چگونه اجرای نمای خشک را Define انجام می دهید؟ در نتیجه این تعریف زیبا سخت است.

استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. از جمله اینکه در برابر ضربه ها تغییر شکل میدهد و در برابر باد و طوفان نیز مقاومت بالایی ندارد. در سال 70 میلادی، مهندسین برای برطرف کردن ایرادات اجرای تر نما، از جمله ریزش نما و ایجاد ترک بر روی قطعات نما، روشی برای اجرای نمای سنگی ابداع کردند. اگر اجرای این سنگ ها بر روی نما به شکل دقیق صورت بگیرد، یک نمای کاملا صاف و یکدست ایجاد می گردد. لذا جهت براق کردن آن سطح آن را توسط سنگ ساب پولیش می کنند این کاشی اگر کاملا با طرح ابر و بادی باشد کل بدنه رنگی است که طرح های آن اغلب فلفل نمکی؛ رگه ای و قالب های رستیک است. در جنگ جهانی اول، دامنهٔ جنگ به حدی گسترش یافت که حتی قم را هم دربرگرفت و نیروهای روسیه و انگلیس به بهانههای مختلف آن را اشغال کردند. امروزه زیبایی و نوع طراحی نمای ساختمان نشانگر درجه کار، نوع فعالیت و حتی نوع تفکر مدیران آن نهاد و سازمان میباشد.

دتایل اجرای نمای خشک

هر چقدر حجم نمای ساختمان بیشتر باشد, بیشتر بخوانید در نتیجه هزینه بیشتری هم باید برای تهیه مصالح و اجرای آن صرف گردد. نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود. از طرفی توجه به این نکته لازم است که روش اجرای خشک، در مقایسه با اجرای نمای سنگی با روش دوغاب و اسکوپ سریع تر خواهد بود و ملاحظات لازم برای خشک شدن نما را نمی طلبد. نکته مهم، دقت مهندس یا استادکار ناظر در زمان اجرا است. در نمای خشک امکان رگلاژ سرامیک ها بعداز نصب وجود دارد یعنی در صورت وجود خطاهای احتمالی بعد از اجرا نیز می توان نسبت به رگلاژ آنها اقدام کرد و یا بعداز سالیات متمادی از اجرای نما نسبت به جابجایی یا تعویض سرامیک هایی که نیاز به تصحیح دارند اقدام کرد بدون اینکه نیاز به تخریب نما باشد. آماده کردن سطح دیوار نما برای اجرا به گونه ای که سطح دیوار کاملاً تمیز و خشک و عاری از هرگونه گرد و خاک باشد. پلاستر سیمانی در واقع نقش زیرساز را دارد و کمک میکند تا مصالح آغشته به چسب، به نحو بهتری به دیوار بچسبد.

فروشنده سرامیک ارزان قیمت این محصول را در دو نوع عمده و خرده در بازار عرضه می کنند که با بازاریابی و تبلیغات آن به جذب مشتری پرداخته و با حضور فعال در بازار و با شناختی که از آن دارند آن را به فروش می رسانند. استفاده از آن باعث کاهش وزن مرده ساختمان میشود. استفاده از روش ها و متریال های نام برده شده مانند ورق کامپوزیت در نمای ساختمان که با عنوان نمای خشک معرفی شد، باعث تنوع در انتخاب و هزینه ی نصب آن شده است. در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد. نمای سرامیک حیاط و بیرون ساختمان به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه آن در برابر سرما و یخ بندان و نور مستقیم خورشید مقاوم بوده و امروزه در مدل های خشک تولید شده و در بازار عرضه می شود که بدون ملات با تجهیزات مخصوص نصب می شوند.

اتصالات نمای خشک

دومین روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی که به طور گسترده ای در سال های اخیر در اروپا گسترش یافته است (اجرای نمای سرامیک خشک)؛ موسوم به روش پرده ای می باشد یا نمای تهویه شونده که کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد مثل اسکاندیناوی دارند که در آن مناطق آیتم های مربوط به عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند. نمای خشک سرامیک از مدرنترین و بهروزترین شیوه های اجرای نمای ساختمانی است. نمای اسپایدر (Spider facade) یکی از جذابترین انواع نماهای ساختمانی است که در آن از شیشه استفاده میشود. هزینه اجرای نما با استفاده از این سرامیک نیز یکی از مزیتهای قابل توجه آن است. بنابراین شما نیاز است که هزینه بیشتری را برای نصب آن نما پرداخت کنید. به طوری که حتی کارشناسان حوزه ی نماسازی تفاوت آن را با سنگ طبیعی به سختی تشخیص می دهند. مانند همۀ نماهای ساختمان، اسپایدر نیز مزایا و معایبی دارد که استفاده از آن را در شرایط خاص محدود میکند. 40) استفاده می شود.نحوه ی اتصال شاخه آلومینیوم به شاسی مانند روش هنگ می باشد ولی اجرای ورق مانند روش فیکس است. This ᠎post has  been w ritt​en by behsaznama  Content  Ge᠎ne ra​to r ᠎DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید