چگونه با انجام کمتر، اجرای نمای خشک بیشتری بدست آوریم

خودرو رانا در دسته محصولات اقتصادی و پرتیراژ بازار ایران طبقهبندی میشود؛ بنابراین از لحاظ وضعیت فروش و رونق معاملات در جایگاه بسیار مطلوبی قرار داشته و فروش آن با دردسرهای چندانی مواجه نخواهد بود. در روش پیش فروش مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ می گردد. بالکن ها بخشی از نماهای شمالی هستند که هم می توانند به لحاظ متریال قابلیت های بالای خود را نشان دهند و هم در هنگام نورپردازی می توانند آلترناتیو های مختلفی را بپذیرند. نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. بعد ها طی شروع قرن دوم بعد از میلاد رومی ها دیوارهای سنگی را ضمن به کاربردن استراکچر مورد استفاده یونانی ها ابداع کردند . در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. This ​data w​as c reat ed  with behsaznama C᠎on tent G enerator᠎ Dem᠎over​sion .

دیتیل اجرای نمای خشک

نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. در این روش بوسیله ماشین آلات شیارهای معکوس در پشت سرامیک ایجاد می شود و سپس قطعه آلومینیومی با دو بال معکوس در این شیار بوسیله چسب مخصوص سرامیک و آلومینیوم تعبیه می شود. دراین روش سرامیکها با ابعاد مختلف برروی ریل های عمودی از جنس آلومینیوم با فواصل معینی که بسته به عرض سرامیکها متغییر می باشند بوسیله بستهای ناخنی از جنس استنلس استیل نصب می گردند. از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا طراحی نمای پشت ساختمان Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود. اگر سر فواره ها پایین تر از سطح آب تعبیه شود، زیبایی بیشتری دارد. اگر کنترل کیفیت بتن در کارگاه انجام شود، ممکن است میزان خطای محسوسی داشته باشد. لیست قیمت سرامیک فله ای اغلب موارد ارزانتر و مقرون به صرفه تر برای مصرف کنندگان است از این رو اغلب بساز و بفروشان از این نوع سرامیک استفاده می کنند. همچنین جذب مخاطبان فراوان برای گسترش این جوامع مجازی و استفاده از وب سرور مناسب که سرعت بارگذاری صفحه را در زمان های پر ترافیک پایین نیاورد از مسائل مهم بعدی این منبع نکات می باشد.  Article w as g᠎ener at ed ​with the  help of behsaznama Content G en erat᠎or  DE MO.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های طراحی و اجرای نمای خشک اشاره کرد. تنوع نماهای خشک ساختمان بسیار زیاد است. این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم. در این روش جهت اتصال مصالح ساختمانی به نما، از چسب های مخصوص استفاده میشود. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. در سالهای اخیر، در بیشتر آثار معماری گیرا و جالب توجه معماران حرفه ای و بنام مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، سرامیک، تراکوتا، پلاستیک و مواد فلزی، این سیستم بکار رفته است که همگی بدین روش نصب شده اند. تنها مشکل نمای سرامیکی عدم پیوستگی سرامیک در نما است که با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد.

انواع اجرای نمای خشک

بنابراین در نصب آن هیچ گونه دغدغه ای وجود ندارد. اجرای نمای سرامیک خشک باعث کاهش وزن نما و درکل وزن ساختمان و بعبارتی سبک سازی سازه می شود و همین موضوع باعث افزایش مقاومت ساختمان دربرابر نیروهایی مثل زلزله شده بصورتی که در زمان زلزله حرکت نما و قطعات آن بطور جداگانه انجام شده و خسارت و تلفات جانی و مالی ناشی ازسقوط قطعات را بطور چشمگیری کاهش می دهد. در نتیجه هیچ بار مردهای که حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان یا زمین لرزه باشد، بر روی نما سنگینی نمیکند و هیچ تأثیری بر روی سازه ساختمان ندارد. ✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. این بستها به کمک زایده های ناخنی که، دارا می باشند سرامیکهای پایین و بالا را نگه می دارند که از نما قابل رویت می باشند و معمولا بوسیله رنگ پلی استر همرنگ سرامیکها می شوند. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید