چقدر خیلی برای نمای خشک هزینه انجام میدهید

قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. این پانل ها نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شوند زیرا لایه پلی اتیلنی که در وسط دو لایه آلومینیوم قرار گرفته نه تنها مانع از انتقال حرارت می شود بلکه از میزان سر و صدا در ساختمان نیز می کاهد. روش هنگینگ را روش ریلی نیز می نامند زیرا در آن، ناودانی به شکل ریلی بوده و می توان آن را رگلاژ نمود. قیمت اجرای سرامیک نمای خشک پرسلانی چیست: در کل حدوداً ۸ روش نصب سرامیک خشک داریم که هر کدام بسته به نوع ساختمان شما انتخاب می شود و باید محاسبه و سپس قیمت دقیق مشخص شود. البته با توجه به نوع آماده سازی، تعداد ورق های مورد نیاز و متریال های لازم برای زیرسازی، هزینه های اجرای نمای کامپوزیت متفاوت خواهد بود. کاهش وزن ساختمان منجر به کاهش نیروی زله بر سازه می شود، به همین دلیل استفاده از این مصالح در ساختمان به ایمنی بیشتر در برابر تکان های ناشی از زله کمک خواهد کرد.

هزینه اجرای نمای خشک انتخاب های برتر

شستشوی نما و استفاده از مواد نانو در طی فرآیند شستشو موجب می شود نمای آجری ساختمان شما در برابر گرد و غبار، رطوبت و آلودگی مقاوم شود و به نوعی یکی از الزامات اجرای نمای آجری ساختمان است. سرعت اجرای نما با این روش بالاست و هزینه پایینی صرف آن می شود. آلومینیوم ماده ای انعطاف پذیر است که می توان بر روی آن عملیاتی نظیر برش کاری، خم کاری و سوراخ کاری انجام داد. انعطاف پذیری بالای این محصولات باعث شده از آنها در کنار مصالحی که انعطاف پذیری کمتری دارند استفاده شود. پانل های آلومینیوم کامپوزیتی که برای نمای ساختمان استفاده می شوند در اشکال مختلف و با توجه به نوع نما طراحی و ساخته می شوند و محدودیتی در شکل پذیری آنها وجود ندارد. ورق های کامپوزیت آلومینیومی جایگاه ویژه ای در طراحی نمای ساختمان به خود اختصاص داده اند و به دلیل مزایای قابل توجه کاربردهای متفاوتی دارند. تمامی شیشه هایی که در ساختمان به کار میروند باید از ترکیب موادی ساخته شوند که ثبات ویژگیهای شیشه در طول زمان را تضمین شرکت های نمای خشک نمایند. سیمان های ضد رطوبت و سیمان های پلیمر دار هم برای استفاده داخلی مناسبند وهم خارجی و می توان آنها را در لایه نازک یا کلفت به کار برد چسباننده های سیمان پلیمر برای چسباندن مرمر ،گرانیت و تخته سنگ هایی که ضخامت آنها کمتر از 15 میلیمتر باشد به کار می روند در محیط های شیمیایی چسب های اپوکسی کاربرد دارند. This artic᠎le h as been wri᠎tt en  with the ᠎he lp  of G​SA C​on tent G enerat or DE MO!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

علاوه بر آن وزن سبک این مصالح استفاده از آنها را آسان تر نموده است. لایه پلی اتیلنی که در پانل های کامپوزیت قرار گرفته نوعی سد حرارتی ایجاد نموده که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی آن می گردد. برخی از این ورق ها در نمای ساختمان و برخی دیگر در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، از این رو هنگام خرید پانل های کامپوزیت باید به این موارد دقت شود. سپس نوبت به جوشکاری پروفیل ها می رسد که باید با دقت کامل انجام شود و اتصال به خوبی انجام پذیرد. آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود. با این پیشرفت ها ، هنرمندان معماری به مهندسین معماری تبدیل شده اند که با استفاده از مواد و تکنیک های جدید ، پنجره های جدیدی از معماری مدرن گشودند. رنگ نمای ساختمان آکریلیک به عنوان یکی از پر فروش ترین رنگ های موجود در بازار می باشد که جهت پروژه های مرتبط با پوشش دهی سطوح بیرونی یا exterior مورد استفاده قرار می گیرد. این نما از جمله نماهایی است که به دلیل مزایا و قابلیت های بی شمار مورد استقبال قرار می گیرد اما تنها عیب آن گران بودن هزینه های خرید پانل های آلومینیومی و اجرای آنهاست.

این مرحله از اجرای نبشی کشی نمای ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا نبشی ها براساس همین ریسمان کشی به صورت افقی نصب و جوشکاری می شوند. هنگام نماسازی با کامپوزیت نباید از ابعاد بزرگ آن استفاده نمود زیرا ممکن است در اثر وزش باد سر و صدا ایجاد کنند و یا به مرور زمان تغییر شکل دهند. در طراحی دکوراسیون و چیدمان اتاق کوچک بهتر است تا حد امکان از وسایل ظریف و باریک استفاده کنید. طراحی نما،در هر شهر و منطقه ای از کشور، ضوابط مخصوص به خودش را دارد. در این روش ورق های آلومینیومی به پین ناودانی آویزان می شوند. به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیومی در این روش، سازه در مقایسه با روش فیکس آهن سبک تر خواهد بود. این روش مانند روش فیکس است اما در آن ورق ها پس از برش در پروفیل های H شکل و L شکل قرار می گیرند. زیبایی و تنوع رنگ نمای آلومینیوم کامپوزیت باعث شده استفاده از آن روز به روز گسترده تر شود و افراد بیشتری به این نما اشتیاق پیدا کنند.

نمای خشک در ایران

A᠎rticle h as been creat ed with the  he​lp  of behsaznama​ Conte nt Gen᠎er ator D em ov᠎er si on᠎!

دیدگاهتان را بنویسید