چیزهایی که باید درباره قیمت نمای خشک بدانید

بعد از گذشت 24 ساعت از اجرای نانو نما سطح مورد نظر آبگریز میشود. نما حاکی از موقعیت فرهنگیسازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم طرح ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانهآرایی طراح و مالک است. برای آشنایی بیشتر با دیوارپوش های طرح آجر همچون ویژگی ، ابعاد ، نحوه ی نصب ، قیمت و رنگبندی باقی مطلب را مطالعه فرمایید، تا بتواند شما را به جهت انتخابی مناسب و با دید بازتری سوق دهد. قیمت ارزان و وزن سبک و سرعت اجرای بالا از ویژه گی های این نما می باشد جهت اطلاع بیشتر با دفتر مرکزی این شرکت به شماره 0253XXX0492 تماس حاصل فرمایید . اگر نمای ساختمان شما شیشه ای می باشد شما باید در بازه های زمانی مختلفی نما را شسشتو دهید تا از نفود آلودگی ها به خورد شیشه و مات شدن آنها جلوگیری شود. در تمام مراحل کار لازم است سنگ ها درست محافظت شوند.همچنین باید به سطح خارجی،به خصوص در گوشه ها یا بخش های برجسته ی تزئینی،توجه ویژه شود.برای این کار می توان از قطعات باریک چوب،پارچه کنفی یا روکش پلی اتیلن استفاده کرد.از این روکش برای محافظت سنگ در برابر باران و برف نیز می توان بهره گرفت.

اتصالات نمای خشک

2. بهره گیری از نور پردازی با هدف تاکید بر المان های کلاسیک که نشان دهنده شکوه معماری نمای این نوع ساختمان هستند. ماسه سنگ: این سنگها از نوع رسوبی هستند که از چسبیدن دانههای سیلیس به یکدیگر به وجود آمدهاند. کف ساختمان و پلکان:سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود،بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد.سنگی که برای این قسمت از ساختمان استفاده می شود باید قابل برش در یک جهت باشد همانند سنگ های رسوبی و دگرگون که این مزیت را دارا هستند. سنگ آهک: از انواع سنگهای رسوبی است و در سطح وسیعی از نظر اندازه، قواره، شکل و رنگ وجود دارد. از انواع گرانیت ساختمانی میتوان گابرو، دیاباز، که اصطلاحا به آن گرانیت سیاه هم میگویند را نام برد. شما می توانید از چوب هم به عنوان متریال پوششی استفاده کنید.  Data h​as be en g ener at ed  with behsaznama  Conte nt Gene᠎rator  DEMO !

امروزه نیاز به حفاظت از انرژی در ساختمان ها و بهینه سازی در روند طراحی به یکی از دغدغه های طراحان تبدیل شده است. این ایده ، تا حدی حریم خصوصی ساکنان درون ساختمان را نیز در نظر گرفته است. غالبا طراحی نما به نظر چندان سخت نیست؛ اما موضوع آن طور که تصور می کنید هم پیش پا افتاده نیست. پس در طراحی نما ویلایی باید در نظر داشت که بیشترین میزان دید را ایجاد کرد. اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می باشد به گونه ای که باید مشخص گردد. 1. بافت سنگ: سنگ باید ساختمانی سالم داشته باشد یعنی: شیار،ترک و رگه های سست نداشه باشد و بدون پوسیدگی و یکدست و یکنواخت باشد. این سنگ را برای نماسازی داخل و خارج ساختمان به کار میبرند. سنگ آهک را برای تزئینات داخل و خارج ساختمان، دیوار، تزئینات کف، نماسازی، مجسمهسازی و ستونسازی به کار میبرند . سنگ مرمر را برای تزئینات و نماسازی داخل ساختمان شامل کف، دیوار و کارهای هنری به کار میبرند. کاشی های براقی که برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرند به هیچ عنوان برای کف آشپزخانه مناسب نیستند.

نمای خشک سنگ

بیشترین کاربرد آنها برای استخرهاست چون به خاطر فاصله ایجاد از قسمت پایین هم برای رد شدن آب به طرف دیوارهای استخر مناسب بوده و هم می تواند به عنوان حفاظی مانع افتادن و سر خوردن بچه ها به درون استخر شوند. البته اکثر تصاویر تهیه شده از نمای ساختمان ها به سبک کلاسیک هستند و تعدادی نیز به سبک مدرن انتخاب شده اند . مکان پروژه و میزان دسترسی به بازار تهیه مصالح از عوامل موثر بر قیمت میباشد. این نوع سنگ ها جزء گرانبهاترین نوع سنگ ساختمانی هستند برای همین در بعضی از مواقع برای کم کردن هزینه های ساختمان از سیمان به جای این نوع سنگ ها استفاده می شود. کوارتزیت: این نوع سنگ که اغلب با سنگ گرانیت نیز اشتباه میشود، دارای ویژگیهای متفاوت است و از گرانیت سختتر است. تخریب بر اثر یخبندان در قسمتهایی از ساختمان نظیر محل درپوشها، سایه بانها، کرسی بنا و کف پنجرهها بیشتر دیده میشود. کوارتزیت را به خاطر ظاهر زبر آن بیشتر در ساختمانهای ارزانقیمت و روستایی به کار میبرند. رنگ آن بیشتر قهوهای سوخته، سرخ، خاکستری و قهوهایست.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید