چه کسی دیگری می خواهد راز پشت انواع نمای خشک را بداند؟

موضوع دیگر این است که در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مواردی که ممکن است ساکنین با آن مواجه شوند اعمال کرد، بطور مثال می توان یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود آورد که هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری کند. مقاومت در برابر سایش عمقی : بدنه این کاشی در برابر سایش مقاوم بوده و در تماس با اجسام صدمه نمی بیند. در این روش طراحی نمای بیرونی ساختمان با سرامیک، سرامیک مصرفی باید قابلیت جذب آب داشته باشد. انواع نمای خشک تنها نمایی است که قابلیت استفاده از مصالح گوناگونی را دارد. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. لذا قیمت اجرای سرامیک خشک بسته به نحوه ی نصب متغیر است و در مدل های مختلف نصب بسته به نقشه های موجود ممکن است یک روش از روشی دیگر ارزانتر شود. مورد دیگر روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی است که به طور گسترده در سالهای اخیر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

شوره زدن آجر معمولاً به دوغاب یا ملاتی که برای بندکشی آجر نما استفاده میشود بستگی دارد اصولاً بعد از بارندگی و در گذر زمان املاح آب به سطح روی آجر نما رسیده و نمک حاصل از آن به عنوان شوره یاد میشود. گنجینهٔ آثار تعدادی از مراجع تقلید شیعه در مجموعهٔ تاریخی بیت سید روحالله خمینی در میدان روحالله قم قرار دارد و اسناد مکتوب، تصاویر، آثار و زندگینامهٔ دوازده نفر از مراجع تقلید شیعه در آن به نمایش گذاشته شدهاست. این خانه در حدود سال ۱۳۳۵ توسط سید روحالله خمینی خریداری شد و تا سال ۱۳۴۲ در آن اقامت داشتهاست. خانه سید روحالله خمینی در شهر قم، بنایی ۲ اشکوبه و ساده شامل یک طبقه همکف و زیرزمین است. اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. نمونه ها شامل ساختمانی واقع در بارسلونا ساخته شده به وسیله آنتونیو گائودی و تعداد زیادی از نماهای سرامیکی لعابدار در در شهرهای زیادی از ایالات متحده آمریکا می شوند. برای جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان در سیستم ها ی نمای خشک ، یک فضای خالی تهویه بین عایق و نما ایجاد میکنند.

↑ ۵۵٫۰ ۵۵٫۱ «۶۸ هزار روستایی چشم به آب تانکر دارند / زاگرس نشینان تشنهاند! نمای زیبا با باکیفیت ترین سرامیک پرسلانی در ساختمان های مختلف به چشم می خورد که هر کدام دارای طرح و نقش های مختلف است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. با مشاهده عکس های انواع مدل سرامیک نما در اینترنت می توان بهترین گزینه را انتخاب نمود که انواع سرامیک خشک و معمولی در این فروشگاه های مجازی ارائه می شود. جهت خرید انواع سرامیک نما با قیمت ارزانتر می بایست آن را درست انتخاب کرد و بسته به کاربردی که دارند تهیه شود. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. این نوع سرامیک به علت دارا بودن سوراخ هایی در بدنه، خاصیت عایق بندی خوبی دارد. سرامیک نما به علت عایق حرارتی بالایی که دارد بیشتر برای نمای خارجی ساختمان های مناطق سردسیری مانند: زنجان، کرمانشاه، تبریز، سنندج و… زیرا هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم به بدنه سرامیک جلوگیری می کنند. بسیاری از مدیران شرکتها سعی در طراحی و انتخاب این نمای زیبا دارند، زیرا انتخاب یک ظاهر زیبا برای ساختمان، نوع فعالیت آنها را به خوبی نشان خواهد داد.  This  data has ​been cre᠎ated by behsaznama​ Con tent Generat or Dem᠎oversion!

همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود. از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند. یک نما باید کاربردی، بادوام و از نظر زیبایی شناسی بینقص باشد. قیمت سرامیک خشک نما در بازار تهران بر اساس برآورد هزینه اولیه یک متر نمای آن جهت اجرای دیوار صاف و بدون پنجره مختلف می باشد. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. سطوح خارجی نیز از جرزهای آجری ساده و سطوح گچی یکدست و بدون نقش و نگار میباشد. در برخی مواقع دلیل خوردگی یکی از مواد و اجزای نما، تأثیر شیمیایی مادهی دیگر بر آن است. موضوعی که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک را به گزینه مطلوب و قابل قبولی تبدیل کرده است.

Post h as be en gen er​ated by behsaznama C​ontent  G enerat or D᠎emoversi​on᠎!

انواع نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید