چیزهای جدید در مورد نمای خشک

گروه مهندسان مهرازان نما فعالیت خود را در سال 1390 به صورت تخصصی در حوزه نماهای مدرن ساختمانی و دکوراسیون داخلی آغاز نمود. به عنوان مثال نماهای کامپوزیت برای افرادی که می خواهند ساختمان خود را سریع و با کمترین هزینه به نمایش بگذارند گزینه نمای سنگ بسیار خوبی است. امروزه استفاده از نماهای نسوز در برج های مسکونی و اداری ضروری بوده و بدون آن مجوزی صادر نمی شود. امروزه در مناطق سنتی نمای ساختمان های مدرن با بافت محلی ترکیب می شوند چنین تلفیقی باعث ایجاد زیباییشناسی و زبانهای طراحی جدید شده است زیرا از فرهنگهای محلی الهام گرفتهاند و در عین حال نوآور هستند. با استفاده از مصالح سنتی در روش های جدید، از مصالحی مانند چوب، آجر و سنگ به روش های ساده استفاده می شود. از آنجا که در سازه های کلاسیک معمول بود ، از موادی مانند گرانیت و سنگ مرمر استفاده نمی شود. این کار از جدا شدن سنگ ها از نما در صورت وقوع زلزله جلوگیری می کند. در حال حاضر نماسازی اکثر ساختمان های مدرن با ورق های رنگارنگ کامپوزیت صورت می گیرد زیرا زیبایی این نما فوق العاده است اما قیمت بالا یکی از معایب نما کامپوزیت است. نمای کرتین وال یا اصطلاحا لامل، نمایی شیشهای است، که در صورت نصب شدن صحیح، سنگینی حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان و بارندگیها، معمولا متوجه پوسته خارجی نمای ساختمان میشود و متوجه خود ساختمان نخواهد بود.

نمای خشک مدرن

نمایی مدرن برای شما آشکار می سازد. یا شاید شما دوست داشته باشید که در خارج از خانه شما با تغییر نمای قدیمی به چیزی مدرن با فضای داخلی آن مطابقت داشته باشد؟ اما وجود یک سیستم سایه بان (نمای لوور) در نمای خارجی ساختمان بدون اینکه چشم انداز و منظره بیرون را محدود کند، می تواند به طور چشمگیری تابش مستقیم اشعه خورشید بر روی شیشه ها و نما را کم نموده و انعکاس شدید آنرا بر چشمان ناظران کاهش دهد. دره خلف محك هایی که برای نمای خارجی كاربرد می شود باید به پيوستگي نستوه مقاومت بالایی درون مساوي گرما، رطوبت و اشعه نور خورشید داشته باشد. برای نصب این هندریل ها باید پروفیل هایی از جنس استیل، آلومینیوم و آهن را ترکیب کرده و با یراقی خاص شیشه های سکریتی( 8 و 10 میلی متری) را به آن متصل می کنند. و از همه مهمتر نوع اجرای نما یکی از حساس ترین بخش های ساخت یک بنا به شمار می رود و از همین رو باید نهایت دقت و سلیقه در این موارد به کار رود. ​Th᠎is post was written by G​SA​ Content  G᠎en​erator Demov ersion​.

پنج قوانین درباره نمای خشک Meant To Be آسیب دیده

از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. ابعاد و متراژ نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت اجرای نمای خارجی ساختمان هستند. ایناب با توجه به همین موضوع محصولی را تولید کرده است که می تواند جایگزین خوبی برای نمای چوب باشد. نصب هندریل برای راه پله در پاساژها علاوه بر موضوع حفظ جان هنگام عبور و مرور، بحث استحکام آنها نیز مطرح است. علاوه بر اين شرکت هاي مختلف براي اجراي نماي کرتين وال هزينه هاي مختلفي را از کارفرما طلب مي کنند، بنابراين بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنيد تا بتوانيد تخفيفات خوبي براي اجراي نماي کرتين وال دريافت کنيد. طراحی نورپردازی مناسب برای نمای ساختمان باعث می شود تا در شب نما زنده و پویا تر به نظر برسد. زمانی که نمای ساختمان را با گرما و دما عایق بندی می کنید باعث می شود انرژی در فصول گرم و سرد سال از خانه خارج نشود و در درازمدت باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. بهترین نما برای ساختمان، نمایی است که دارای حداقل وزن باشد. • نما های سوراخ دار: نمایی مبتنی بر نوآوری که امکان استفاده خلاقانه از تکنیک های روشنایی متعدد را فراهم می کند. Content was cre​ated with G᠎SA Cont en t Gene rator DE MO​.

سیستم های مدرن نما

2.پوشش و رنگ های متنوع: رنگ متفاوت است و به شما امکان می دهد انتخاب های بیشتری داشته باشید و ایده خود را نشان دهید. طراحی نما خانه های مدرن تمایل دارند مواد ، رنگ ها و اشکال خاصی را در طراحی خود بگنجانند تا یک ظاهر مدرن را به جلوی خانه شما وارد کنند. ورقهای بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعادی که شما سفارش میدهیدو به ضخامت حدود ۴ میلیمتر. به این معنی که این قطعات در سطح نهایی کار بوده و روی آن مصالح دیگری کار نمی شود. دو کارگاه زری بافی زنگ شمالِ حیاط، به قصد گرة مهمِ دیگری میرسند که قاعدة هشت ضلعی و نقطه اوج بلند و مُفصلی همسان به نقطه اوج ایوانِ دو زیبا دارد؛ و لقب طرفه العین آرامش زری بافی است. نمای سبز ساختمان و آپارتمان که با انواع گل و گیاه طراحی و اجرا میشود نام دیگری را نیز به خود اختصاص داده که به آن نمای گیاهی ساختمان نیز میگویند. این امر به فرمولهای ریاضی مورد استفاده در هنگام طراحی ساختار نسبت داده می شود. اشکال هندسی، کاشی های رنگی چند ضلعی، خطاطی بر روی کاشی ها و آجر جزو این تزئیات محسوب می شوند. در مورد دسته بندی کلی دیدگاه ها صحبت کرده ایم. Th is data h as  been do ne wi᠎th t he ᠎help ᠎of G SA C onte​nt  Gene ra᠎to᠎r ᠎DE᠎MO .

دیدگاهتان را بنویسید