چهار روش‌ها نمای مدرن که ممکن است رانده شود شما ورشکست شدید – سریع!

طراحی نورپردازی مناسب برای نمای ساختمان باعث می شود تا در شب نما زنده و پویا تر به نظر برسد. همچنین در ادامه جدول انواع نما سنگ را برای شما تهیه و تنظیم کردهایم تا بتوانید به طور کلی و اجمالی هر یک مشاهده نمایید. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. قابلیت ارتجاع و چگالی کم در HPL، باعث ایمنی در برابر زلزله می گردد همچنین ارتجاعی بودن این پانل ها، سبب مقاومت صفحات در برابر ضربه و فشار شده ، در نتیجه در مقابل فشارهای گوناگون مانند فشار باد عکس العمل خوبی نشان می دهد . ᠎Post was c reat ed with the help of GS​A Co​nt᠎ent Gene rator DEMO.

قیمت نمای خشک

این ورق ها جنبشی است ودر هنگام وزش باد به صورت امواج بالا و پایین می رود ومانند موج تاب می خورد. اجرای نمای کامپوزیت بصورت کلی اجرای نمای خشک محسوب می قطعات نمای خشک شود. متریال سنگ یکی از درجه یکترین متریال بهکاررفته در نمای خارجی ساختمان است. نمای کرتین وال شیشه ای ترکیبی از لامل آلومینیومی، شیشه ی معمولی یا شیشه ی دو یا سه جداره و لاستیک های درزبند است. بهاینترتیب، اگر هزینه طراحی و ساخت نمای بیرونی ساختمان برای شما اهمیتی ندارد این متریال انتخاب بسیار مناسبی بهحساب میآید و بر ارزش ملک شما میافزاید. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد. طراحی نما مدرن برای یک ساختمان از طریق خلاقیت و جسور بودن طراح مد نظر، به عنوان اولین گام مؤثری است که افراد در هنگام دیدن یک نما به آن خیره میشوند و بعد از ورود به ساختمان، نظر آنها را جلب خواهد کرد. در حالت کلی هنگامی کلمه مدرن به میان میآید که تمامی طراحی که برای یک فضا قرار است صورت بگیرد، مربوط به زمان حال باشد و هیچ چیزی از گذشته به میان نمیآید. همین موضوع باعث شد تا شکلگیری ابتکاری نوین در ذهن طراحان باعث ساخت و ساز نمای مدرن از طریق مواد جدیدی همانند فلز، شیشه و بتن باشد و این دسته از مواد، کمک کنند تا طراحی نمای مدرن با سادهترین شکل ممکن شکل بگیرد.

انواع روش های نمای خشک

زیرا بسیاری از خریداران در ابتدای امر به نمای یک ساختمان توجه میکنند و اگر نتواند آنها را جذب کند، ممکن است از خریدن آن ساختمان منصرف گردند. در طراحی نمای مدرن، تمامی تلاش طراحان بر این بود تا از راهکارهایی به منظور ساده کردن معماری کمک بگیرند. جنس کامپوزیتهای ساختمانی از پلیاتیلن بوده و سطح آن را نیز لایههای آلومینیومی تشکیل میدهند. بهترین جنس شیشه برای نمای بیرونی ساختمان هم شیشهای است که در برابر اشعههای آسیبزا و ضربههای سنگین مقاوم باشد. این موضوع باعث شد که برای طراحی هر نما، برخی از عوامل و فاکتورهای مؤثر صورت بگیرند و در فضای شهری به بهترین نحو ممکن جایگذاری شوند. حال ممکن است شما اطلاعات درستی در رابطه با این ویژگیها نداشته باشید. همچنین آجر از متریالی است که در مدلها و اندازههای مختلف تولید میشود و اگر از آجر مناسبی استفاده کرد میتوان نمای جذابی در ساختمان به وجود آورد. اما با استفاده از تماشای نمای بیرونی ساختمان، میتوانند قضاوت کنند و تصمیم بگیرند که این ساختمان پراهمیت است و دقت خاصی برای طراحی آن انجام گرفته است.

نمای خشک مدرن

اما یک ویژگی مشترک که در تمامی آنها قابل مشاهده میباشد، مواردی همچون ظرافت، سادگی، کارایی و عدم استفاده از تزئینات میباشند و این موارد به عنوان نکات اصلی برای طراحی نمای ساختمان از طریق طراحی مدرن ذکر میشود. پس همین موضوع باعث میشود تا افراد در راستای انتخاب نمای ساختمان، دقت بسیاری به خرج بدهند و در هنگام طراحی، از یک تیم حرفهای که در این زمینه متخصص میباشند، کمک بگیرند. این متریال از مواد ساختمانی جدید و جذاب است که معماران حرفهای به آن علاقه دارند. ویژگی های این سبک استفاده از ریتم های عمودی، افقی و زاویه دار و استفاده از مواد و فناوری های جدید است. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید