وقت را تلف نکن! 8 واقعیت تا زمانی که به نماهای مدرن خود برسید

استفاده از نردههای چوبی، لوورها و قابهای فلزی و آلومینیومی، فلاورباکسهای بتنی و چوبی، نردههای شیشهای به همراه گیاهان تزیینی نما در تراسها از مواردی هستند که در تزیین نمای مدرن به کار میروند. در این نقشه ها ، مدول بندی و وزن شیشه و فریم آلومینیومی فریم لس (AGK) وارد بر ساختمان محاسبه و نوع پروفیل فلزی که زیرسازی اصلی زیرکار را تشکیل میدهد محاسبه میگردد. این نیاز باعث میشود نماهای مدرن دارای پنجرهها و بازشوهای وسیعی باشند که معمولاً با شیشه پوشانده میشوند. پانلهای این محصول، بهصورت تک جداره یا دوجداره و با عایق حرارتی ارائه میگردد، این پانلها توسط اتصالات فولاد ضدزنگ در چهار، شش یا چند نقطه به یکدیگر متصل میگردد. برای طراحی نما باید از مصالحی استفاده کرد که عایق انرژی بهساز نما و صدا باشند. در این صورت، باید از رنگ های خنثی، سنگ های خاص و طراحی های مختص ساختمان های اداری، استفاده کنید. رنگ های عمقی بیشتر برای قطعات کوچک تر و معمولا با ابعاد کمتر از 1 متر کاربرد دارد و استفاده می شود. سنگ آهک:نمونه هایی از پر مصرف ترین سنگ های لایم استون عبارتند از : سنگ سمیرم،کوه سفید قم،اسلام آباد و مزایای این سنگ قیمت مناسب و یکدستی در رنگ آن است و جذب آب بالا و مقاومت کم در برابر فرسایش از معایب آن است.از این رو این سنگ ها تنها برای مکانهای دور از رطوبت و فرسایش می توان توصیه کرد.بهترین مکان کاربرد آن کنار راه پله ها (بغل پله ها) و دیواره پارکینگ می باشد.

قابل توجه صفحه وب – اجرای نما نشان دادن چگونه به آنجا برسیم

همانطور که استودیو BAS اظهار می دارد، روی نمای این ساختمان، حرکت نما وجود دارد که این حرکت پس از طراحی بر روی نمای ساختمان پیاده سازی شده است. در ساختمان های بلند مرتبه و انبوه سازی ها بزرگترین مشکل در اواخر پروژه، مربوط به طراحی نمای پروژه ها می باشد. • طراحی نماهای جنوبی و غربی ساختمان اصلی و نیز نمای شمالی ساختان سرایداری در پیوند با محوطه سازی و گودالباغچه و حجم کلی گلخانه ها. انتخاب چسب مناسب که از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد.

شرکت طراح و مجری نما

تنها عناصر فلزي اجرا شده در اين سيستم، پروفيل هاي فلزي كمربندي ها ميباشد كه با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر يا تيرهاي فلزي ساختمان و براكت هاي آهني كه اتصال بين پروفيل هاي عمودي آلومينيومي و كمربندي هاي فلزي ميباشند و توسط لاستيك هاي دي اكتيريكال از يكديگر جدا ميگردند، اجرا ميگردد. ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی حدود ۸-۵ کیلوگرم در هر مترمربع می باشند که در مقایسه با دیگر – سبکی وزن-۱ مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن می باشد. در این مقاله ضمن بررسی متریال های رایج طراحی نما در ایران ، به متریال های به روز تر ، ارزان تر ، با دوام تر و با اجرای آسان تر اشاره می کنیم . ذخیره شده ۲ روز پیش – پاورپوينت طراحي نماي ساختمان مسکوني ارغوان 1 . بسیاری از ساختمان های مدرن در طول روز کاملا ساده به نظر می رسند، اما زمانی که شب فرا می رسد، این بناها داستان دیگری برای گفتن دارند. فناوری مورد استفاده در این نما شامل به کار بردن تکیهگاههای مخصوص غلتکیِ ساخته شده از فولاد ضد زنگ است که روی سازه اصلی از نظر طراحی معماری و توسعه راهحلهای نهایی، آزادی بسیار خوبی را فراهم میآورد. This  post has be​en writt​en with behsaznama  C᠎onte nt  Gen​er ator D​em oversion!

اجرای نمای خشک در ایران

می توانید با مشاهده نمونه کارهای موفقیت آمیز این تیم معماری، پی به کیفیت کار این گروه ببرید. برای ایجاد نمای کاهگلی منزل یا ساختمان خود می توانید از کاهگل مدرن و یا مصنوعی استفاده کنید، کاهگل مدرن قابل استفاده در کلیه سطوح فلز، سنگ، گچ، سیمان است. هر ضعفی در ساختار سنگ اثر تهاجم عوامل هوازدگی را سرعت می بخشد.بنابراین سطوح درزه ها،سطوح لایه بندی،سطوح گسل یا هر نوع شکاف ناشی از گسل یا چین خوردگی (شامل ترکهای برشی) همگی شرایط مناسب را برای تأثیر عوامل هوازدگی و یخبندان به وجود می آورند. برای به کار بردن نمای چوبی بایستی به عوامل بسیار زیادی توجه داشته باشید که از مهمترین آنها می توان به شرایط آب و هوایی محیط زندگی و نوع چوب انتخاب شده اشاره کرد. در طراحی یک ساختمان، نما مهم ترین بخش در خارج ساختمان به شمار میرود و از آن جایی که نمای ساختمان در برابر عوامل جوی قرار میگیرد، در انتخاب مصالح آن باید بسیار دقت شود تا نمای ساخته شده در درجه اول در مقابل عوامل جوی مقاوم باشد و در درجه دوم زیبایی لازم را داشته باشد و هم چنین با نمای ساختمانهای اطراف هماهنگی داشته باشد. اما چطور باید طراحی نمای ساختمان یک ساختمان را نور پردازی کامپوزیت آلومینیوم سفارش طراحی نما شرکت عکس نمونه کار کرد .

دیدگاهتان را بنویسید