چه کاری آیا می‌توانید انجام دهید برای صرفه‌جویی در مقدار اجرای نما شما از نابودی توسط رسانه‌های اجتماعی؟

در این سیستم ابتدا سطح نما بصورت شبکه بندی کامل زیر سازی شده و پروفیل های آلومینیومی فریم نما روی این شبکه بندی قرار می گیرند. در بازار فعلی کامپوزیت، برندهای جدید با نام ها و کیفیت های مختلف در بازار رویت میشود این امر زمینه انتخاب مصرف کننده را گسترش داده است . در تولید پانل های کامپوزیت آلوسوییس باند فضای ایجاد شده بین ورق های مرکب و دیواره ساختمان باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی میشود و امکان جریان هوا را در پشت پانل ها به وجود می آورد که این امر باعث میشود حرارت محیط به ساختمان نفوذ نکند.آلومینیوم و استراکچر پلی اتیلن در این نوع محصول باعث میشود محصول در مقابل رطوبت شدید مقاومت کند و هیچ خللی در کیفیت آن بوجود نیاید. شکل پذیری: بوسیله ابزار خاص زوایای مختلف با لبه تیز تا 135 درجه را می توان با این ورق ها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر دارای سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد. همچنین لایه های بیرونی بر اساس مصرف و نوع استفاده با کمک رزین ها می توانند در برابر نفوذ آب، گرما یا سرما عایق شوند و از آنها می توان در مکان های مختلف استفاده کرد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

برخلاف ورق های مسطح آلومینیوم، هسته باعث می شود کامپوزیت آلومینیومی داخل محل مدنظر قسم به شکل پاك و مسطح راهدار گیرد و همین ویژگی موجب می شود عايدي نهایی، صیقلی و جلاداده به سمت راء ي رسد. 10. فرم در اجرای نمای مدرن ساختمان بسیار مهم است بارها دیده می شود که پیمانکار نما صرفا برای ایجاد یک طرح به اصطلاح جدید بخش زیادی از فضای داخل منزل با عنوان یک قوس بزرگ انتخاب می شود.باید توجه داشته باشید که در اجرای نمای مدرن این سری کارها در نگاه اول بسیار جالب هستند اما کیفیت را زیر سوال برده و سبب می شود که در فضای داخلی منزل پرتی ایجاد شود. از ویژگیهای دیگر ورق کامپوزیت آلوسوییس باند قابلیت اجرا در مدول بندی بزرگ و متنوع میباشد. لذا در راستای نیاز روز بازار کارخانه آلوسوئیس باند اقدام به تولید دو برند دیگر با نامهای آلوتاپ ( جهت صرفه اقتصادی) و آلوپریما ( مناسب اجرای تابلو) نموده است . در ابتدای ظهور این متریال در صنعت ساختمان برند آلکوباند که در کشور آلمان تولید میشود بعنوان اولین برند ورق کامپوزیت شناخته و با کیفیت ممتازخود همچنان بعنوان برترین برند کامپوزیت میباشد. ورق کامپوزیت در اصل به عنوان یکی از وسایل ساخت و ساز مدرن در نمای ساختمان به شمار می رود که امروزه به عنوان یکی از مصالح اصلی ساختمان سازی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

بعنوان مثال در سقف های کاذبی که تاسیسات مکانیکی از پشت آن عبور میکند و امکان نشت آب وجود دارد سقف کاذب فایبر سمنت به دلیل مقاومت بالا در مقابل رطوبت گزینه بسیار مناسبی است. اجرای سریع زیرسازی آلومینیومی یا آهنی و نصب ورق روی آن و همچنین سهولت کار با ابزار آلات مربوطه زمان اجرا به حداقل میرسد. سطح بسیار هموار این ورق ها از انکسار و اعوجاج جلوگیری مینماید. تنوع بسیار بالا در مقایسه با نماهای سنگ-چوب-کامپوزیت-شیشه دارد. ورق کامپوزیت آلوسوییس باند با تنوع رنگ حدود 50 رنگ کمک شایانی در زیبایی بناها و زیباسازی شهر انجام داده است. بنا بر گزارشات آزمایشگاهی متالورژی رازی( استاندارد ASTMD 635 ASTMD 3801) و تست ریپورتهای دریافتی از سازمان بازرسی و کنترل کیفیت SGS پنل های کامپوزیت آلومینیوم آلوسوییس باند مقاومت بالایی در برابر حریق دارند ، به این ورق های کامپوزیت ورق کامپوزیت نسوز ، ورق کامپوزیت کند سوز ، ورق کامپوزیت دیر سوز و یا ورق کامپوزیت ضد حریق می گویند. 5/0 با پوشش رنگ PVDF -NANO PVDF – HIGHGLOS- SHININNG- 4FEVE مقاومت و ایستایی بالایی در مقابل اشعه UV و تغییرات جوی ایجاد میکند. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که در اختیار شما قرار می دهد، سبب می شود تا بتوانید در ساخت نمای ساختمان و همچنین نمای کامپوزیت از آن استفاده کنید.

آراسته ساختن هرسازه با آن به مانند به تن کردن لباس آلومینیومی جهت زیبایی بخشیدن و محافظت از سازه خواهد بود. استفاده از ورق کامپوزیت پنل به صرفه و اقتصادی است و محدودیت در ایجاد طرحهای نو و متفاوت در نمای هر نوع بنا ،تنها به قوه تخیل طراح منتهی می شود و با کاهش کیفیت و دوام در محصول مصرفی روبرو نخواهیم بود. در بیشتر موارد لایه میانی بر اساس کاربرد و نوع استفاده از این ورقه ها می تواند از موادی چون پلی اتیلن یا پلی یورتان ساخته شود، البته مدل های دیگری نیز وجود دارد که از انواع مواد معدنی برای مصارف مختلف ساخته می شوند. این نوع آسیاب گچ که به آسیاب خشک کن یا آسیاب خشک کن نیز معروف است ، دارایی ناهموار و قابل اعتمادی برای خشک کردن و آسیاب کردن گچ محصول جانبی از نیروگاه است. این ورقه ها تا 90 درصد از سیمان سبک تر هستند و حتی از شیشه و ورقه های آلومینیومی نیز سبک تر می باشند. همانطور که مبحث 19 مقررات ملی ساختمان به مقوله صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمانها پرداخته است ما نیز بر آن شدیم که در این راستا گام برداریم .

 Th᠎is c᠎onte nt h᠎as been g᠎en er at​ed ᠎by behsaznama Con tent G​enerat or D em​ov᠎er sion !

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از روش اجرای نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید