چگونه اجرای نمای خشک را آنلاین پیدا کنیم

در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می گردند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. دومین قلم مذکور سازه ای متشکل از پروفیل های فلزی است که به شکل عمودی قرار گرفته اند (شاسی اصلی) و توسط پرچ، پیچ و یا قلاب و با استفاده از مکانیزمی قابل تنظیم جهت اصلاح شاقولی جداره سازه به نمای نهایی و یا پروفیل های دیگری وصل می شود. در آخر نهایت تایلهای سرامیک که رانر پشت آنها نصب شده روی رانرهای متصل به زیرسازی سوار میشوند و پس از تست شاقولی هر دو رانر افقی که در درون هم قرار گرفتهاند توسط پیچ قلاویز محکم و تثبیت میشوند. پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند گردید و پس از آن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می شود. بند چیزی نیست جز فضایی که پیرامون تکه های پوشش نما را فرا گرفته و آنها را از یکدیگر تفکیک می کند.

اجرای نمای خشک آجر

جای تعجب نیست اگر برای هر بینندهای در مورد چگونگی ساخت این گنبد جای سؤالی وجود داشته باشد. وجود این فضا در اکثر سیستم های نمای خشک مشهود است. انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. اگرچه به نظر می رسد که با استفاده از اولین قلم فوق الذکر یکی از اهداف اصلی سیستم نصب نمای خشک همراه با گردش جریان هوا از دست خواهد رفت و در نقاطی که از اتصال دهنده های موضعی استفاده می شود، خصوصا” وقتیکه اجزای پوشش نما کوچک می باشند، تعداد زیادی نقطه نفوذ سرما شکل می گیرد و بنابراین، افت حرارتی ساختمان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، لیکن با استفاده از تمهیداتی فنی شبیه به عایق های حرارتی مخصوصی که بین اتصال دهنده موضعی و جداره سازه ساختمان قرار می گیرد این نقیصه رفع می شود. ​Th is  data has be en do​ne wi th behsaznama C on​tent Gener at​or DEMO!

یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند، ولی اجرای سیستم آجر نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوک های اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجر خشک می باشد، هم چنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه می باشد و معمولاً مورد استفاده قرار گرفته نمی شود. امروزه اغلب از آجر نما نسوز در نمای ساختمان اجرا می شود که طراحی زیبایی دارد، ولی هزینه آن کمی بالاتر می رود. با توجه به مناطقی که اینگونه پوشش ها در همه جای آن دیده می شود (نواحی آلپ، مناطق اروپای شمالی) واضح است که استفاده از جریان هوای طبیعی جهت پوشاندن جداره خارجی در مقابل عوامل جوی از قبیل بارش باران، تبادل حرارت و غیره از ابتدا توسط سازندگان آن ساختمان ها شناخته شده و به کار رفته بودند.

نحوه دریافت اجرای نمای خشک آجر برای کمتر از 100 دلار

11- مقاومت بسیار بالای نمای فایبر سمنت برد در برابر عوامل جوی از ویژگیهای بارز آن است. در نمای فایبر سمنت برد شما میتوانید ترکیب رنگ دلخواه خود را در نمای ساختمان اجرا نمایید و جلوه ای خاص و زیبا به نمای ساختمان خود ببخشید. شما می توانید نما های مختلف را با هم دیگر ترکیب کنید. متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. همچنین خرید خودرو اقساطی برای مالکان خودروها گزینه قابلتوجهی بهحساب میآید. همچنین قیمت خرید سرامیک به نحوه خرید و فروش نیز بستگی دارد که در مراکز فروش به روش های مختلف بیشتر بخوانید معامله می شود. ماندگاری یکی از مهم ترین دلایلی است که مشتریان را به خرید نمای سرامیک خشم ترغیب می کند. اجرای نمای خشک آجری یکی از مدرن ترین روش های اجرای نما می باشد که امروزه از طرف معماران، ساختمان سازها و… قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. قیمت پروفیل آلومینیوم (در مورد اجرای نمای کامپوزیت). از جمله مهمترین مواردی هستند که روی قیمت نما تاثیر دارند. همینطور از دیگر موارد مثبت روش خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما بلافاصله بعد از تکمیل اسکلت ساختمان میباشد که این مورد در پروژه های انبوه سازی و بلند مرتبه سازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید