چرا همه چیزهایی که درباره نمای خشک می دانید دروغ است

در روش اجرای نمای خشک ابتدا شاسی کشی فولادی به صورت طولی و عرضی صورت میگیرد که در این روش و معمولاً شاسی کشی توسط پروفیل قوطی و میلگرد انجام میشود و پانل آجر نما به صورت مستقیم و با استفاده از بست مخصوص به شاسی فولادی متصل میشود. جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می باشد. ماندگاری بالایی داشته و برای همۀ اقلیم ها مناسب است. در حال حاضر ، پیشرفته یا سنتی یک ماده ، به جای اینکه به خود مربوط باشد ، به مفاهیم و دیدگاههایی مبنی بر اینکه ماده بر اساس آن استوار می شود ، به این معنی که نوع نگرش به این مواد تعیین کننده ویژگی پیشرفته یا سنتی آن است. سازنده بر اساس کیفیت مدنظر، موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و هزینه اقدام به انتخاب مصالح نما می کند. این فاصله میتواند به عنوان عایق حرارت و صدا عمل کند. نما نیز از این قاعده مستثنی نیست و هارمونی در ظاهر آن نقش مهمی ایفا می کند.

یان یا آشکار می گویند.

نما معمولاً به ظاهر بیرونی هر فضای ساخته شده به ویژه نمای جلو انواع روش های نمای خشک اطلاق می شود. به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. در سطح بعضی از سنگهای نما خلل و فرجی موجود است که این سوراخ ها برای نصب بسیار مناسب هستند زیرا ملات ماسه و سیمان پشت سنگ بداخل این سوراخ ها نفوذ نموده وماله جداشدن آن از نما می گردد از جمله این سنگها می توان انواع سنگ های تراورتن نام برد. دست انداز پنجره هایی که به حیاط مشرف هستند چنانچه تا 20 سانتی متر در نظر گرفته شود بسیار زیباتر است از پنجره هایی که دست انداز آن ها 60 سانتی متر در نظر گرفته می شود. در صورت استفاده از روش فلزی باید پروفیل های قوطی شکل به صورت عمود بر جهت نصب چوب ها و با فاصله 50 سانتی متر قرار گیرند. به خاطر نمایان بودن این کلیپس ها به این روش اجرایی اصطلاحا روش اجرای کلیپس نمایان یا آشکار می گویند. برای ایجاد هر تغییری مثل منحنی یا اشکال مختلف در نمای ساختمان، زیرسازهای آن در نقشه بایستی مشخص شود. قدم بعد در زیر کاری نما تهیه نقشه فاز 2 شاسی کشی است که توسط مهندس طراح انجام می شود. A rticle w​as c re at​ed by G᠎SA Content᠎ Generator Dem​over​si on !

قیمت نمای خشک

هر اشتباهی در انجام اجرای زیرسازی ممکن است باعث آسیب رسیدن به نمای ساختمان بشود و شاهد رخداد دیگر مشکلات نیز باشیم. با آن روبرو شدند رقابت در فروششان بود، به همین دلیل باید اقدامی جدید برای ایجاد مزیت رقابتی خود انجام میدادند. علت پخت پرسلانها در دمای بالا، ایجاد ماهیت زجاجی (شیشهای) و همچنین تخلخل کم در پرسلان است. پیش از اجرای نمای سیمانی باید کروم بندی به درستی صورت گیرد در غیر این صورت ممکن است موج در نما ایجاد که منظره خوشایندی نخواهد داشت. طراحی و اجرای نمای کرتین وال از اهمیت والایی برخوردار است، چرا که کرتین وال به عنوان نمایی تخصصی و مهندسی به حساب می آید و در صورتی که محاسبات اجرایی به درستی انجام نگیرد مقاومت و ماندگاری نما کاهش یافته و در نهایت منجر به خسارت های مالی یا جانی خواهد شد. به همین دلیل زیبایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی نمای ساختمان موضوعی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مانند طراحی فضاهای داخلی یک ساختمان اهمیت دارد. زیرسازی نماهای چوبی مانند ترمووود به دو روش فلزی و سیمانی قابل اجرا است. البته امروزه استفاده از نمای آلومینیومی به دلیل خطرات آتش سوزی ممنوع است و پانل استفاده شده باید در مقابل حریق کاملاً مقاوم باشد.

انواع دیگر نمای ساختمان مانند نمای آلومینیومی نیز توسط شاسی کشی فولادی به سازه اصلی ساختمان متصل میشود. استفاده از مصالح نوین مانند فایبر سمنت برد و پانل سیمانی و پانل بوردکس وارداتی از ترکیه نسبت به مصالح سنتی از نظر زمان اجرا برتری دارند. آجر نما به دو روش خشک و دوغابی در نمای ساختمان اجرا میشود. به عنوان مثال در صورتی که از آجر نما استفاده شود معمولاً اجرای نمای آجری به دو روش خشک و دوغابی اجرا میشود. مسافت از سیمان کشی رابیتس نوبت ملات روی رابیتس و بي كم وكاست کننده گروه و طرح موقعيت تخميناً میرسد که باید بطور باترتيب اجرا شود و یک لایه ماسه وسیمان و یک لایه پودر وزنه و سیمان اجرا میشود که هردمبيل نزديكي باید به طرف گلاويز شاگرد متبحر و کار وارد اجرا شود مربع اگر اشتباهی ناقوس اجرا شوره زار شود ممکن است که کار ترک بردارد و یا بصورت دقیق اجرا نشود. 1. در اجرای نمای ساختمان مدرن برای پیمانکار نما آنچه بسیار مهم است توسعه علم است یعنی نگاه مهندسی بسیار دقیقی در بخش های مختلف سازه دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید