کرتین وال امیدها و آرزوها

امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با نحوه اجرای نمای رومی سیمانی ویلا، به طور کامل آشنا کنیم. طراحی نمای شیشهای ساختمان از نوع فریم لس به این صورت است که در نمای شیشهای فریم لس سطح نما به وسیله پروفیلهای فلزی شبکه بندی شده و بعد از آن فریم نما در داخل این شبکهها قرار میگیرد. نمای رومی یکی از ایده آل ترین و محبوب ترین نماهایی است که در طراحی ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت معماری هیرادانا با تکیه بر توان بالای گروه طراحی خود و شناخت ضوابط و قوانین شهراداری همواره تلاش میکند تا طرحی متناسب با عملکرد ساختمان را ارائه دهد و در عین حال تمام ملاحظات قیمت طراحی نما را بابت طراحی نما مدرن و نما کلاسیک را دارد و در این زمینه از نرم افزار طراحی نما ویژه ای بهره میبرد و انواع سفارش طراحی نما را با دیده منت میپذیرد .

نصاب نمای سرامیک خشک

Da ta has been gener ated  with the help of behsaznama C ontent Generat᠎or Demov​er​sion​.

طراحی مدرن با این نمای پیشرفته کاملاً تغییر شکل شرکتهای نمای خشک می دهد. آن چه که در اجرای این کار باید به یاد داشته باشید، ضد آب کردن نما می باشد. در این نشست اعضای هیئت ویژه گزارش ملی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو، تشکیل نشدن تیم ایمنی در ساختار فرماندهی حادثه را به عنوان ضعف اساسی در فرماندهی حادثه در مقطع قبل از ریزش عنوان کردند. از نمونه های این روش نورپردازی می توان به چراغ های چشمک زن و یا رقص نور بر روی ساختمان های تاریخی و برج ها و ساختمان های مدرن با نماهای خاص اشاره کرد. کف ساختمان و پلکان:سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود،بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد.سنگی که برای این قسمت از ساختمان استفاده می شود باید قابل برش در یک جهت باشد همانند سنگ های رسوبی و دگرگون که این مزیت را دارا هستند. همچنین بهتر است بدانید سرامیک پرسلانی ، از انواع کاشی های سرامیکی بوده که نسبت به بقیه انواع آن از مقاومت بالایی برخوردار است. انواع روش های نصب نما کامپوزیت چگونه است؟ 3. این روش در صورتی که با ظرافت انجام نشود، نما را کثیف میکند.

نمای خشک در ایران

بهترین و باکیفیتترین مصالح را در پروژه خود داشته باشید. نمای سیمانی با به کارگیری افراد متخصص و مجرب بهترین ها را به شما ارائه خواهد داد. نصب المان های رومی روی نما: از آنجایی که در اجرای نمای رومی سیمانی ویلا استفاده از المان های مخصوص مانند مجسمه بسیار جذاب است. در نماهای طرحدار بهتر است با شاسیکشی هر بخش را جداگانه اجرا و مشخص کرد تا در مرحله سنگچینی دچار مشکل نشویم. از طرفی به دلیل سقوط احتمالی سنگ ها از نما و گران بودن قیمت سنگ در نمای رومی، نماهای رومی ساخته شده با سیمان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. در سیستم فریم لس شیشه ها در کارخانه بر روی فریم های آلومینیومی سوار و توسط آنها کاور می شوند و از خارج ساختمان تنها درز میان شیشه ها قابل رویت خواهد بود. در این مرحله با انجام ریسمان کشی تمام برآمدگی های حاصل پیاده سازی و با انجام تمام نکات اصولی تراز بندی می شوند. اجرا نمودن ملات آستر: در مرحله دوم اجرای نمایرومیسیمانیویلا، پس از تکمیل زیرسازی، باید کروم بندی انجام شود.

روش اجرای نمای خشک

↑ ۱۸٫۰ ۱۸٫۱ «پلاسکو، دو سال پس از فروریختن». تکنولوژی به کار رفته در ورق های اچ پی ال باعث می شود که تا 30 سال بدون تغییر رنگ و فرم باقی بمانند. با باقی ماندن این جبهه در اواسط کار بازسازی لایههایی از نمای زیرین فعلی بنا در قسمت شرقی کشف شد که از معماری دوره قبلتر یعنی صفویه خبر میدهد. نکته ی دیگر مدخل مدخل پنجره های ساختار های قدیمی این است که هزينه درا این ساختمان ها گاها پنجره هایی کوچک بین اتاق ها و مقوله های متنوع ساخت عرضه دارند که درب اکثر موارد نیز بلااسفاده هستند قصد معماران قدیم از طراحی و کار اجازه دادن این پنجره ها دراي میان حوت های همگون بنا ایجاد دریچه ای ارتباطی برای انتقال لوازم پذیرایی بین تسهيم های مشابه زن و فرزندان بوده است. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است.

دیدگاهتان را بنویسید