چیزهای جدید در مورد اجرای نما

برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. از همین رو میتوان گفت نمای یک ساختمان مانند ویترین یک فروشگاه است. Lunawood Thermowood دارای رنگ قهوه ای زیبایی است که می تواند با محافظت از سطح با یک درمان رنگی حفظ شود. تقویت بسیار بالای این نوع ماده ی بسیار مدرن، که با استفاده از ترکیبات شیشه و پلیمر فایبر به دست می آید؛ در پروژه هایی که دچار ترک خوردگی های عمیق می شوند، خود را به بهترین نحو نمایش می دهد. نوسازی در بافت شهری، جان تازه ای به خود گرفته است و از همین رو متقاضیان برای طراحی نمای ساختمان، رو به افزایش هستند. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی، به ظاهر و منظره شهری هم شکل میدهد و اهمیت فراوانی در شهرسازی دارد. اگر این نماها بهدرستی و بهصورت اصولی نصب شوند میتوانند در برابر تغییر شرایط محیطی از ساختمان محافظت کنند. در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند. Po st h​as ᠎been gen er at ed  with behsaznama C on​tent G ener at᠎or Demov ersion !

هزینه اجرای نمای خشک

سازه های نصب با پروفیل ها و سطح مقطع های متفاوتی تولید و برای کاهش هزینه ها در ابعاد مورد نظر در طرح، برش خورده و به محل پروژه ارسال می شوند. برای کاهش هدر رفت انرژی و تأمین آسایش ساکنان ساختمان یک لایه عایق آکوترم بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه ها در ابعاد موردنظر تولید و به محل پروژه جهت نصب ارسال می گردد. روشهای زیادی برای شست و شوی نمای ساختمان وجود دارد که باید در این باره با شرکتهای متخصص این کار گفت و گویی داشته باشید تا برای نماشویی از طریق مختلف اقدام نمای خشک سنگ کنید. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می باشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. زیرا آنها می توانند کشورهای پیشرفته در معماری را ببینند و ساختمان های اداری خود را به سبک کلاسیک بسازند. هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد.  This a rtic le has been cre ated by behsaznama Con​te​nt Generat᠎or D᠎em᠎over᠎sion.

مجری نمای سرامیک خشک

از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، دکوراتیو،کف فرش، رستیک، شاموتی،آجر نما پلاک، قزاقی و … لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل می کند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده (کاشی، آجر و..) و زیرسازی را دارد. قبل از استفاده از چسب، لازم است از مادهای به نام پلاستر سیمانی استفاده شود. تمام مصالحی که قصد استفاده از آنها در نما را داریم بایستی قبل از نصب طبق نقشه های اجرایی تهیه و کالیبره شوند. 2.عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب : اجرای سیتم نمای خشک در ابتدا نیاز به مطالعات مهندسی دارد و به غیر از مهندسین ناظر پروژه، پرسنل اجرایی دیگر می توانند کارگران ساده آموزش دیده باشند. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

چیزی که شما نمودید توجه کنید در مورد اجرای نما قدرتمند است – اما بسیار ساده

باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. همچنین در شهرهای بزرگ با توجه به ضوابط و اصول شهری نمای ساختمان انتخاب می شود و حتی درصد مترال به کار رفته در نما نیز باید به توجه به اصول و ضوابط انتخاب شود.البته نکته دیگری هم که خیلی مهم است در نظر گرفتن میزان بودجه است. سرعت اجرای نما و اجرای نمای خارجی ساختمان بلافاصله بعد از اسکلت بندی و همچنین کاهش خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی. یک سیستم مدیریت نور از سیستم های دیجیتال کاملاً متناسب با نیازهایتان، شما را در دستیابی به بالاترین سطح عملکرد به طور مثر پشتیبانی می کند. پس از انجام این کار ، معیارهای عملکرد در مورد نما تعیین می شود. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. در صورت لزوم می توان این نماها را برقی نیز کرد. به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید