چگونه یک نماهای مدرن را به زمین بزنیم

برخی طرح و رنگ نما را خودشان انتخاب کنند و برخی دیگر از صفر تا صد نماکاری را به متخصصین واگذار کنند. بعد از تماس کارفرما برای انجام طراحی نمای ساختمان، کاتالوگها و نمونههای پروژهها در انواع سبکها برای کارفرما ارسال میشود تا خط فکری و سلیقه کارفرکا ارزیابی شود و طراح بتواند طرح نمای ساختمان را مطابق با خواستهی کارفرما ارائه دهد. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای مدرن ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. در این مرحله می توان شیشه ها را بیرون کشید با خرد کردن یا بگذاریم شیشه ها در کار نهایی باقی بمانند که این مورد بستگی به طرح نهایی دارد.طرح ها بصورت خطی یا لوزی یا مربع مربع و یا اشکال متنوع اجرا می شود. نمای سنگی به علت قیمت مناسب و طیف گسترده طراحی ها بسیار مورد استقبال است. انتخاب نمای مناسب ساختمان اهمیت زیادی دارد چرا که با انتخاب درست می توان بیشترین بهره وری را از نما داشت. البته اگر در کار نهایی درز ایجاد کنیم در داخل درزها ممکن است خاک جمع شود و نما را کثیف نشان دهد. اگر قرار است نما به صورت آجری باشد باید از آجر های مخصوص نماکاری که ترک خوردگی و شوره زدگی ندارند و در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، استفاده گردد.

کلید نمای خشک نمایان

لازم به ذکر است به هیچ عنوان از سیمان خشک روی دوغاب برای بالا بردن سرعت کار استفاده نشود. زیرسازی نمای خشک ، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده نمای خشک نمایان قرار می گیرد. در تابستان باید از سیمان دیرگیرتر و در زمستان از سیمان زودگیر استفاده کرد. در زمستان پوشش گیاهی می تواند از ساختمان در برابر باد محافظت کرده و از طریق همرفت در امتداد نما و هوا بین پوشش گیاهی و ساختمان باعث کاهش اتلاف گرما شود. می توان گفت که نمای ساختمان یکی از قسمت های مهم در طراحی است چرا که نمای ساختمان می تواند زیبا و منحصر به فرد بوده و در عین حال معرف و نمایانگر خصوصیات و ویژگی های داخلی ساختمان باشد. انواع آلاچیق در حالت کلی به آلاچیق های سنتی و مدرن تقسیم می شوند. همچنین استفاده از این روش نیاز به استادکار ماهر ندارد و یک فرد نیمه ماهر هم می تواند آن را اجرا کند. یکی از مزایای نمای شسته در صورتی که خوب اجرا شود استحکام و ماندگاری بالای آن است.می توان طرح ها ی متنوعی مانند نمای سنگ اجرا کرد ولی با هیزینه بسیار کمتر.تنوع رنگی آن بسیار بالا می باشد.بعضی رنگها کثیفی را نمایان نمی کنند.

يکي از نماها پرطرفدار است که امروزه در بيشتر ساختمان ها از آن استفاده مي کنند، چرا که هم بسيار عالي مي باشد و همچنين کار کردن با آنها بسيار راحت تر است. متریال نمای کامپوزیت آلومینیوم بسیار سبک هستند و برای نمای ساختمان های بلند با طبقات زیاد مناسب هستند زیرا انتقال مواد راحت تر انجام می شود. نماهای خلاقانه ومنحصر به فرد می توانند در جنس ها، رنگ ها و شکل های متفاوتی طراحی و اجرا شوند. اجرنما یکی از اجر های رایج با خصوصیات منحصر به فرد است. مجموعه ما با سابقه درخشان در طراحی و اجرای نمای ساختمان های مدرن با تکیه بر دانش و نیروی متخصص می تواند شما را در طراحی نمای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری راهنمایی کند. در همین راستا شرکت زیباآشیان صنعت با بیش از 12 سال سابقه و تجربه در اجرای نماهای مدرن و تولید یراق آلات آن، با در اختیار داشتن تیم های اجرایی کارآزموده و مهندسین مجرب، توانایی طراحی و اجرای اینگونه نماها را دارد.

قیمت اجرای نمای خشک

در این شیوه براکت های در نما قابل مشاهده می باشند. وقتی صحبت از نمای آجر در مقایسه انواع نمای ساختمان میشود اغلب تصوری از آجرهای پهن و زرد رنگ در ذهن به وجود میآید در حالیکه امروزه با ورود تکنولوژیهای جدید صنعت آجر به صنعت ساختمان آجرهایی تولید میشود که از نظر کیفیت و سایز برتری قابل ملاحظهای نسبت به انواع قدیمی آن دارند. این موارد شامل مقاومت بالای ساختمان در برابر زلزله، سبک نمودن فونداسیون و کاهش حجم مصالح مصرفی و سرانجام کاهش قابل توجه در میزان عملیات ترمیم و بازسازی میباشند. اندود در واقع پوشش یکنواختی است که بر روی سفت کاری ساختمان اجرا می شود.این سبک ترکیبی است از سنگ دانه های دانه بندی شده که در بسته بندی با رنگ های متنوع قرمز، مشکی، خاکستری، سبز، سفید و غیره که در بازار یافت می شود و پودر سنگ و سیمان سفید ( البته با توجه به رنگ نهایی نمای شسته از سیمان سیاه و رنگ های معدنی هم می توان در این مخلوط استفاده کرد)چون این نما بعد از اجرا و به عنوان مرحله پایانی با آب شسته می شود. Content has been g​enerated  by behsaznama C onte​nt Gen᠎erator Demov ersi on .

دیدگاهتان را بنویسید