پنج راه‌ها شما می‌توانید نمای خشک بدون سرمایه گذاری مقدار بیش از حد از زمان شما

انواع نما از نظر مقاومت، معایب و مزایا به سه دسته تقصیم بندی شده است. علاوه بر اين شرکت هاي مختلف براي اجراي نماي کرتين وال هزينه هاي مختلفي را از کارفرما طلب مي کنند، بنابراين بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنيد تا بتوانيد تخفيفات خوبي براي اجراي نماي کرتين وال دريافت کنيد. استفاده از نماي خشک کرتين وال مدرن مزاياي زيادي دارد. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران و سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است ، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. به عنوان رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونی، پوسته ساختمان نقش مهمی در تبادل گرما و نور دارد عملکرد آن در این نقش بر آسایش و بهره وری مسافران، مصرف انرژی و هزینه های در حال اجرا تاثیر می گذارد. بهکار بردن این مورد در ساختمانهای قدیمی بهوفور بهچشم میخورد و اکنون نیز در طراحیهای مدرن شاهد استفاده این عنصر طبیعی از سوی سازندگان هستیم. اینک بعد از سال ها ساخت و ساز زمزمه های متریال مدرن مثل سنگ، آجر، سیمان شسته به گوش میخورد.

نصاب نمای خشک

از آنجا که کیفیت محصولات تولید شده آزبستی با فرآیند هات چک با هیچ یک از محصولات مشابه قابل رقابت نبود ، علی رغم مشخص شدن سرطان زایی آزبست ، تا سال ها ی زیادی این محصول در کشور های پیشرفته نیز تولید می شد .در محدوده زمانی دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 میلادی فناوری کاربرد الیاف غیر سمی و سازگار با فرایند هات چک کشف شد از آنجا که هیچ یک از الیاف طبیعی و مصنوعی به تنهایی تمامی خصوصیات آزبست را نداشتند ، بنابر این برای جایگزینی آزبست از هیبرید الیاف با مدول زیاد و کم به ترتیب , به عنوان تقویت کننده و کمک فرایند استفاده گردید . این فضا (که می تواند از 20 سانتی متر تا چند متر متغیر باشد) به عنوان عایق در برابر هدر رفت دما، باد و صدا عمل می کند و بازده حرارتی ساختمان را بهبود می بخشد.جریان هوا از طریق حفره میانی می تواند به طور طبیعی یا مکانیکی رانده شود . شرکت معماری هیرادانا توانایی طراحی و اجرای کلیه ی نماها ساختمانی با رعایت استانداردها و ضوابط شهرداری را دارد و این اطمینان را با مشتریان خود میدهد که به منظور بهترین شیوه ی ممکن وظیفه ی خود را ارتكاب دهد. ​Th᠎is h as been cre​ated by G SA​ C ontent Ge​ne rato᠎r DEMO.

هر ساختمانی به یک منظور خاص احداث میگردد و کاربری خاص خود را دارد. استفاده از نخاله های ساختمانی به جای دوغاب مخالف استانداردهای سنگ نما بوده و خطرآفرین می باشد . استفاده از سنگ های با رنگهای یکسان و بدون رگه در ارتفاعهای پایین نما الزامی است. وظیفه اصلی یک ساختمان ایجاد آسایش برای ساکنین آن است. ساختمانهای مسکونی دیوارهای محکم و یکپارچهای محصور شده بودند که با حداقل نفوذی به بیرون بدنه تشکیل یک فضای عمومی را میدادند و نماسازی برای ساختمانهای مسکونی به مفهوم امروز آن نبود. یکی از چالشهایی که معماری امروز با آن سر و کار دارد طرح این سوال است که حضور نور و تاثیر نور در ساختمان چه هوشمندانه و چه غیر هوشمندانه معنایی فراتر از نور روشنایی داشته باشد و الگوی صحیحی از بکارگیری نور در راستای ایجاد زیبایی که به طور مستقیم در ارتقای کیفیت زندگی تاثیر گذارد. این نمای شگفت انگیز را بررسی کنید.

روش اجرای نمای خشک

بررسی کیفیت این تغییر می تواند نقش فناوری را در آینده معماری روشن تر سازد. در اکثر مواقع پوشش خارجی و نمای ساختمان نقطه ضعفی در شرایط اقلیمی به شمار می رفت اما با توجه به اصول و هم چنین تمرکز و استفاده از نمای خشک این مشکل برطرف شده است. در این روش تقریبا تمامی کارها در کارگاه تولیدی انجام می گردد و قاب هایی با سایزهای مهندسی شده، ساخته شده و شیشه روی قاب ها نصب میگردد سپس یونیت های حاضر به صورت پازل در پروژه روی هم نصب می گردد در نتیجه سرعت اجرا و تکمیل بالایی دارد. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده، طراحان سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند. سنگ هایی که برای نماسازی استفاده می شوند باید سالم ، بدون هوازدگی ، خلل فرج ، بدون پوسیدگی و مقاوم و عاری از موادی باشند که در اثر عوامل جوی نظیر رطوبت و باراندگی ، نور خورشید ، وزش باد و فرسایش تخریب شوند . چون نمای ساختمان حداقل منفذ را به بیرون داشت جلوی باد و باران، گرما و سرما و نفوذ عوامل حیوانی و انسانی را میگرفت، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم میکرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید