چیست نمای خشک و روش کار می‌کند؟

اين سنگ ها داراي زيبائي چشم نوازي هستند و به كاربردن آنها در نماي ساختمان، باعث ایجاد زیبایی بصری در نما می شود. از ديگر مشخصات فايبرسمنت مي توان به سهولت و سرعت در نصب، انطباق كامل با سيستم هاي سنتي و مدرن اجرا از جمله در سيستم هاي ساخت و ساز خشك، امكان رنگ در نماي داخلي و خارجي، امكان نصب كاشي، سراميك، آجر، سفال نما، سنگ، كاغذ ديواري و پوشش هاي سلولزي نام برد. نام برد. همچنین تایل های گچی سوراخ دار و پانچ دار کناف بعنوان تایل های آکوستیک مورد استفاده قرار میگیرند. پروفیل های گالوانیزه جهت استفاده در دیوار کناف شامل مقاطع C شکل و U شکل به نام استاد و رانر میباشد. اجرای کناف شامل اجرای دیوار کناف و اجرای سقف کاذب کناف می باشد. این سیستم با پنل های رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا می باشد. برای استفاده از تکنیک اکسپوز، جنس شیشه ها یا لمینتی است و یا سکریتی. ۴- پس از برپا کردن پروفیل های قائم، بست های اصلی به پروفیل متصل می شوند. یک نما، وقتی مطلوب است که دو ویژگی داشته باشد؛ اول این که وظایفش را به خوبی انجام دهد؛ یعنی وظیفة حفاظت در مقابل باد، باران، گرما و سرما و وظیفه فراهم کردن خشنودی، احساس رفاه و آرامش صاحبانش را؛ آن هم به درستی؛ همچنین باید امکان مبادلة فضاهای درونی و بیرونی، به بهترین وجه تامین شود.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

C᠎on​te᠎nt was g enerat᠎ed ᠎by behsaznama Con​te nt​ G​en​erator D᠎em ov᠎ersion᠎!

کارخانه کناف ایران بهترین و با کیفیت ترین مصالح دیوار کاذب و سقف کاذب را در ایران تولید و عرضه می نماید. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می باشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روش های سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخش های بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روش های قدیمی و سنتی دانلود فایل پاورپوینت نمای خشک. با توجه به اینکه نمای ساختمان یکی از نماهای موجود در شهر میباشد از این رو زشتی و زیبایی آن نیز میتواند بر کل محل تاثیر گذار باشد و در نتیجه طراحی و اجرای نما از اهمیت بالایی برخوردار میگردد. 2020/06/apartment-white-cement-facade.jpg" /> پشه نهایت متفق كلال نتوانست از امکانات بالقوهی آبسکون سوگند به شيوه احسن قي نماید لغايت اینکه خوشبختانه با سرمایهگذاری شرکت عاقبت که جمان چوب ساج ۹۸ وقوع افتاد، درحالحاضر مشکلات نسيه و مالیات و بیمه و دیگر مشکلات اقتصادی شرکت بهطور کامل ازبين بردن شده است و آهنگ داریم درون مساعي جهش توسعهی بنیادی شرکت شامل بیلتریزی، رديف شیشه، اکستروژن و قالبسازی و امور مرتبط به طرف طراحی و اجرای سیستمهای نمای ساختمان با قوت مطلع شویم.

مصالح نمای خشک

در سقف های کاذب با رطوبت بالا از سقف های آلومینیومی ساده یا آلومینیومی سوراخ دار استفاده میگردد. در فرهنگ ساخت و ساز در كشور براي اين محصول از عناوینی چون ” تخته سيماني اليافي” ، “پانل سيماني الياف دار”،”ورق سيماني الياف دار”و”سمنت برد” استفاده مي شود. ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک شامل صفحات روکش دار گچی (و یا صفحات مسلح سیمانی) و پروفیلهای فولادی سبک می باشد ، که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیل ها به عنوان زیرسازی عمل می نمایند. مزایایی همچون سهولت،سرعت و دقت بالا در اجرا،ایمنی در برابر زلزله و حریق،خواص عایق بندی حرارتی،صوتی و رطوبتی،وتعمیرات و نگهداری آسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت و ساز خشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی (بنایی) در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. انواع پیچ سازه کناف و پیچ پانل کناف جهت اتصال پروفیل های گالوانیزه به هم و پانل های گچی به زیرسازی گالوانیزه مورد استفاده قرار میگیرد. نکتهای که در مورد این بنای به خصوص مطرح است این است که بتواند وظیفه شهری خودش را هم انجام بدهد.

اجرای نما چیست؟

مهندسان و طراحان ساختمانی که اجرا و نصب نمای سرامیک خشک را بر عهده دارند به خوبی با نحوه قرار دادن این نما روی ساختمان آشنا هستند. این روش از نصب نمایان جزو روش هایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته و به طور گسترده در ایران استفاده شده است . ساختمان مسکونی شاباک در منطقه قیطریه ی تهران قرار دارد. اما حالا که در مورد برج واقع در اتوبان همت، این اتفاق افتاده است ـ که یک سازه بنا شده و قرار است برای عملکردی، طراحی نما صورت بگیرد ـ بهتر است تمام سعیمان را بکنیم که حاصل کار، نمای مطلوبی باشد. آنچه موجب اتصال مصالح مورد نیاز در اجرای نمای خشک به بدنه سازه می شود، یراق آلات فلزی مخصوص است. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. نیز در کنار سایر عوامل حائز اهمیت برای یک طراح داخلی بایستی مدنظر قرار بگیرد. پشم سنگ کناف بعنوان عایق صوتی و حرارتی در فضای خالی بین دیوارهای کاذب کناف قرار میگیرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دتایل اجرای نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید