چگونه با اجرای نما در 10 دقیقه بهتر شوید

در نقشه نما می بایست ضخامت سنگ ها، سطح برجستگی نما و همینطور فرمی که برای نمایش اجرا می شود، مورد بررسی قرار بگیرد. مرحله چهارم مربوط به بند کشی و سمباده زنی نما است در چنین شرایطی نیاز است که شیشههای قاب بندی از نما جدا شده و همینطور شیارهای ایجاد شده به واسطه بندکشی و سمباده کشی حالت صیقلی پیدا نمایند. یکی از رایجترین روشهای نمای خشک ساختمان، استفاده از نمای خشک آجری است. 2.روش نصب آجر نما و نماکاری با ملات ماسه سیمان: یکی دیگر از روش های نصب آجرنما و نماکاری استفاده از ملات سیمان است که در حال حاضر به ندرت استفاده می شود و یک روش قدیمی نصب آجرنما به حساب می آید. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.

هزینه اجرای نمای خشک

نمای ساختمان نقش مهمی در زیبایی شهر و محله ایفا می کند. ملاتی که در این قسمت به کار برده می شود، معمولاً ترکیبی از سیمان و پودر سنگ است این کار سبب می شود تا بستر مناسبی برای اجرای ماسه سیمان فراهم شود تخصص در این مرحله اهمیت زیادی دارد. مسکن به عنوان یکی از نیازهای نخستین بشر، ابتدایی ترین سوالی بوده که انسان سعی در یافتن پاسخی مناسب و معقول برای آن بوده است، اما همیشه در برنامه ریزیهای ملی به مسکن نه به عنوان محلی برای آسایش ساکنان در ابعاد عینی و ذهنی، بلکه به عنوان یک مشکل اقتصادی و فقط از این بعد بر خورد شده است. چه به عنوان طراح داخلی در حال مطالعه این مقاله باشید، چه قصد بازسازی دکوراسیون منزل خود را داشته باشید؛ این مقاله به شما کمک میکند تا با بهترین متریال هایی که برای طراحی فضای داخلی مورد استفاده قرار میگیرند آشنا شوید. دقت کنید که برای شاسی کشی، سنگ و ضخامت آن و همین طور حجم سنگ ها اهمیت زیادی دارند، هرچه وزن نما بیشتر باشد، شاسی کشی و زیرسازی آن بر اساس نوع متریال مقاوم تر خواهد بود، گاه نیاز به چند لایه رابیتس خواهد بود.

به گزارش بازسازی ویلا : وقتی صحبت از اجرای نمای رومی میشود، مهمترین متریال سنگ است! از آنجایی که در طراحی نمای ساختمانی سلایق و نظرات متنوعی وجود دارد، نمی توان تمامی پروژه ها را با یک سبک و سیاق انجام داد. شاسی کشی وظیفه تحمل وزن نما را بر عهده دارد، در واقع این عملیات سبب میشود تا ساختمان در برابر زلزله انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد، برای شاسی کشی نیز یک سری ابزارهای خاص مورد نیاز است، مثلا نیاز به نبشی میلگرد و همینطور پیچ و مهره های خاصی خواهد بود. اجرای نمای رومی توسط سیمان نیز صورت میگیرد. سومین مرحله اجرای نمای رومی مربوط به رابیتس کاری است. سومین مرحله مربوط به قاب بندی سیمان است در واقع می بایست قاب بندی نما به صورتی انجام شود که قالب کلی نما قابل قبول به نظر برسد. به زبانی ساده تر نیاز است که از شیشه هایی با ضخامت یک الی یک و نیم سانتی متر استفاده شود و ملات، پودر سنگ و همینطور سنگریزه ها به همراه سیمان سفید قاب بندی شوند. بعد از اینکه ساختمان را تخریب کردید میتوانید آجر ها را به صورت سالم در بیاورید و آن را برای نمای بعدی استفاده کنید معایب نصب این روش این است که هزینه بالایی دارد در صورتی که خوب نصب نشود باعث زیبا نشدن ساختمان می شود. A᠎rt​ic le was gener᠎ated with behsaznama Content G en​er ator D​em᠎ov​ersion!

مرحله بعدی به این شکل است که سنگها می بایست با دوغاب به قطعات فلزی اسکوپ متصل شوند، اسکوپ ها همان قطعات کوچکی هستند که از جنس گالوانیزه اجرای شدهاند و معمولاً در مدلهای سه پایه و پروانهای عرضه می شوند البته جنس اسکوپ ها معمولاً استیل است. مرحله بعدی یا مرحله چهارم اجرای نمای رومی مربوط به نصب سرستونها است، معمولاً سر ستونها نیاز به سنگ زیادی دارند که البته هزینه و زمان بالایی در بر خواهند داشت، این قسمت می بایست توسط استادکاران صورت بگیرد و معماری که برای اجرای سرستونها انتخاب می شود علاوه بر مهارت بالا می بایست شرایط را هنرمندانه پیش ببرد. انواع نمای خشک را در بالا توضیح دادیم، اکنون به خوبی میدانید که چند نوع نمای خشک در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرند. مثلا ساخت شیشه های دو جداره و سه جداره باعث شده تا شیشه ها استحکام بیشتری داشته باشند و برای اجرای هندریل شیشه ای مواردی مانند شکستن شیشه به هنگام نصب، برخورد شی و غیره رخ ندهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرتین وال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید