چگونه برای تبدیل نمای سرامیک خشک چیست به موفقیت

بنابراین، ضروری است که کاشیهای فضای باز به اندازه کافی استحکام داشته باشند تا در برابر شرایط سخت و عبور و مرور اجسام با وزنهای گوناگون مقاومت کنند.در مجموعه کاشی و سرامیک مهسرام میتوانید برای فضاهای بیرونی، از بین کاشیهای محکم و بادوام، بهترین انتخاب را داشته باشید و برای اطلاع از کاربری و کیفیت هر نوع کاشی از متخصصان این مجموعه راهنماییهای لازم را دریافت کنید. بسیاری از افراد مقاومت کاشی را در نظر نمیگیرند. سرامیک های طرح سنگ مهسرام در حال حاضر از پرطرفدارترین محصولات کاشی و سرامیک بازار هستند و بیشتر افراد از آنها برای شخصیسازی دکوراسیون منزل خود استفاده میکنند. اسلبهای سرامیکی از جمله پرکاربردترین و مقاومترین مواد موجود در بازار هستند. یکی از بارزترین مزایای اسلبهای سرامیکی این است که تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است. اسلبهای سرامیکی مهسرام در انواع مختلفی از سبکها وجود دارند، به این معنی که شما میتوانید هر چیزی را که با سلیقه شخصی یا زیبایی و سبک چیدمان منزل شما مطابقت دارد انتخاب کنید. ۵- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. Conte nt was creat ed by GS​A ​Conten t  Gene᠎ra tor DEMO!

معایب نمای سرامیک خشک

در صورتی که میخواهید تمیزکاری عمیق انجام دهید، میتوانید از یک شوینده قویتر که تأثیر منفی بر کیفیت کاشیهای شما ندارد استفاده کنید. تمیز کردن سطحی آنها را با آب گرم نیز میتوان انجام داد. کاشیهای سرامیکی در برابر حرارت و شعلههای مستقیم نیز مقاوم هستند و به همین دلیل میتوانید از آنها برای اطراف شومینه خود استفاده کنید. هنگامی که آنها را به عنوان دکور داخلی خود داشته باشید، برای سالهای زیادی دوام خواهند داشت. کفپوشهایی که در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرند، باید به اندازه کافی محکم و بادوام باشند تا در برابر همه عناصر خارجی و شرایط محیطی مقاومت کنند. اغلب نماسازی ها درگذشته با کمک مصالح و ملات ها انجام می شد که این عمل می توانست بار اضافی را به ساختمان ها وارد کرده و از مقاومت آن ها در برابر فشار، تکان و زلزله بکاهد. آب و یک مایع شوینده ملایم تنها موادی هستند که در صورت لزوم برای تمیز کردن به کار می آیند. جالب است بدانید رنگ های متنوع در سنگ ها که نشان دهنده گذران زمان بوده و مشقت و صبر طبیعت در آن جلوه گر است، بر اثر مرور زمان نه تنها تکراری نمی شوند بلکه روز به روز نقش و نگار آنها به روز شده و هیچ بیننده ی خوش ذوقی را از تماشای خود خسته نمی کنند.

نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . 3. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. ۳- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد، به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند.

انواع لعابهای کاشی و سرامیک با طرح و ظاهر پولیش، مات، سمی پولیش و شوگر، در مجموعه مهسرام ارائه شده که میتوانند بسته به ذوق و سلیقه شما و نوع کاربری فضا مورد استفاده قرار گیرند. سرامیک و کاشیهای هر فضایی متناسب با کاربری آن فضا طراحی میشوند تا هم کیفیت لازم را داشته باشند و هم در طی زمان، با توجه به شرایط آن فضا، کارایی خود را حفظ کنند. در مجموعه کاشی و سرامیک مهسرام میتوانید بهترین نوع کاشی و سرامیک را متناسب با کاربری فضای مورد نظر خود بیابید. وقتی نوبت به انتخاب کاشیهای مناسب فضای باز میرسد، این فرایند میتواند چالش برانگیز و گیجکننده باشد. برخلاف کاشیهای داخل ساختمان، کاشیهای فضای باز باید در برابر خراش، ترک یا آسیبهای دیگر سختتر و مقاومتر باشند و با گذشت زمان سازگار بمانند. در مقیاس شهری نیز، این ابزار موجب میشود که حضور رنگ در فضای شهری و در نما های عمومی افزایش یابد. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا cladding می­گردد. سرامیک کلیک کنید خشک پرسلانی چیست؟ دلیل ضد آب بودن نمای سرامیک خشک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید