چهار روش‌ها به سرعت شروع ترفیع نمای مدرن

قیمت اجرای اجر نما این سیستم از جدترین سیستم های اجرای نمای سنگ خشک است. آسان می نماید.بنابراین معماران و طراحان نمای ساختمان هاباترکیب این متریال دست بازتری درایجاد زیبایی وهماهنگی خواهند داشت.لازم به ذکرمی باشد سفال تراکوتا از پایه رنگ های کرم، اُخرایی، قهوه ای و مشکی موجود می باشد . زمانی که زیبایی ظاهری و آرامش و صرفه جویی در انرژی برای ساختمان ها مدنظر قرار گرفت، ایجاد نما ها با مصالح و شیوه های مختلف در دستور کار مالکان و سازندگان ساختمان ها قرار گرفت. نمای ساختمان نشان دهنده هویت یک ساختمان بوده و اگر طراحی زیبایی داشته باشد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.این نما مربوط به نقشه ساختمان یک طبقه است که به ریبایی به بنا هویت داده. در صورت اقدام جهت طراحی نمای مدرن ساختمان ، نمونه های معاصر را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف هر یک را شناسایی کنید تا در نهایت به یک طرح ایده آل برسید. 5. گنبد ، سر ستون ها و کتیبه ها ، برجک ها ، پیش آمدگی های بنا و ..که می توان آن ها را در جهت افزایش شکوه و عظمت بنا نورپردازی کرد و به آنها هویت بخشید. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. Po st was creat​ed with G​SA C​onte nt G​ener᠎ator D᠎emover si on.

نصاب نمای خشک

این شرکت ها هر کدام قیمت های متفاوتی را برای سرامیک های نما تعیین می کنند. اما چطور باید طراحی نمای ساختمان یک ساختمان را نور پردازی کامپوزیت آلومینیوم سفارش طراحی نما شرکت عکس نمونه کار کرد . باید توجه داشت که استرچ متال بر روی متریال های دیگر مانند شیشه اجرا می شود و می توان نور گیری خاصی نیز ایجاد کرد. استفاده از چندین منبع نور در این زمینه بسیار مفید است، همچنین بهره گیری از آینهها برای بازتاب نورهای موجود به روشنتر شدن محیط کمک به سزایی میکنند. شیشهها همخوانی بسیار بالایی با نماهای مدرن دارند و همین موضوع آنها را بسیار مناسب اجرای این نوع از نماها کرده است. می تواند طراحی نما با ترکیبی از آجر و سنگ همراه باشد و یا هر نوع متریال مدرن دیگری که در کنار یک دیگر همخوانی داشته باشند. یکی از علل تغییر رنگ در سنگها که کمتر مورد توجه قرار می گیرد،وجود کانیهای ناپایدار است که به سهولت به کانی دیگری تبدیل می شوند،این کانیها اغلب از نوع سولفورهای آهن بوده،در مجاورت رطوبت اکسیده شده و به هیدروکسید تبدیل می شوند که نتیجه آن لکه دار شدن سنگ است.

طرح نمای خشک

کامپوزیت به دلیل سهولت در مونتاژ، وزن سبک و همچنین تعمیر و نگهداری راحت، یکی از روشهای پرطرفدار و محبوب در طراحی نمای ساختمان مدرن به شمار میرود. ساختمانهای مدرن بیشتر به شکل مکعب یا مستطیل هستند؛ به همین منظور برای طراحی نمای مدرن آنها معمولا از خطوط عمودی و افقی بهره میبرند. پايين بودن دوام آجر و كاهش كيفيت آن به مرور زمان همواره يكي از نقطه ضعف هاي آجر بوده است. اتصال نمای ساختمانها به تکیه گاه باید قادر به تحمل نیروهای وارده به نما ناشی از بار باد، زلزله و اثرات ضربه باشد. این سیستم دارای قابلیت رگلاژ کامل نسبت به روش ثابت آهن و همچنین به علت استفاده از آلومینیوم، سازه سبکتر نسبت به روش ثابت آهن میباشد. معماری ایرانی از دیرباز، ریشه در فرهنگ فارسی دارد. کتیبه های تخت جمشید و سر ستون های زیبای آنها دقیقا در طراح های رومی وجود دارد و به کرات از آنها استفاده می شود. اجرای نمای پست مدرن در ویلا یکی از تخصص های ماست. تنوع سنگ یکی از دلالیل محبوبیت این متریال است . This con te᠎nt was w᠎ritt​en  wi᠎th t​he  he lp  of behsaznama Conte nt Generat or Dem᠎ov​er᠎sion!

شش نکته با نمای مدرن

کشور فنلاند پس از سالها تحقیقات و آزمایش در زمینه عمل آوری حرارتی چوب ، به روش ترمووود (THERMOWOOD) دست یافت . نماهای آجری میتوانند بهعنوان یک عایق حرارتی و رطوبتی نیز عمل کنند. وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید . سرامیک نما طرح تراورتن در سال های اخیر با مدل های جذاب خود توانسته نظر خانه دارها و معماران بسیاری را متوجه خود نماید. هزینه های اجرایی برای نماهای مدرن ساده معمولاً آنقدر زیاد نیست که محاسبات اجرایی و مالی شما را دچار مشکل نماید. هدف نشریه شماره ۷۱۴ طراحی و ارائه ضوابط اجرایی نماها تحت اثر بارهای لرزهای، باد، ضربه و سایر عوامل محیطی و ارائه راهکارهای مناسب برای مهار آنها است. ما در گروه معماری زردستان با گروهی متشکل از معماران خلاق، بهترین و مناسب ترین خدمات طراحی نما را به شما ارائه خواهیم داد. خطوط عمودی از نظر روانشناسی بیانگر عظمت، شکوه و اعتماد به نفس می باشند. در اکثر اوقات برای طراحی نمای مدرن ساختمان اداری و شرکتی از کامپوزیت آلومینیوم استفاده می شود البته در مواردی نیز برای بنا های مسکونی نیز به طور ترکیبی از متریال دیگر به همراه کامپوزیت آلومینیوم استفاده می شود.

نمای خشک مدرن

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما سرامیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید