چگونه نمای خشک چیست را آنلاین پیدا کنیم

با رعایت نکردن شستشوی نما و در صورتی که در مدت زیادی انجام کار نماشویی و نظافت روی انها انجام نشود به خصوص در فصل بارندگی و بعد از بارش باران های اسیدی جرم بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و دیگر حتی با شستشوی نما با مواد و جرم گیر نیز قابل حل نخواهد بود. مواد شوینده با خاصیت چربی زدایی – مواد شوینده جرم گیر و … خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد. ولی درعین حال دارای معایبی نیز میباشد و ان این است که خیلی زود کثیف میشود و جلوه خود را از دست میدهد مخصوصا در فصل هایی که بارندگی زیاد است که موجب میشود تا بعد از بارش باران و برف لکه های آب روی شیشه خشک شود و بصورت لکه لکه روی سطح شیشه رسوب کند.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در ادامه شمارا با مواد نانو برای ضد آب کردن نمای سیمانی آشنا میکنم. نکته: قبل از شستشوی نمای سنگی باید در نظر داشته باشیم که احتمال شل بودن و لق بودن سنگ نمای ساختمان وجود دارد که قبل از اقدام به شستشوی نمای سنگی میبایست آنهارا توسط پیچ و رولپلک نما تثبیت کنیم تا هنگام شستشو فشار آب خروجی نازل باعث ریزش سنگ ها نشود. قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. به طور کلی بر حسب نوع نمای ساختمان مانند آجر ، شیشه ، سنگ ، کامپوزیت ،و همچنین مقدار جرم و آلودگی نقش بسته روی سطح نما ، از ابزار های گوناگونی برای شستشوی نما و نماشویی میتوانیم استفاده کنیم. به همین دلیل در برابر حوادثی مانند زلزله بسیار مقاوم عمل کرده­است و از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارد.

۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. 4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. شستشوی نما:در ضمن شستشوی نمای سیمانی توسط دستگاه واتر جت انجام میشود و در صورت کثیف بودن نمای سیمانی ، شستشو توسط واترجت انرا به حالت اول خود بازمیگرداند. نمای خشک به نمایی گفته می شود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمی شود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده می شود. This h as ᠎been g en᠎er ated by behsaznama  C᠎ontent Gene​rato᠎r DEMO.

در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شوداگر با نماهای ملاتی آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که در این نوع نما سطح رویه که ممکن است سرامیک، سنگ، آجر و… عدم نماشویی به موقع و تاخیر در زمان اقدام به شستشوی نما بدون داربست به علت وجود الودگی ها و الاینده های صنعتی مخرب موجود در هوا و در اثر باران های اسیدی بر روی سطح نما و … نماشویی و شستشوی نما با طناب به مراتب از ایمنی و کیفیت بالاتری نسبت به روش های سنتی مثل داربست می باشد. و اما شستن نما با داربست به مراتب بدلیل عدم استفاده از هارنس و کربند ایمنی – ایمن نبود چوب بست که وزن شمارا تحمل میکند – در هنگام طوفان و باد شدید اصلا توصیه نمیشود زیرا خطرات جانی و مالی دارد – احتمال سرگیجه و بیهوشی فرد بالاست و در این صورت شقوط قرد حتمی است. شستشوی نما امروزه با توجه به پیشرفت معماری و ساخت و سازها و ساختمان های مرتفع در سراسر جهان و تنوع نوع طراحی نما برای شستشوی نمای ساختمان و برج ها با توجه به ارتفاع زیاد،شستشوی نما با روش داربست خنده دار است و انجام نمیشود.

شرکت اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید