چه کاری می‌توانید انجام دهید برای صرفه‌جویی در مقدار کرتین وال شما از نابودی توسط رسانه‌های اجتماعی؟

نمای خشک ساختمان به نمایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمیشود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده میشود. در این سیستم بر خلاف روش های سنتی برای اجرای نما هیچ خبری از ملات نمی باشد و در واقع به جای ملات از نوعی سیستم نسبت به اتصالات مکانیکی استفاده می کنند . ويژگی های پانل های HPL پانل های HPL طرح چوب امکانات وسیعی را برای طراحی نما و سایر قسمت های ساختمان مانند دیوارهای لابی، آسانسور، استخر و غیره فراهم می کند.پانل های طرح چوب گرمای چوب طبیعی را القا می کند و حس طبیعت را در ذهن ببیننده زنده می کند. به همین دلیل است که نمای کرتین وال می تواند اسیب های ناشی از زلزله را کاهش دهد و وزن اضافی را از ساختمان اصلی کاهش دهد. که تحت فشار و حرارت بالا آماده شده و قابل شستشو بوده و مقاوم در برابر خش و نفوذ حشرات می باشد. این نما یکی از جدیدترین و مدرن ترین نماهای ساختمانی است که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی نیز گفته می شود. اگر از دید فنی و مهندسی به این نما بنگریم متوجه این نکته می شویم که در صورت استفاده از آن در واقع وزن حاصل از شیشه های ساختمانی را بر ساختار ساختمان کاهش می دهیم .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

بعضی از سنگها مانند سنگهای باغ ابریشم ویا مرمر یا مرمریت ویا انواع سنگهای چینی دارای سطحی صیقلی بوده وبا توجه به اینکه سنگ خاصیت مکندگی چندانی ندارد به خوبی به نما نمی چسبد و ممکن اسن بعد از مدتی از نما جدا شده و سقوط نماید برای جلوگیری از این کار باید از پشت آنها را بوسیله میله های مخصوصی که به آن اصطلاحاً اسکوب می گویند یه دیوار محکم نمود اسکوب انواع مختلفی دارد. شما می توانید با انواع آن آشنایی داشته باشید ولی برای نصب هر یک از آنها باید به خوبی نوع ساختمان خود را هم در نظر بگیرید که در این زمینه طراحان و مهندسان ساختمان به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند. توری فلزی از یک ورق یکپارچه تولید گشته بسیاری از خواص یکپارچگی از جمله ضد خوردگی، پارگی، زنگ زدگی، فرسایش و شل شدن گره ها را حفظ می کند. از جمله روش های آب بندی درزها در بتن استفاده از ماستیک پلی یورتان می باشد. ماستیک پلی یورتان از جمله محل هایی که در اجرای سازه های آب بند مانند مخازن آب و فاضلاب ، تصفیه خانه ها و استخر مورد توجه قرار داد ، درزبندی درزهای انبساطی می باشد. This content was ​done with G SA C on᠎tent G᠎enerator DEMO!

نمای خشک سنگ

این محصول معمولا در سه رنگ سفید ، طوسی و مشکی موجود می باشد . نما سرامیک پرسلانی میتواند مقاومت یک ساختمان را بیشتر کند، این نما دارای ویژگی عدم خراشیدگی است، میتواند در برابر حریق مقاوم باشد، عمر یک ساختمان را بیشتر میکند، در برابر نور خورشید رنگ خود را ثابت نگه میدارد، تنوع زیادی داشته و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. اگر چه کیفیت طراحی یک نما بسیار مهم است اما آنچه زیبایی خروجی را تضمی نمی کند استفاده از متریال مناسب برای نماست. HPL یک پانل تزئینی است که در ابعاد مختلف و ضخامت های متنوع( 2الی 25 میلیمتر) عرضه می گردد. این متریال ترکیبی از فیبر های نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوک ها و یا پانل های پیش ساخته ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. 9. لازم به ذکر است به هیچ عنوان از سیمان خشک روی دوغاب برای بالا بردن سرعت کار استفاده نشود. • رنگ ها در نمای کرتین وال ها بسیار متنوع و گوناگون هستند بنابراین می توان بر اساس سلیقه خود بهترین نما را برای ساختمان خود انتخاب کنید. انتخاب ملات مناسب برای ایجاد اتصالی پایدار، از نکات اجرایی آجر در نما به حساب می رود که نما سرامیک اهمیت فراوانی دارد.

نمای خشک در ایران

توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. زیر سازی گالوانیزه سمنت برد پروفیل گالوانیزه M : این پروفیل از ورق گالوانیزه به ضخامت ۰.۷ میلیمتر تولید می شود و برای کنترل تغییرات ابعادی پنل های سیمانی که بر اثر تغییرات دما و رطوبت پدید می آیند ، استفاده می گردد. فایبر سمنت برد پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت بورد) صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است . پس پیش از اقدام به عواقب در نظر نگرفتن تجربه و مهارت فکر کنید. This data was created wi th the help of G SA Con​tent ​Generator  DEMO !

دیدگاهتان را بنویسید