چرا شما هرگز یک اجرای نما را نمی بینید که واقعا کار می کند

لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده و در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. در واقع چنین به نظر میرسد که به بنا “چهره” بخشیده شده و بر بعد زیباشناختی آن بیش از پیش تاکید میشود. این کار علاوه بر زیباتر کردن نما، نوعی عایق برای صفحات کامپوزیت است که از ورود آب به زیر صفحات جلوگیری میکند. با برون رفت از شکیب زری بافی چرخش درای مجموعة فضاهای ساختن قسم به غایت میرسد؛ مجموعة فضاهایی که دره امتداد محورهایی متقاطع و متعامد فرم گرفتهاند، و مخاطب را به همراهِ خود دره در جهات و امتدادهای متنوع به منظور سکون تو میآورند. به این نوع نما که در غرب به آن Adaptive Facades ، گفته می شود ؛ باید به عنوان یکی از به صرفه ترین و زیباترین انواع نماهای جدید ساختمان ، نگریست. پروفیل مورد نیاز برای همه انواع ساختمان ها یکسان نیست و بایستی هر پروفیل بسته به نوع متریال استفاده شده برای نما انتخاب شود. در حالی که انتخاب طرح یا الگوی مناسب نما برای یک خانه مسکونی ضروری است ، انتخاب مواد و تکنیک مناسب برای طراحی نما نیز به همان اندازه مهم است. Da​ta h᠎as be en gen erated by G SA᠎ C​on​te nt Generator D emover sion᠎.

نمای خشک Blueprint – شستشو و تکرار

هدف اصلی این پروژه حفظ ماهیت باز بازار خارجی فعلی Els Encants بود.تجربه بازدیدکنندگان شبیه به قدم زدن در یک جاده عابر پیاده است. همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود. این عایق هم میتواند به عنوان یکی از تجهیزات نما خشک در نظر گرفته شود. اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. همانطور که میدانید به دلیل فلزی بودن جنس ورقها، واکنش آنها در برابر حرارت و برودت بهصورت معکوس هست. مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است. عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است.

نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. در یک شهر و خیابان که اکثر ساختمان ها با نمای سنگ و بتن پوشیده شده است، استفاده از نمای چوب که عنصری گرم است گرما را در سطح محیط پخش می کنید. در پلان فونداسیون علاوه بر نوع مورد استفاده آن در سازه مورد نظر، تعداد، ابعاد و موقعیت پی ها نیز مشخص می شوند. هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد.مسائل دستمزد طراحی نمای بیرونی ساختمان متغیر است که البته باوجود تعرفه قیمت هزینه اجرای نمای بیرونی در شرکتهای مختلف این هزینه چندان تفاوتی ندارد و باید با توجه به سلیقه و نیازتان بهترین شرکت را انتخاب کنید. اما علاوه بر این متریال، به اتصالات هم نیاز داریم.

ی خارجی ساختمان دانست.

اما این روش معایب خاصی هم میتواند داشته باشد که عمده آنها به عدم رعایت اصول نصب و همچنین استفاده از متریال نامرغوب مربوط میشوند. نمای چوبی یکی از جذابترین و شیکترین نماهای ساختمانی است که نصب آن مزایا و معایب مختلفی دارد. نما در عمل درون ساختمان را از بیرون و فضای خصوصی را از فضای عمومی جدا می کند. این فاصله میتواند به عنوان عایق حرارت و صدا عمل کند. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک ، طراحی نما به شکلی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. شرکتهای معماری انواع نمای خشک را طراحی و تولید میکنند و از آن برای نمای بیرونی ساختمانها استفاده مینمایند. در یک مقایسه کلی، میتوان گفت که مقاومت فایبر سمنت برد از چوب و سیمان هم بالاتر است و آن را میتوان یکی از مقاومترین متریالهای تولیدشده برای نمای خارجی ساختمان دانست. این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین برود. ​This has been gen​er᠎at ed  with behsaznama Content᠎ G en᠎erator Demov᠎er sion.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجرای نمای خشک در ایران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید