد مقرر جهت تهیه تجهیزات و اتصالات نماخشک با مشکل مالی مواجه نشوند. اهمیت بنیادین این مفاهیم، مدتها پیش تشخیص داده شد لیکن تا امروز هیچگاه بحث شایسته و درخوری در مورد آن صورت نپذیرفت. زیرا این روش نیاز به مهارت و در نتیجه نیروی کار ماهر تری داره که قطعا هزینه ی بیشتری رو هم به دنبال داره.  Th is a᠎rticle has been wri tten ​wi th the he lp ​of G​SA Content Generator DEMO !

انتخاب هر یک از این روش ها، به نظر شخصی شما بستگی داره.

پس تا میتونی در انتخاب سنگ کار دقت کن و حتی با مشتریان قبلیش صحبت کن. کیفیت انجام زیر سازی، در اجرای سنگ کاری اصولی، اهمیت زیادی داره. یادتون باشه که مهارت سنگ کار، تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و اجرای درست و اصولی نما کاری ساختمان داره. از آنجایی که در اجرای این مدل هندریل شیشه های ضخیمی به کار نرفته، نصب آن فقط با پایه ف مخصوص امکان پذیر است. اگه پرداخت دستمزد بیشتر به نیروی کار برای شما مهم نیست، پیشنهاد اکثر سنگ کار های حرفه ای روش خشک هست. انتخاب هر یک از این روش ها، به نظر شخصی شما بستگی داره. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. دوغاب استفاده شده در این مرحله به صورت خمیری در بین درز ها و فضاهای خالی استفاده میشه و باعث استحکام، زیبایی و یکدست شدن کار در انتها میشه. در این روش افرادی آموزش دیده به وسیله طناب هایی محکم از ارتفاعات ساختمان آویزان شده و کارهایی مثل پیچ و رول پلاک کردن، نماشویی (شستن نمای ساختمان ها) و . Data w as created with the ᠎help of behsaznama Content Gener᠎at or Dem᠎ov ersion.

قیمت سنگ نمای خشک

در این روش به وسیله یک سری اسکوپ (قطعات اتصال دهنده سنگ به دیوار) مشابه تصویر زیر سنگ ها رو روی زیر سازی نصب میکنن. استفاده از درپوش های ویژه در Face cape و نبود این درپوش ها در Full Frameless از بارزترین موارد تفاوت بین دو سیستم نمای کرتین وال است. استفاده از نمای خشک یکی از بهترین گزینههای برای دستیابی به تمام این ویژگیها است. این روش نیازی به ملات ریزی نداره ولی احتمال شکستن سنگ ها در موقع نصب، برای این روش خیلی زیاد هست. حالت بهینه دیوار برای اجرای نمای خشک دیوارهای پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. یکی از مزایای مهم نماشویی ترمیم سنگ نمای ساختمان است که ترک خورده ویا در طول سالها از بین رفته است. ورق های کامپوزیت نیز با از استفاده نبشی های آلومینیومی که از قبل در کارگاه مونتاژ داخل باکس ورق ها نصب گردیده اند. Th is conte nt was g enerat ed  by behsaznama Content G᠎enerat᠎or D​em ov​er​sion .

در نهایت مانند روش قبل تایلهای سرامیکی روی ریل های افقی آلومینیومی نصب می شوند. تراز کردن و تنظیم شیب سنگ ها هم در این مرحله انجام میشه. 3- تراز کردن نهایی سطح کار هم در این مرحله و با تراز کردن نبشی ها صورت می گیره. برای شستن سنگ،بهتر است تنها از آب استفاده شود.برای تمیز کردن گرانیت ها می توان برس مویی غیر فلزی و محلول های شوینده ی رقیق و مناسب به کار برد.مرمرها را نیز می توان با آب و محلول های شوینده رقیق تمیز کرد.سنگ های گرانیت،مرمر و شیت استفاده شده در نمای ساختمان به تناوب نیاز به شست شو با مواد تمیز کننده رقیق دارند. یک استاد کار عالی می داند که نحوه ی صحیح چیدن آجرها و نکات اجرایی آجر نما چیست و با پیاده سازی این نکات در نمای ساختمان، جلوه ی سازه را چند برابر خواهد کرد. برای شستشو و تمیز کردن نماهای کامپوزیتی هم همانند نماهای شیشه ای از دو روش واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و مواد شوینده استفاده می شود که در ساختمان هایی که نمای آنها کامپوزیتی می باشد پیشنهاد می شود برای تمیزی بهتر هر دو روش حتما اجرا شود. بست هایی رو هم در محل روبروی این شیارها به دیوار وصل کردن. Art​ic le was gener ated wi​th the  he​lp of behsaznama Content G en​erator  D​emoversion!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نمای خشک در ایران لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید