چرا اجرای نما نه دوست خوب به کوچک کسب و کار

کلمه نما در اصل از واژه ایتالیایی “facciata” نیز گرفته شده است ، و به صورت خارجی یا تمام چهره های خارجی ساختمان تعریف می شود. و همچنین دارای مقاومت بالایی نیز هستند. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. و دارای دوام و پایداری بسیار بالایی می باشد. این نوع نمای ساختمان جدید که مخفف Glass Fiber Reinforced concrete می باشد، جدیدترین روش نماسازی ساختمان ، و یکی از با دوام ترین و در عین حال انعطاف پذیرترین نمای ساختمان جدید، است. در انتها با توجه به بودجه تان می توانید نوع نمای بیرونی را انتخاب کنید و مراحل اجرایی آن را انجام دهید. باشد. پنجرهها همواره با دیگر عناصر دیوار، سطوح باز و بسته، تیره وروشن، صاف و ناهموار را بوجود می آورند. This ᠎post has be​en created with G SA C᠎on te nt Generator DEMO!

ی سنگی طراحی شده اند.

در ادامه با برخی از این موارد و دلایل علاقهمندی افراد به این روش اجرای نما آشنا میشویم. فراموش نشود که جهت پیادهسازی این روش اجرای نمای آجری ابتدا باید “پلاستر سیمانی” روی دیواری که محل نصب آجر است، اجرا گردد. نمای چوبی ساختمان همانطور که اسمش مشخص است، به نماهایی میگویند که تمام از چوب و یا از طرح چوب در طراحی نمای ساختمانی آن استفاده کردهاند و این موضوع جذابیت بیکرانی خواهد داشت اما تفاوت در آن است که نمای ترمووود ساختمان با توجه به معایبی نسبت به نمای طرح چوب یا آجر طرح چوب دارد بهتر است قبل از خرید نمای ترمووودی مقاله “مقایسه آجر طرح چوب با ترمووود” را مطالعه نمایید. چوب یکی از مصالح قدیمی می باشد و طرفدار زیادی برای طراحی نما را نیز دارد. اجرای نمای خشک با انواع مصالح اعم از فلز، سنگ، سرامیک، تراکوتا، و چوب و … نصب نمای سنگی یک فرآیند بسیار پر زحمت است که هزینه را بالا می برد. ساختمان های بنا شده در ایران معمولا از نمای سنگی طراحی شده اند. نمای ساختمانی سنگی از زیباترین نما ها به شمار می آید.

شیشه های دوجداره و یا سه جداره نشکن پرکاربرد هستند و ساختمان های مدرن از این نوع شیشه ها به عنوان نمای ساختمان استفاده می کنند. اگرچه نماهای شیشهای و آلومینیومی اخیراً به مناظر شهری افزوده شدهاند که عمدتاً الهام گرفته از غرب هستند، اما نماهای سفالی مانند آجرهای روبرو یا کاشیهای سفالی برای سالها مورداستفاده قرار گرفتهاند. اولین سبک از طراحی و اجرا نمای مدرن ساختمان، سبک نمای کامپوزیت است. نمای آجری ساختمان جزو سبک نمای مدرن می باشد. در نما به سبک مدرن از تریینات پر نقش و نگار سبک کلاسیک خبری نیست و گرایش به سمت الگوهای مینیمال است.الگوهای استفاده شده در این سبک نما بیشتر الگوهای انتزاعی ست و از الگوهای تکرار شونده استفاده نمی شود. در طراحی مدرن از مواد اولیه ساده و تکرنگ استفاده میشود و این متریال نیز دقیقاً همین مشخصات را دارد. نما ساختمان همکف و نمای ساختمان یک طبقه نیز می تواند از جنس چوبی نیز طراحی شود. شیشه یکی از ابزار های تزیینی می باشد که در احداث نمای ساختمان ها و زیباسازی ساختمان نقش به سزایی دارد. انواع نمای ساختمان آجری پایه اصلی معماری قبل از قرن نوزدهم بودند. پس از آن زلزله خیز بودن منطقه سکونت تاثیر بسیاری در انتخاب مدل نمای ساختمان دارد.

نمای شیشه عایق و کنترل کننده بسیاری از صداهای محیطی است و تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی دارد. پس شباهت بسیاری به روش قبل دارد و فقط چسب جایگزین ملات شده است. سنگ توف :از انواع سنگهای خاکسترآتشفشان بوده که به علت چسبندگی کم ذرات آن در اثر هوازدگی پوسته پوسته می شود و به صورت دانه های ریز از آن جدا می شود.این سنگ را به علت سبزی چشم نوازی که دارد درکار دیوار سازی،پارک سازی و دیوارهای حایل استفاده می کنند. نما با صفحات آلومینیومی کوچک به شکل الماس پوشیده شده است که با شکل ارگانیک ساختمان تطبیق داده شده و رنگ ها و نور آسمان را مانند آب منعکس می کند و به ساختمان جلوه ای دائمی در حال تغییر می دهد. جدای از موارد بدیهی، مانند مقاومت در برابر آب و هوا، هواگیری و اطمینان از سقوط نکردن نمای ساختمان، یک نکته مهم در مشاوره و اجرا نما، تأثیر انرژی بر خود ساختمان است. پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرا نمای شیشه ای روی لینک کلیک نمایید. این متریال، بیشتر در ساختمانهای ویلایی، اداری و تجاری به کار گرفته میشود و باعث نورگیر شدن فضای داخلی آنها میشود. این موضوع باعث شد که برای طراحی هر نما، برخی از عوامل و فاکتورهای مؤثر صورت بگیرند و در فضای شهری به بهترین نحو ممکن جایگذاری شوند.

اتصالات نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروش تجهیزات نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید