پنج روش‌ها به سرعت شروع ترفیع اجرای نما

هتل مسکونی Nakâra در Cap d’Agde در کشور فرانسه که توسط معمار Jacques Ferrier طراحی شده دارای ویژگی های بی نظیری همچون نمای کاملا سفید و موج دار است که برای ساحل دریای مدیترانه بهترین نما است. طراحی تراس های سبز به همراه بام سبز از نقاط قوت این پروژه به حساب می آیند و موجب خلق نمای پویا شده است. اگر از بالا به این نمای ساختمان نگاه کنید این طور به نظر میرسد که آب رود خانه ای که بر روی آن قرار دارد موج دار بوده و همچنین شیشه های آن موجب شکستن نور خورشید شده و یک رنگین کمان زیبا ایجاد میکند. کارفرما از طراحی می خواست تا نمای مدرن و نیمه شفافی را طراحی کنند تا در عین زیبا بودن، فضای داخلی از نور طبیعی بهره مند گرد و کارمندان بتوانند از چشم انداز زیبای برون ساختمان بهره ببرند. یکی از چالش های اصلی پروژه این بود که نمای ساختمان معرف و نمایانگر فضای داخلی آن نیز باشد.

دتایل نمای خشک

از این رو معماران به دنبال ارائه راه حلی در طراحی نما بودند تا در عین داشتن حریم خصوصی نور را به فضای داخلی انتقال دهند. مقایسه ی این الگوها، با شبیه سازی میزان دریافت نور آن ها، در محیط نرم افزار انجام شد. پوشش آلومینیومی سطح این نوع نما به شکل خش دار بوده و با استفاده از روش آنودایز این کار صورت می گیرد. در رنگ آمیزی این ورق ها از پوشش های رنگی متنوع استفاده می شود که با سلیقه معماران و سازندگان همخوانی دارند و نمای ساختمان را فوق العاده جذاب نشان می دهند. سنگ به عنوان متریال اصلی در نمای ساختمان ها به کار می رود و بیش تر ساختمان ها دارای نمایی با طیف رنگی کرمی-خاکی هستند. لایه رنگی که سطح این کامپوزیت ها را پوشش داده، ضد باکتری است و از مقاومت بسیار بالا در محیط های مختلف برخوردار می باشد. این شبکه فلزی علاوه بر بالا بردن مقاومت سنگ در برابر ضربه و شکست باعث شده است که سنگ در صورت شکستن هم از هم نپاشد. برای ابعاد بزرگتر هم که با استفاده جرثقیل قطعات جایگذاری و نصب می شوند.

سالن کنسرت Harpa در ایسلند که توسط هنن لارسن طراحی شده و با تابس نور آفتاب به این صورت به نظر میرسد که سنگ های قیمتی بر روی این نما حکاکی شده است. در بین تمام روش های نصب کامپوزیت نما، روش فیکس ارزان تر و راحت تر است. نرده شیشه ای فیکس پوینت از لحاظ زیبایی بسیار شبیه به دکمه های لباس که طراحان مدل می کوشند با طرح دار بود و تغییر در ابعاد آن طرحی نو به مد های خود بدهند . همچنین، مدل هندسی مبتنی بر زاویه ی مولد ۷۲ درجه، بهترین عملکرد را در خصوص دریافت نور روز داراست. در ادامه، سه مدول برای شبیه سازی عملکرد نور روز انتخاب شده و در نمای جنوبی یک اتاق، با سه حالت بسته، میانی و باز، در زمان انقلاب زمستانی، تابستانی و اعتدالین، مورد مقایسه قرار گرفتند. قیمت اجرای نمای کامپوزیت با روش فیکس یا ثابت از نظر اقتصادی مقرون بصرفه است و با سرعت بالا اجرا می شود. BIG، یا گروه Bjarke Ingels، مسئول VIA 57 WEST، یک ساختار سه زاویه عظیم در غرب سیتی نیویورک است که ۶۰۰ آپارتمان دارد. در این هتل شما میتواند به استراحت در یک اتاق خسته کننده اوقات خود را در یک الگوی هندسی که به شما احساس راحتی و آسایش مناسبی میدهد سپری کنید.  Th᠎is po st has been wri tten wi th behsaznama Con tent Gener​at or DE​MO .

ما معتقدیم که محصولات ما می تواند محیط ساخته شده شما را غنی کنند و تاثیر مثبتی بر نسل های آینده ایجاد کنند . علاوه بر آن وزن سبک این محصولات حمل و نقل و نصب آنها را نیز آسان نموده است. علاوه بر آن وزن سبک این مصالح استفاده از آنها را آسان تر نموده است. آجرهای نمای شمالی در جهت شکل دادن به شکل خمیده ورودی طراحی شده آن، با یک نگاهی دقیق تر می بینید که دهانه های شیشه ای در کنار آجرها قرار دارند که یادآوری آب جاری در ماسه ها برای ایجاد حس طبیعت محلی است. نمای کامپوزیتی که با روش فیکس ریلینگ اجرا می شود از قابلیت رگلاژ پس از نصب برخوردار است. با استفاده از نمای کامپوزیت نانو هیچ نگرانی در مورد تمیز کردن نمای ساختمان وجود نخواهد داشت زیرا آن ها گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کنند. Da​ta w as created by G᠎SA Conte nt G᠎enerat​or Demoversion​!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید