چیزی که شما نمودید پیشرفتید در مورد سرامیک پرسلانی بسیار موثر است – با این حال بسیار ساده

۳ – شیشه : شیشه ها به دلیل اجرای سریع در ساخت نما ، کاهش بارهای مرده ساختمان های بلند ; امکان رویت وسیع منظره بیرون و کاهش آلودگی صوتی ساختمان ، طرفداران زیادی دارد . با توجه به ارتفاع شدید آن 541 متر ، واحدهای طراحی و اجرای نمای ساختمان می توانند بارهای بادی بزرگ را که برای ساختمان های فوق العاده استفاده می شوند، در برابر اقدامات ایمنی سختگیرانه مورد نیاز برای این نوع ساختار مقاومت کنند. محفظه خالی هم مانند عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت ها عمل می کند. سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود: نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کند. در این گروه بافته هایی از تار و پود طبیعی را بر روی زیر لایه ای از لاتکس آکریلیک یا مانند آن لامینیت میکنند تا هم ثبات در ابعاد دیوار پوش ایجاد شود و هم در هنگام نصب، چسب به سطح نمای دیوارپوش نفوذ نکند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

Po st was gen​erated with behsaznama Co ntent Gene​ra᠎to​r DE MO​.

3. برطرف کردن ناشاقولی: در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. دانش نهفته در تولید که شامل گونه های اکسترودی و پرسی بکمک دستگاههای پیشرفته است نام سرامیک خشک را برای آن برازنده نموده و عدم جذب رطوبت توسط این پانلها و امکان حذف ملات باعث شده بدون کوچکترین مشکل بتوان آنها را در ارتفاعهای زیاد و برجهای چندین طبقه با توجه به محاسبات سازهای به کاربست؛ اما نکته مهم در اینجا به خدمت گرفتن افراد متخصص و کاردان است تا مشکلات عدیدهای چون عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سرامیک، جدا شدگی، عدم عایق بودن، هدر رفت سرمایه، صرف زمان طولانی و… به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر 0.5 درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. ​This w​as generat ed with the  help ​of behsaznama Con tent Generat᠎or DE​MO.

بنابراین اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بدون نگرانی سرامیک خشک فول بادی را جایگزین سرامیک خشک مجوف کنید. کاهش هزینه ترمیم، افزایش عمر مفید و امکان بازیافت مصالح توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . اما نکته ­ای که در اینجا و قبل از پرداختن به بحث اهداف و انواع نماها باید به آن اشاره شود، اینکه هر نوع نمایی که با هر نوع مصالح ساختمانی و یا هر هزینه­ ای که ساخته شود، باید به طور کاملاً صحیح و اصولی نگهداری شوند و در صورت آسیب دیدگی نما، برای اجتناب از صدمات جدی­ تر و در نهایت تخریب کلی نما و ساختمان و نیز به منظور حفظ و احیای جلوه ساختمان، باید قسمت­های آسیب دیده کاملاً بازسازی شود.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

سنگ ساختمانی باید مناسب و با دوام بسته بندی شود،چنان که سنگ در حمل و نقل و انبار کردن آسیب نبیند.بسته بندی باید مانع از تکان خوردن و حرکت کردن آنها در داخل بسته ها شود.بسته ها باید دارای وزن و ابعاد مناسب برای حمل و نقل باشند.جابه جایی آنها با لیفتراک،بالابرها و دیگر وسایل رایج به نحو مناسب ممکن باشد. شما مي توانيد از هرگونه مصالحي که قابليت استفاده کردن در نماي داخلي و خارجي دارد به عنوان مصالح استفاده کنيد. کاهش وزن و حجم اسکلت و فونداسیون ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش – کاهش حدود ۱۰۰ نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. This ᠎data h​as  be en w ritt en with behsaznama C ontent G᠎ener ator  D᠎emoversion .

Read این تغییر How you کرتین وال

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید