چه چیزی در مورد نمای ساختمان بسیار جذاب است؟

همانطور که برای تمام سطوح، سرامیک پرو محصولی ارائه می دهد با خاصیت اثر خود تمیز شوندگی به شما اجازه می دهد تا سطح خود را به راحتی تمیز کنید. سیمان های ضد رطوبت و سیمان های پلیمر دار هم برای استفاده داخلی مناسبند وهم خارجی و می توان آنها را در لایه نازک یا کلفت به کار برد چسباننده های سیمان پلیمر برای چسباندن مرمر ،گرانیت و تخته سنگ هایی که ضخامت آنها کمتر از 15 میلیمتر باشد به کار می روند در محیط های شیمیایی چسب های اپوکسی کاربرد دارند. می توان از آن به عنوان بتونه نیز استفاده کرد؛ همچنین بتونه های ضد آب دیگری در رنگ های مختلف وجود دارند که می شودآنها را نیز به کار برد . نمای کامپوزیت نیز مانند سرامیک، روشهای اجرای مختلفی دارد که در ادامه قصد داریم شما را با این روشها آشنا کنیم. بنای کاشیکار می بایستی بتواند از عهده این کار به خوبی برآید و مهارت های لازم با این نوع چسب ها را قبلاً کسب کرده باشد . This ᠎po st h᠎as ​be​en gen erated with the  he᠎lp of behsaznama Con​tent  Gen er at᠎or DE​MO.

آنچه همه درباره نمای ساختمان می گویند اشتباه است و چرا

بر روی سطوحی که با گچ یا آجر و یا کاشی که قبلاً پوشش داده شده می توان با چسب کاشی ها را چسباند . پس از اتمام رج اول و دوغاب ریزی پشت آن شروع به نصب رج دوم بر روی رج اول نموده و در امتداد بند عمودی نصب و رج های بعدی تا ارتفاع لازم ادامه پیدا می کند . پس از نصب اولین کاشی که بوسیله تراز به طور شاقول انجام می شود ، کاشی های بعدی یکی بعد از دیگری به وسیله مقدرای بسیار کم ملات خاک رس نصب می گردد تا رج اول به انتهای دیوار برسد . پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد. توجه : قبل از اینکه کرم بندی را شروع نماییم باید سطح کار را با جارو از گرد و خاک عاری و مرطوب نمود تا گرد و خاک روی کار از بین رفته و واسطه ای بین دیوار و ملات وجود نداشته باشد . ᠎This po᠎st has ​be᠎en c reated wi th t᠎he ​he lp of behsaznama Content​ Generat or Demover si on!

سرامیک خشک نمای ساختمان

برای محل های بسیار مرطوب می توان از بتونه های اپوکسی استفاده کرد. هر شخصی که از آشپزخانه خود برای پخت و پز استفاده می کند ، باید مقداری روغن گیاهی داشته باشد که برای پخت و پز استفاده می کند. نمای مدرن اسپایدر به نوعی از نماهای شیشهای خود ایستا (نمای پردهای curtain wall) گفته میشود. شرکت توسعه نمای مدرن آراد ، طراح و مجری نماهای خشک و مدرن با بیش از ۱۰ سال سابقه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع متریال های نما از قبیل: نمای کرتین وال، آلومینیوم کامپوزیت، سرامیک پرسلانی و… هزاران سال است که کاشی و سرامیک در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه ای که می بایستی رعایت شود بندهای افقی و عمودی در یک خط قرار گرفته باشد تا پس از بندکشی به زیبایی کار صدمه نزند . پس از پایان کاشیکاری فواصل بین کاشی ها با ملات پودر سنگ و سیمان سفید که به نسبت ( 1 بر 2 ) ساخته می شود پر شده و با پارچه نرم سطح کاشیکاری از ملات بندکشی تمیز می گردد . This content was created wi᠎th the ​help  of behsaznama  Content ᠎Gene rator DEMO​!

به این تریتب که در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، ملات در نما حذف می شود و سطح رویه (سرامیک،سنگ،سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد . بعد از این مرحله نیز به کمک مجری نما، سرامیکها بر روی جداره خارجی ساختمان نصب میشوند. در به کارگیری همه چسب های ذکر شده سطح زیرین باید تمیز وبه صورت اندود تازه روی آجرکاری یا بتن صاف شود وبه مدت 2تا 6 دقیقه رها شود تا خشک گردد؛ دیوار ساخته شده با تخته های گچی یا چوبی باید در فاصله های 300 میلیمتری کاملاً محکم باشد تا لقی نداشته باشند. این چسب ها در برابر رطوبت مقاوم بوده و از آن در کاشیکاری ، حمام ها و دستشویی و آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده می شود زیرا در این مکان ها نسبت به سایر قسمت های ساختمان درصد رطوبت تا 70 درصد بیشتر است . به همین منظور مقداری خاک رس چرب را به صورت ملات خمیری سفت در آورده کاشی را در آب فرو برده به اندازه 2 تا 3 سانتیمتر از دیوار فاصله داده آن را شاقولی نگهداشته قدری از ملات خاک رس را در ناحیه بالای کاشی طوری قرار می دهیم که لبه کاشی را نگه داشته و به دیوار نیز تیکه کند .

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید