چرا اجرای نمای خشک سنگ موفق می شود

مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … نحوه نصب نمای خشک یکی از اولین سوالاتیست که هنگام آشنایی با انواع نمای خشک برای افراد پیش میآید. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. از آنجا که کیفیت محصولات تولید شده آزبستی با فرآیند هات چک با هیچ یک از محصولات مشابه قابل رقابت نبود ، علی رغم مشخص شدن سرطان زایی آزبست ، تا سال ها ی زیادی این محصول در کشور های پیشرفته نیز تولید می شد .در محدوده زمانی دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 میلادی فناوری کاربرد الیاف غیر سمی و سازگار با فرایند هات چک کشف شد از آنجا که هیچ یک از الیاف طبیعی و مصنوعی به تنهایی تمامی خصوصیات آزبست را نداشتند ، بنابر این برای جایگزینی آزبست از هیبرید الیاف با مدول زیاد و کم به ترتیب , به عنوان تقویت کننده و کمک فرایند استفاده گردید . ​This  po st has be en do᠎ne with t he  help of behsaznama Conte nt G en erat​or D em​oversion.

اجرای نمای خشک آجر

نماهای سفالی نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای پیشرفته احتراق است و از این رو در برابر شرایط محیطی بسیار مقاوم هستند. بنابراین نمیتوان وضعیت فروش رانا در ایران را در سطوح بالا و کاملا پررونق ارزیابی کرد، اما میشود گفت که مالکان رانا فرایند دشواری جهت فروش اتومبیل خود پیش رو نخواهند داشت. دلیل بالا رفتن سرعت و دقت کار در این روش، استفاده از کلیپس­ها بر روی سطح قطعات آلومینیومی است. مصدقی گفت: برای خودرو اطلس دقت نظرهایی صورت گرفته و با بررسی مدل های نزدیک به این خودرو سعی شده که تغییراتی در آن ایجاد شود که برهمین اساس کاهش صدای موتور در داخل کابین که با نصب عایق های مختلف برطرف شده است که در کیفیت این خودرو تاثیر گذار خواهد بود. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. نمای خارجی ساختمان ها نقش مهمی در معماری معاصر و در کیفیت بخشیدن به منظر شهری ایفا می کند و همچنین نقش مهمی در حفاظت در برابر عوامل جوی دارد.

شرکت اجرای نمای خشک

خرید اینترنتی و آنلاین سرامیک خشک ارزان بسیار با صرفه است که مشتری با مراجعه به سایت های فروش در اینترنت در منزل با چند کلیک بدون صرف هزینه رفت و آمد آن را خریداری می کند. این سرامیک پس از این که پخته شد به رنگ سفید در می آید و متراکم می شود. در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن مواجه خواهند بود اعمال کرد، همچنین یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود می آید که این هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. پیشنهاد می گردد، جهت نصب توری های رابیتس، آنها را بصورت دولایه و با قراردادن ستونهای هر لایه رابیتس بین یکدیگر، اقدام گردد تا از عبور دوغاب و یا ملاتهای سیمانی از رابیتس جلوگیری به عمل آید.

اجرای نمای خشک سنگ می­گویند.

البته تیمهای ساحتمانی حرفهای زیادی نیز میتوانید پیدا کنید که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک توسط آنها بسیار مناسب است. ساخته شده و فرایند عمل آوری آنها یا به صورت هوا خشک و یا با دستگاه اتو کلاو انجام میشود . این نما امروزه در ساختمانی تجاری به فور دیده میشود و از محبوبیت بالایی برخوردار است. استفاده از آن باعث کاهش وزن مرده ساختمان میشود. در این روش به جای استفاده از آهن برای زیرسازی کار، از آلومینیوم استفاده می­شود که این­کار در کاهش وزن ساختمان و حجم مصالح بسیار موثر است. وزن کم: در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند. امروزه روشی برای اجرای سنگ در نما مورد استفاده قرار می­گیرد که به آن اجرای نمای خشک سنگ می­گویند. از سرامیک خشک معمولا برای نمای اصلی ساختمان ها استفاده می شود و قطعا در لیست تهیه لوازم مورد نیاز برای ساختمان سازی قرار می گیرد. این روش نصب باعث دوپوسته شدن نمای ساختمان می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید