کرتین وال Blueprint – شستشو و تکرار

یک روش نصب سرامیک های مورد استفاده در نما روش نصب خشک می باشد . با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حوزه ساختمان سازی، از طرح های متنوعی می توان برای اجرای زیرسازی نما استفاده کرد. در میان متریال کاربردی در نمای بیرونی ساختمان می توان به سنگ، چوب، بتن، آجر، شیشه و غیره اشاره کرد. ابعاد و ضخامت پانل های HPL متنوع بوده و به طور معمول برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان از ورق هایی با ضخامت ۶-۸-۱۲ mm استفاده می شود. ۸- نما به وسیله تکرار این فرایند ساخته می شود. مشخصات و الزامات سرامیک های پورسلان یا سرامیک های تهویه شونده (Terra Cotta) در این روش در استاندارد ملی ISIRI 25 آورده شده است. استفاده از این روش سرعت کار ساختمان سازی را کاهش می دهد و به دلیل استفاده از موادی مانند سیمان یا دوغاب، ساختمان کثیف می شود که پس از اتمام کار نیاز به تمیز کاری خواهد داشت. یعنی اگر شما بتوانید، روی سطحی کاملاً صاف و بدون هیچگونه منفذ، در محیطی با دمای مساعد ۲۵ درجه سانتیگراد ، با بهترین تکنیکهای عملیاتی در نحوه ی رنگ آمیزی ، با ایجاد یک فیلم رنگ کاملاً یکدست و بدون نوسان ضخامتی، کار اعمال رنگ خود را روی نمای ساختمان به اتمام برسانید در آن صورت این اطمینان را به شما می دهیم که قدرت پوشش دهی رنگ نمای آکریلیک به مراتب بالاتر خواهد رفت.

طراح و مجری نمای خشک

دیوار پشتیبان نما که بار سیستم اتصال خشک سرامیکی به آن وارد می شود باید از نظر دارا بودن سطحی صاف و شاغولی و در محدوده رواداری های مجاز و شرایط تعیین شده برای نصب سیستم سرامیکی بررسی شود. لاملها نیز با توجه به طراحی نمای کرتین وال و کاربردی که دارند، دارا انواع مختلفی هستند. گروه معماری آوگون با دارا بودن کادری متخصص و مجرب سال هاست که سعی بر این داشته تا با ارائه ی طرح های نوین در معماری و طراحی داخلی رضایت کارفرمایان رابه خود جلب کند. باز بودن این درزها این امکان را فراهم می آورد که هوا در پشت سرامیک ها جریان داشته باشد و از ایجاد تقطیر در پشت سرامیک ها جلوگیری به عمل آید. ۲- پس از آن پروفیل های عمودی بر روی براکت ها متصل شده و به صورت شاغولی نصب می شوند. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است.

This h᠎as be᠎en c re at ed by G​SA Content᠎ Gen erator Demoversion.

برای جان عابران پیاده نیز خطر آفرین باشد.

همانطور که A.Pret در سال 1908 گفت ، “ساختمانهای ترانسفورماتور زمانه ما اسکلت بتونی مسلح یا سازه های آهنی دارند. سنگهای ساختمانی انواع مختلفی در قالب تراورتن، گرانیت، مرمر و مرمریت دارند و که هر نوع از آنها نیز دارای تنوع زیادی میباشند، که در سرفصل سنگهای پلاک به طور مفصل توضیح داده خواهد شد. البته سایر موارد مانند استفاده از گروه های آموزش دیده بجای نیروهای غیر فنی و بدون آموزش در روشهای سنتی و نیزاستفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی مدرن در انجام کارها در انجام نمای خشک ساختمان، ضمن تأثیر مستقیم بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری احتمالی باعث افزایش کیفیت اجرا نیز خواهد شد. علاوه بر این، یک ساختمان بدون زیرسازی نما میتواند برای جان عابران پیاده نیز خطر آفرین باشد. فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای می باشد که از دو رویه شیشه سکوریت 6 میلی متر فلوت استاندارد درجه یک و در رویه طلق که در کل 52/1 میلی متر و در بین دو شیشه سکوریت گذاشته شده، را شامل می شود. در روش های که ذکر شد،استفاده از داربست امنیت بالاتری نسبت به دو روش فوق دارد زیرا علاوه بر تکیه گاهی که داربست ایجاد می کند.

پنهان معمای پشت اجرای نما

نمای ساختمان اگر به درستی زیرسازی نشود، احتمال تخریب دارد و در صورت تخریب شدن ضمن ایجاد ظاهر زشت، باعث میشود که باران و رطوبت به قسمت های زیرین سازه نفوذ کرده و آن را فرسوده کند. آیا می دانید اگر زیرسازی نمای ساختمان به درستی صورت نپذیرد منجر به چه اتفاقی خواهد شد؟ اجرای نمای خشک در معماری مدرن در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. اجرای نمای سنگ به دو روش انجام می­شود: روش خشک و روش تر! پس از ایجاد طرح، عملیات آهن کشی نمای ساختمان اجرا می شود که این بخش باید اصولی و طبق استانداردهای روز دنیا انجام گردد تا از ریزش و یا تخریب آن به هنگام وقوع زلزله جلوگیری شود. برای جلوگیری از اتلاف بالای مصالح و خرد شدن آنها توصیه می شود که سوراخ کاری های مورد نیاز در سرامیک با توجه به فواصل قاب آلومینیومی در کارخانه انجام شود و سوراخ کاری های قاب آلومینیومی در سایت انجام شود. بست های آلومینیومی در حفره های قطعات قائم آلومینیومی کار گذاشته می شود و از درزبند برای جلوگیری نفوذ هوا به پشت سرامیک ها استفاده می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروش تجهیزات نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید