کرتین وال نه منجر به رونق مالی

نما اغلب با ساختمان های قدیمی تر و ساختمان های معتبر شناخته می شود، اما هر ساختمانی می تواند نمای خاص خودش را داشته باشد. این ترکیبات رنگی دارای یک ماهیت تثبیت شده هستند بطوریکه در طولانی مدت از میزان رنگدانه های موجود در محلول آن پس از اعمال کاسته نمی شود. میزان هزینه کرد در طراحی نما مدرن رابطه مستقیمی با نوع ” طرح ” و ” متریال ” انتخابی دارد . ابرقدرتهای اقتصادی میکوشند تا هرساله ازنظر دارایی، میزان تولیدات و دهها شاخصه دیگر برتری خود را حفظ… حضور دیگر عناصر محیطی و سایر اسباب و لوازم موجود همچون مبلمان ، پرده ها و . بنابراین لبه بام نمیتواند بدون تفاوت با دیگر قسمت ها در آسمان رها شود. لذا رزق ارتفاع پایین بیشترین زیبایی را دره نمای ساختمان سنگهای همرنگ و بدون نشانه و یک قواره به طرف هستي میآورند. نماها می توانند اشکال و اندازه های مختلفی داشته باشند و این واقعاً فرصتی برای معمار است که استعداد خود را با جان بخشیدن به یک ساختمان به نمایش بگذارد.

اجرای نمای خشک در ایران

همچنین مواد نسوز اساسی ، از جمله منیزیا ، دولوما و اسپینل ، اغلب با کربن و گرافیت ترکیب می شوند و در محیط های بسیار اساسی استفاده می شوند. بر خلاف کاربردهای مختلف این دو نوع آجر، ویژگی های مشترک زیادی بین آن ها به چشم می خورد ؛ آجرهای نما به علت قرار گرفتن در محیط خارجی ، نسبت به تغییرات جوی و شرایط محیطی مقاوم تر از آجرهای معمولی ساخته می شوند. اگرچه توفا هرگز از بین نرفت، لیکن تراورتن در اواخر قرن دوم قبل از میلاد مورد استفاده قرار گرفت. متاسفانه در برخی ساختمانها سازندگان از مفتولهای معمولی بجای گالوانیزه استفاده میکنند که بدلیل خوردگی این مفتولها احتمال ریزش سنگ نما نیز خواهد بود. برخی از آنها بلند و باشکوه هستند، با درهای طاق دار عظیم و ایوان بزرگ یا پنجره های عریض می باشند. تعداد بسیار کمی از معماران می توانند در نمای ساختمان خود از آیینه کاری استفاده کنند اما برخی ساختمان ها توانایی معمار را در انجام این کار نشان می دهد.

پر سود قصههایی که درباره آن بیاموزید نمای مدرن

زمانی که یک معمار نما را طراحی می کند، عناصر زیادی را در نظر می گیرد. از آنجایی که خانه های مسکونی نقش مهمی در بافت شهری ایفا می کنند، ضروری است که الگوی طراحی نما منعکس کننده شخصیت درونی ساختمان باشد. این مواد به دلیل دوام، مقاومت در برابر پوسیدگی و وزن آن مورد توجه قرار می گیرد، همچنین دارای ظاهری خیره کننده و جذاب است که برای ایجاد یک نمای مدرن ایده آل است. در حالی که انتخاب طرح یا الگوی نمای عالی برای یک خانه مسکونی ضروری است، انتخاب مواد و تکنیک مناسب برای طراحی نما نیز به همان اندازه مهم است، دلیل اصلی این است که نمای جلو ساختمان چیزی است که با محیط بیرونی ارتباط برقرار می کند. طراحی نما و ایجاد الگوهای نما هر چند برای یک طراح بسیار جالب است، اما خسته کننده ترین و مهم ترین فرآیند است زیرا محیط ساخته شده را زنده می کند. معمولا در طراحی نما شیشه از شیشه های دوجداره برای جلوگیری از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی استفاده می شود.

نمای شیشه ای چیست؟ سرو سرخ غربی کانادایی گونه ای چوبی است که نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهد و در بسیاری از خواص خود بی رقیب است. نماهای شیشه بهترین عایق و کنترل کننده بسیاری از صداها بوده و استفاده مستقیم و بازدهی انرژی خورشید را فراهم می کند و در نتیجه مصرف انرژی را کاهش می دهد. این نمای شیشه ای کرتین وال هوشمند، هندسه منحنی ساختمان را ارائه می دهد که فضای داخل آن تقریبا بدون ستون است. آجرها روکش پخته جامد، بادوام و عملاً بدون تعمیر و نگهداری هستند. در ادامه درباره روشهای اجرای نمای کرتین وال در سیستم بدون قاب توضیحاتی خواهیم داد. سیستم استیک (stick) و سیستم یونیتایز (unitize) دو نوع عمده از این روشها هستند. این عناصر بسته به سبک معماری دارای نظم خاصی هستند. آجرها دارای روکشی هستند که و ساکنین ساختمان را در برابر سرما، رطوبت و گرما محافظت می کنند و کاملاً نسوز هستند. این آجرها به چند صورت توپر، دارای حفره و سوراخ و یا به شکل صفحات نازك (پلاك) تولید می شوند. ۱۲-بلافاصله بعد از خشک شدن ملات در اتمام کار هر قسمت یا چند ردیف سنگ، بندکشی صورت پذیرد. ᠎Th᠎is a rtic le h as  been written by G SA C on tent ᠎Generator DEMO.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید