چه چیزی یک سرامیک نازک را می سازد؟

سرامیک پرسلان به دلیل ضدآب بودن فاقد چسبندگی مستحکم به مصالح سیمانی است در نتیجه تغییرات جوی باعث انقباض و انبساط و جدا شدگی آن از بدنه ساختمان می گردد. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. از عوامل جوی و اقلیمی، برای خود فضایی را به نام بیشتر بخوانید خانه ایجاد کردند. یخ زدگی یکی از اصلیترین عوامل فروپاشی سنگهای طبیعی است. در مناطق سرد سیر و فصول سرد سال بدلیل تشکیل یخ در حفره های موجود در سنگ ، دچار آسیب دیدگی و شکستگی می می گردد در نتیجه دیوارها ممکن است دچار رطوبت زدگی شوند. نما به مثابه لباس ساختمان شما می باشد که در نگاه اول نظر ببینده را جلب می کند در نتیجه استفاده از یک متریال مناسب برای نما بسیار حائز اهمیت می باشد. در طراحی و ساخت یک ساختمان، بحث نما بسیار حائز اهمیت است. This artic᠎le was generat᠎ed  by behsaznama Content Ge ne᠎rator DEMO !

سرامیک خشک نمای ساختمان

سرامیک سایز بزرگ نسبت به مواد شیمیایی و بارانهای اسیدی بسیار مقاوم است و بودن در برابر آن مشکلی برای بافت آن ایجاد نمیکند. شهرهای بزرگ و صنعتی عموماً با هوای آلوده مواجه هستند و این آلودگی در روزهای بسیاری از سال ماندگار است. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل اول: سرامیک مجوف پرسلانی(تراکوتا) و دوم: سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری – فول بادی و یا سرامیک ۶۰×۱۲۰ نیز گفته می شود. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت آن ها نفوذ نمی کند. چرا که هوای موجود در حفره های خالی (cavity) از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند. چرا که هوای موجود در حفره های خالی cavityاز نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان، پایانه ها و ایستگاه های مترو و … ᠎Data was created with behsaznama Con te nt Gen er ator D​em​oversion!

دارد.استفاده از نمای سرامیکی کاربردهای زیادی در حوزه معماری دارد ، سرامیک پرسلانی زیرمجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نبست به تایل های دیگر مقاوم تر است . نمای سنگ از قدیم الایام وجود داشته و به دلیل هماهنگی با طبیعت طرفداران زیادی دارد. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شود. لازم است بدانید سنگ های نما با بهترین سرت رنگی هم در هنگام نصب به طور یکنواخت در نمی آیند و باز هم بازی رنگ در آنها دیده می شود. به طور کلی سرامیک را می توان در جزء مصالح زیبا و با دوام قرار داد. به صورت کلی از مواد مختلفی برای ایجاد نمای خشک می توان استفاده کرد و بسته به شرایط آب و هوایی و همچنین بودجه در دسترس می توان یکی از مواد زیر را استفاده کرد، باید توجه داشت در ابتدا باید یک بستر مناسب ایجاد کرد و سپس مواد مورد نظر را بر روی آن قرار داد. روی هزینه اجرای نمای خشک تاثیرگذار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید