چرا اجرای نمای خشک The one استعداد شما واقعاً نیاز دارید

بنابراین برای نصب کردن آنها نیز به تخصص خواهید داشت که بدون شک در این زمینه طراحان و مهندسان ساختمانی به بهترین نحو ممکن عمل می کنند. البته که باید زمان انتخاب بهترین مجری نصب نمای خشک به تخصص و حرفه او هم دقت داشته باشید. معماری خلاقانه و مواجهه با پروژه های ساختمانی چالش برانگیز تخصص ماست. نمای خشک سرامیک از مدرنترین و بهروزترین شیوه های اجرای نمای ساختمانی است. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت¬های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان¬تر از سایر روش های اجرای نما می¬باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت¬های دوره-ای به خصوص در ساختمان¬های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه¬های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی¬گیرد. جذب آب درونی آنها بسیار کم می باشد و همین مسئله موجب می گردد که وزن نما زیاد بالا نرود. از آنجایی که در سرامیک سوراخ هایی وجود دارد باید بدانید که نما کاهش وزن بیشتری خواهد داشت.  This content has be en created wi᠎th the  help ᠎of GS A Co nten t ᠎Ge nera​to r ​DEMO​!

نمی دانید چگونه متریال نمای خشک راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

این نوع سرامیک نسبت به سرامیک های دیگر مقاومت و دوام بیشتری دارد. طرح ها و رنگ بندی های سرامیک هایی که در این سبک به کار برده می شود با یکدیگر متفاوت است و شما باید به آن رنگ بندی ها دقت داشته باشید. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک مشخص است تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می¬باشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. خرید آنلاین چسب پلی اورتان یکی از بهترین روشهای خرید چسب پلی اورتان مراجعه به سایتهای اینترنتی معتبر و فروشگاههای صاحب نام است. ضخامت و سیستم های زیرسازی که این نما دارد را شما می توانید به بهترین نحو ممکن در هر یک از بخش های ساختمانی خود اجرا نمایید. نمای خشک به عنوان سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است این مدل میتواند در بازسازی آپارتمان ها بسیار موثر عمل کنید. Th᠎is a rticle h as been cre᠎at᠎ed by behsaznama C​onte​nt G enerat​or  DE MO!

قیمت آجر نما خشک

اکثر تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین همراه بوده است از نمای گلی و کاهگلی تا نمای مشهور سنگی که به وسیله رومیان باستان ساخته می شد گرفته تا نماهای آجری بنایی که امروزه به عنوان نمای سنتی شناخته می شوند. دیوارهای اولیه با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد با تکنیک های مشهور یونان باستان ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون بدون ملات که به طور کامل با یک نمای خارجی منطبق می شدند اجرا می شدند. 6. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. زیر سازی فلزی نمای سرامیک خشک به طور معمول از قوطی های آهنی عمودی و افقی تشکیل می شوند که حتما باید با لایه ضد زنگ پوشانده شوند تا مقاومت لازم در برابر شرایط جوی را دارا باشند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روش ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند.

این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. توصیه می شود برای افزایش عمر مفید سازه، اتصالات پی وی سی یا فوم پلی اتیلن سلول بسته را به سطوح در معرض هوا، اضافه کنید. در حالی که در سیستمهای اجرای خشک نمابه جهت استفاده از روش های از پیش آماده و صنعتی، نما ساختمان ها از عمر بالایی برخوردار است و ماندگار است. روش اجرای نمای خشک در سیر تکاملی تاریخی نمای ساختمان تاثیر بسزایی داشته است در این این مقاله یک مطالعه تاریخی مربوط به روش اجرای نمای خشک به عنوان یکی از سیستم های منحصر به فرد اجرایی ساختمان که موجب تولید و پیدایش متریال های متنوع و جدیدی در نمای ساختمان شده است ارائه شده است. از این سرامیک علاوه براجرای نمای بیرونی ساختمان با سرامیک می توان در حیاط، پارکینگ و حتی داخل ساختمان استفاده کرد.

قیمت اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید