کار هنری کرتین وال را با این سه نکته درک کنید

انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. در ابتدا باید زیر کار پلاستر سیمان اجرا شود و زیر کار تراز باشد تا از مصرف بیش از حد مصالح نمای شسته جلوگیری شود و کار یکدست تر اجرا شود. برای اتصال آجرهای مخصوصی که در این سیستم به کار می روند از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده می گردد. یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی، نمای سرامیک می باشد که در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. این روش به دلیل مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است.  This c᠎on tent has  been done with t᠎he he lp  of G SA Co ntent Ge​ne᠎rator DE MO᠎!

نما های خشک

سنگ روی کابینت و اپن:سنگ روی کابینت و اپن باید در مقابل ضربه،سایش و رطوبت مقاوم بوده و تحمل وزن را داشته باشد.در ضمن بسیار مهم است که کمترین واکنش را با مواد غذایی و شوینده داشته باشد. به این ترتیب که وزن شیشه ها، بر روی سازه کرتین وال و شاسی کشی های مربوط به آن، سنگینی می کند و هیچ بار مرده حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از طوفان، باد و… نحوه اجرا و نصب اين دو عنصر، از جمله نسبت آنها به يکديگر، خصوصيات و لنگرگاه هر دو تاثير جدي بر طراحي سيستم کرتين وال دارد. بسته به اینکه از کدام نوع استفاده میشود ابعاد آن نیز متغیر خواهند بود. نقشه فاز 2 در مرحله طراحی معماری توسط مهندس طراح تهیه میشود. بر روی کار باتوجه به طرح نهایی ریسمان کشی کرده و شیشه ها را با توجه به ریسمان بر روی کار نصب می کنیم.حال مخلوط سنگ دانه ها و پودر سنگ و سیمان سفید با توجه به رنگ نهایی کار با هم مخلوط کرده و یک ملات یکنواختی را آماده کرده و با تخته ماله بر روی کار مابین شیشه ها را پر می کنیم.بعد از زمان حدود ۲۰ دقیقه که سیمان گیرش اولیه پیدا کرد با فرچه یا ابر خیس روی کار را شسته تا سیمان روی سنگ دانه ها پاک شود و سنگ دانه ها نمایان شوند.شاید لازم باشد در چندین مرحله این کار را تکرار کنیم.

چگونه فروش اجرای نما

اندود در واقع پوشش یکنواختی است که بر روی سفت کاری ساختمان اجرا می شود.این سبک ترکیبی است از سنگ دانه های دانه بندی شده که در بسته بندی با رنگ های متنوع قرمز، مشکی، خاکستری، سبز، سفید و غیره که در بازار یافت می شود و پودر سنگ و سیمان سفید ( البته با توجه به رنگ نهایی نمای شسته از سیمان سیاه و رنگ های معدنی هم می توان در این مخلوط استفاده کرد)چون این نما بعد از اجرا و به عنوان مرحله پایانی با آب شسته می شود. به منظور مقابله با حمله سولفات ها و جلوگیری از آسیب دیدگی و تخریب نما در نما های بتنی، سیمانی و آجری استفاده از سیمان ضد سولفات در نما لازم می باشد. نما باید به نحوی طراحی و اجرا شود که از آب در پشت آن انباشته نشود. نمای سنگی به علت قیمت مناسب و طیف گسترده طراحی ها بسیار مورد استقبال است. متریال نمای کامپوزیت آلومینیوم بسیار سبک هستند و برای نمای ساختمان های بلند با طبقات زیاد مناسب هستند زیرا انتقال مواد راحت تر انجام می شود. از متریال کامپوزیت آلومینیوم غالبا در طراحی و اجرای نمای ساختمان های اداری یا صنعتی استفاده می شود. این ساختار پنهان باید به گونه ای طراحی شود که تمام الزامات را تأمین کند.  Th is post has been written by behsaznama C᠎ontent Gene​rator DEMO .

4 راه‌هایی که طراح و مجری نمای خشک به شما کمک می‌کند تجارت بیشتری داشته باشید.

هم چنین با انتخاب درست نما می توان از خوردگی و هوازدگی نیز جلوگیری کرد و تهویه ی طبیعی ساختمان را تأمین کرد. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. برای آغاز و شروع هر کاری نیاز به تامین مواد و مصالح اولیه می باشد و ما به عنوان یکی از تامین کنندگان متریال ساختمانی در خدمت شما خواهیم بود . این در حالی است که اتصالات استفاده شده در نمای غیر نمایان به هیچ عنوان قابل شرکت نمای خشک مشاهده نیستند. می توان گفت که نمای ساختمان یکی از قسمت های مهم در طراحی است چرا که نمای ساختمان می تواند زیبا و منحصر به فرد بوده و در عین حال معرف و نمایانگر خصوصیات و ویژگی های داخلی ساختمان باشد. انتخاب نمای مناسب ساختمان اهمیت زیادی دارد چرا که با انتخاب درست می توان بیشترین بهره وری را از نما داشت. در این بین نکته ی حائز اهمیت و انکار ناپذیر اهمیت نماکاری ساختمان است. همان طور که می دانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، بحث نما بسیار پر اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید