چهار رازها و تکنیک‌ها: نحوه استفاده اجرای نمای خشک آجری برای ایجاد یک موفق شرکت(محصول)

چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. چرا نمای کامپوزیت به سرعت جایگزین مصالح قدیمی شد؟ بهتر است از اجرای این نما در شهرهای قدیمی مانند دزفول، یزد و … اجرای نمای کامپوزیت نیازمند گروه حرفهای اجرایی است چراکه نصب ورقهای کامپوزیت مهمترین اصل در نمای آلومینیومی است. هنگام حمل و نگهداری برخورد هرگونه وسیله به ورقهای کامپوزیت آلومینیومی جلوگیری کرد. دلیل استقبال و کاربرد فراوان این متریال عدم وجود هرگونه محدودیت درزمینهٔ طراحی و اجرا است. مزیت روش بند باز این است که بواسطه فضای بیشتر بین تکه های پوشش نمای همجوار (معمولا” ۶ میلیمتر) هرگونه بی دقتی در نصب می تواند محو گردد.

ورق کامپوزیت آلومینیومی چیست؟

به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. در طراحی نماهای تجاری و صنعتی مزایای این نما بر معایب آن پیشی میگیرد ومناسب این نوع نماها می باشد. برخی از مزایای دیگر نمای کامپوزیت به ویژگیهای ساختاری ورقهای آلومینیومی برمیگردد. ورق کامپوزیت آلومینیومی چیست؟ روش نمایان در نصب نمای منبع سنگ خشک چیست؟ بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. اگر شما مالک ساختمان و یا سازنده باشید و یا طراح نمای ساختمانی باشید که بخواهید برای ساختمانتان نمای سرامیک خشک پرسلانی را در مرحله طراحی و یا براورد هزینه های کلی ساختمان در دست داشته باشید در ادامه قیمت های اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی را معرفی می نماییم. در روش اول شرکت آرین ایراتا، شست شو با اب انجام میشود زیرا جرم و کثیفی زیادی وجود ندارد و با استفاده از اب، نما زیبایی خود را به دست می اورد. علاوه بر نگهداری ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، همین مدل نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی هم ثوبت رنگ خود را حفظ می کند.

نمای خشک چیست

A rt ic​le h as been gen᠎erated wi th behsaznama Con tent Generat or Dem᠎oversion!

اجرای نمای خشک آجر

این ساختمان ها هنوز هم در روزگار ما ثابت می کنند که چطور در طی یک قرن نماهای سرامیکی در برابر تغییرات متعدد حرارتی و حملات جوی و هجوم آلورگی ها و باران های اسیدی و دود می توانند مقاومت کنند. برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد. که عبارتاند از: مقاومت در برابر تابشهای شدید و بارشهای اسیدی به دلیل پوشش رویه آن از جنس رزین PVDF. در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است.

سالهای متمادی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان با استفاده از ملات و سیمان انجام می شد که به علت جدا شدن نمای مذکور از جداره دیوارها خارجی به سیستم نمای خشک روی آوردند. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند. یکی از مهمترین علل رواج نما کامپوزیت شکلپذیر بودن مصالح آن هست به صورتی که تا ۱۳۵ درجه قابلیت تا شدن دارد. بسیاری از افرادی که می خواهند یکی از نماهای ساختمانی را روی ساختمان خود نصب کنند برایشان هزینه و قیمت آن نما اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت سایپا در این طرح، شاهین دنده ای تیپ جی را با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان در بازار بورس عرضه خواهد کرد. به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان. یعنی یک ساختمان با نمای کامپوزیت در منطقه گرم، از ساختمانی مشابه در همان منطقه با نمایی دیگر گرمتر است و یک ساختمان با نما کامپوزیت در منطقه سرد از ساختمانی مشابه در همان منطقه سردتر است.

دیدگاهتان را بنویسید