کرتین وال – آیا شما آماده برای یک عالی چیز هستید؟

اگر در زمان کار، در محل های درز بندی شده آب نفوذ کند، ممکن است یخ بزند ودر نهایت، آجر و یا سرامیک از سطح نما کنده شود. • نما باید طوری اجرا شود تا آب به پشت آن نفوذ نکند و انباشته نشود. در انتخاب انواع نمای شیشه ای چون نمای شیشه ای کرتین وال، نمای اسپایدر، انواع نرده های شیشه ای برای اجرا بهتر است اطلاعات گسترده ای از کیفیت و مزیت هر یک از مصالح را به دست آورده و مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید که به این منظور می توانید از مشاوره های ارائه شده در آرمن طرح نما بهره مند شوید. در نماهای اسپایدر، هیچ سازه عمودی یا افقی بر صفحۀ شیشه دیده نمیشود. برخی سنگها که فاقد خلل و فرج و سوراخ بر روی خود هستند باید اسکوپ شوند تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. در نمای دکوراتیو از انواع مصالح مثل آجر، پنل های بتنی، فلز و سنگ می توان استفاده کرد که از مهمترین متریال های فلزی که برای استفاده به عنوان نمای دکوراتیو فلزی مطرح هستند می توان ورق آلومینیوم کامپوزیت، ورق آهن و ورق آلومینیوم را نام برد. This article h᠎as been c᠎reat᠎ed by behsaznama Conten t ᠎Generato r DE​MO .

شرکت طراح و مجری نما

آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. نمای مدرن را می توان با طراحی خلاقانه و جسورانه شناخت و همیشه می توان انتظار شگفتی هایی را در آن داشت. پروژکتورهای سی او بی ، به علت متمرکز بودن و کوچک بودن لامپ ال ای دی COB ، نور را کمتر پخش میکنند. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبائی ظاهری، امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز و نور خورشید را نیز فراهم میکنند. به همین دلیل پس از مدول بندی نما، شیشه ها در کلاف آلومینیومی مجددا قرار داده شده و در فضای مربوطه محکم و فیکس می شوند. با توجه به اینکه بخش بیرونی ساختمان در معرض عوامل جوی قرار دارد، طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان و انتخاب مصالح با کیفیت و مناسب اهمیت زیادی دارد. که در این بخش فاصله ی شمشه ها از یکدیگر نهایتا یک متر است. ​This data was g​enerated wi᠎th the help of behsaznama Co nt᠎ent Ge ne rato r DEMO !

شرکت طراح و مجری نمای خشک

متریال آجر یکی از قدیمیترین و مستحکمترین متریالی است که در نمای بیرونی ساختمان به کار گرفته میشود. در روش اسکوپ سنگ، شیارهایی در پشت سنگ توسط فرز ایجاد میشود و سپس با سیم آرماتوربندی گالوانیزه، این شیارها بسته میشود تا سطح تماس دوغاب با سنگ بیشتر شده و مانع از ریزش سنگ گردد. در این روش احتمال جدا شدن سنگ از نما وجود دارد اما امکان تغییر و بازسازی و جابجایی سنگ پس از نصب وجود ندارد. بعد از خشک شدن ملات یا همان دوغاب، سنگ بهنما چسبیده است. سنگ پلاک:برای نما سازی در سطوح از سنگ پلاک استفاده می شود برای تهیه سنگ پلاک سنگ قله را در کارگاه سنگبری به ضخامتهای مورد نظر برش داده و سپس آن را تا حد جلا و آینه شدن ساب می دهند. در عوض ، طراحی نما ساختمان یا به عنوان مولفه ای که فقط بر کیفیت راحتی ساکنین داخلی متمرکز است ، عمل می کند ، در حالی که تأثیرات آن بر نمای خارجی ساختمان را نادیده می گیرد ، یا به عنوان زیبایی شناختی قابل شناسایی برای صاحبان ساختمان عمل می کند. • در نماهای سنگی گاه دیده می شود که برای پر کردن فضای خالی پشت سنگ ها از نخاله استفاده می شود که توصیه می شود هرگز از این روش استفاده نشود.

استفاده از این روش سرعت کار ساختمان سازی را کاهش می دهد و به دلیل استفاده از موادی مانند سیمان یا دوغاب، ساختمان کثیف می شود که پس از اتمام کار نیاز به تمیز کاری خواهد داشت. از این روش برای اولین بار جهت نصب سنگ در برجهای بلند در آمریکا استفاده گردید. معماران حرفهای نیز برای طراحی نمای بیرونی ساختمان از متریال مختلفی بسته به شرایط و موقعیت ساختمان استفاده میکنند. در انتخاب مصالح و پروفیل برای زیرسازی نمای ساختمان مواردی مانند نبشی کشی، ریسمان کشی و اجرای زیرسازی صورت می گیرد. برای ساختن نما نیز از متریال های متفاوتی مانند چوب، آجر، سنگ، سرامیک، کامپوزیت، شیشه، سیمان و همچنین ترکیب این مواد استفاده می شود. برای نصب این پنل ها از تجهیزات فلزی مانند ریل، اتصالات پیچ و مهره ای استفاده می شود لذا جهت اجرا نیاز به مطالعات مهندسی دارد. را در قالب خدمات مهندسی نما به کارفرمایان گرامی ارائه کنیم. ممکن است یک ساختمان نمای بسیار زیبایی داشته باشد اما کیفیت ساخت بسیار ضعیفی را دارا باشد. پس از پایان عملیات سفت کاری در یک ساختمان، نوبت به اجرای نمای آن آغاز می شود. مقاومت بالای آن در برابر زلزله و آتش سوزی نیز از جمله ویژگی های مثبت آن است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت انواع روش های نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید