کشف مشتریان با نمای مدرن (نیم A,B,C … )

یک پیمانکار نما بخوبی می داند انتخاب مصالح مقاوم به تنهایی برای داشتن نمای خوب و با کیفیت کافی نیست، بلکه باید اجرا و ساخت نما نیز به صورت اصولی انجام شود. سنگ مرمریت:مرمر از انواع سنگ های دگرگون است که در رنگهای سفید،خاکستری،سیاه،سبز،قرمز،زرد و ارغوانی می باشد.سنگ مرمر را برای تزئینات و نما سازی داخل ساختمان شامل،کف،دیوار و کارهای هنری بکار می برند. فراوانی، تنوع، استحکام و امکان ترکیب با مصالح دیگر، از جمله مهمترین نقاط قوتی هستند که در زمان مشاوره نمای ساختمان، سازندگان را به استفاده از سنگ در نمای ساختمان ترغیب میکند. با انتخاب نوع پنجره، اندازه و چیدمان مناسب با سایه مناسب، میزان افزایش نور خورشید، سطح نور و نمای بیرون متعادل می شود. از دلایل وسعت کاربرد این نما در انواع ساختمان های با کاربری های مختلف، انعطاف پذیری و ویژگی های خاص این نما می باشد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ابداعات جدیدی که در زمینه تولید قطعات ساختمانی ایجاد شده است، چهره بسیاری از شهرها کاملا دگرگون شده است.

شرکت طراح و مجری نما

جهت مشاوره و اجرا نما در این زمینه می توانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. پیمانکار نما بر اساس کیفیت مدنظر، موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و هزینه صاحب ملک اقدام به انتخاب مصالح نما می کند. برای رنگ کردن پانل ها از سیستم های بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده می شود تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد. الیافی که در این نوع از نما وجود دارد مقاومت بسیار بالایی ایجاد می کند، به همین دلیل در برابر هر ضربه ای مقاوم است. از جدیدترین مصالحی که در نمای ساختمان مدرن بهکار میرود، سرامیک نما است که بهتازگی تحولی عظیم در صنعت ساختمانسازی ایجاد کرده است. اگر در اجرای نمای ساختمان بیش از ۶۰ درصد شیشه استفاده شده باشد، آنرا نمای شیشهای میگویند. اگر یک پیمانکار نما تمامی مراحل اجرای نما را طبق قوانین به خوبی انجام دهد در آخر با جلب رضایت مشتری همراه خواهد بود. اگر ساختمان را حجمی بسته در نظر بگیریم.

قطعات نمای خشک

از جمله عوامل تاثیرگذار در طراحی نما می توان به معماری ساختمان، معماری شهر، مشخصات ساختمان و میزان هزینه اشاره کرد. این گروه دارای تجربه ای بالغ بر ۱۵ سال در زمینه طراحی، نوسازی، بازسازی و ساخت انواع ساختمان های، تجاری، اداری، مسکونی و ویلایی می باشد. 1- جهت ساخت مایه ی رنگ پلاستیک ابتدا کمی از رنگ رقیق شده را در ظرف میریزیم . با توجه به متفاوت بودن این نوع سرامیک با مدلهایی که در کف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد، اجرا و نصب آنها نیز به اعمال شیوههایی مخصوص نیاز دارد. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. از این رو توجه به آن و اجرای اصولی با متریالی باکیفیت از اقداماتی اساسی در جهت بهبود سلامت شهروندان است. با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند. سنگ از قدیمیترین مصالحی است که مصرف آن در ساخت بخشهای مختلف سازه از جمله نما قدمتی دیرینه دارد. This article has be᠎en w ritten ᠎by behsaznama Cont en᠎t Gene rator DEMO!

در این بین افرادی که در طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان دست دارند، تلاش زیادی برای رفع این مشکل و ساخت سازههایی با نمای بهتر و زیباتر شدهاند. مزیت نسل جدید آجرها، قابلیت ساخت پنلهای پیشساخته در طرح و ابعاد دلخواه است. چنین محصولی با قابلیت تولید توسط متریال های گوناگون از قبیل آلومینیوم و استیل می تواند در پروژه های مختلف به عنوان نمای لوکس ساختمان نیز به کار رود . وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می کند. عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می گردد. با این اتصال های شیشه ای قابلیت ایجاد هر نوع نمای شیشه ای نظیر سقف های شیبدار, نماهای مدرن سقف های گنبدی شکل و غیره به وجود می آید. نمای ساختمان در این سازهها از ترکیب ملزومات ساختمانی اصیل و قدیمی مانند سنگ، آجر و چوب بههمراه متریال جدید تشکیل شده است. امکانات بی نظیر این متریال طیف گسترده­ای از راه­حل­های خلاقانه را در اختیار معماران قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید