وقت را تلف نکن! نه واقعیت تا زمانی که به نصاب نمای خشک خود برسید

اهمیت نورپردازی نما چیست در طراحی نما؟ از طرف دیگر ، نماهای ضعیف طراحی شده می توانند به این معنی باشند که ساختمان ممکن است هدف مورد نظر خود را برآورده نکند. ضمن اینکه، برای پیادهسازی این متریال باید به فکر چهارچوب مناسبی هم بود و همراه با شیشه، چهارچوب مناسبی را خریداری کرد. از آنجا که در سازه های کلاسیک معمول بود ، از موادی مانند گرانیت و سنگ مرمر استفاده نمی شود. زمانی بود که سنگ مرمر اصلی ترین ماده مورد استفاده بود. ماسه سنگ:این سنگها از نوع رسوبی هستند که از چسبیدن دانه های سیلیس به یکدیگر به وجود آمده اند.رنگ این سنگها معمولاخاکستری،قهوه ای،سرخ و ارغوانی است.ماسه سنگ کاملا سیمانی شده را ممکن است کاملاخرد نموده و در زیر سازی راه آهن و جاده ها به کار برند.همچنین ماسه سنگ کوارتزی رابه عنوان ماسه ریخته گری و ماده اولیه شیشه استفاده می کنند. برای این ساختمان ورودی زیبا را بررسی کنید! اما این همه ماجرا نیست: پس از نصب آسان چراغ های روشنایی و موتورهای سبک می توانید سناریوهای نوری از پیش تعریف شده و توالی نور پویا را ذخیره کرده و از طریق کنترل از راه دور، تلفن هوشمند، صفحه لمسی مرکزی یا حتی سنسور حرکت خود آنها را فعال کنید.

ی چشمگیر وارد شوید.

اما دلیل این نام گذاری چیست؟ لامل های افقی “ترنسم” و لامل های عمودی “مولیون” نام دارند. مانند سطح سخت خیابان ها و پیاده روها در یک محیط شهری ، سطح عمودی و افقی در خارج از ساختمان های شهری به گرم شدن مداوم شهرهای بزرگ در سراسر جهان کمک می کند. با این حال ، برای طراحی این سطح برای بهره مندی از حوزه عمومی کار کمی انجام شده است. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. شانس زیاد این است که به ساختمانی با نمای چشمگیر وارد شوید. این ساختار یک نمونه عالی از این نوع است که در آن نسبت ها و قطعات در سیالیت کامل کار می کنند. فقط می توانید ساعت ها به ساختار زیبا خیره شوید. خطوط پیچیده ، ساختارها را بسیار زیبا جلوه شرکت نمای خشک می دهد.

این مکمل جذابیت، کلی است و جلوه ای جذاب به ساختمان می بخشد. دلیل اصلی این امر ایجاد یک نقشه راه روشن است که مورد توافق مشتری و معمار باشد. ديوارها ممکن است فاصله کف تا سقف را طي کنند يا در چندين طبقه نصب شوند. شیشه های کف تا سقف در نمای ساختمان حداکثر میزان دید را از فضای داخلی ساختمان به شما می دهد ، که باعث می شود نور طبیعی به داخل وارد شود و تغییر مکان به پلان های بازتر با اجازه دادن نفوذ نور روز از پنجره ها به فضای داخلی ، این تلاش ها را بیشتر می کند. مقاطع فولادی توخالی (اغلب دایره ای) برای نماها و سقف ها، به ویژه برای جلوه های بصری در دهلیزها و نواحی ورودی استفاده می شود. ستون های فولادی و بلوک های بتنی به عنوان متریال کامل استفاده می شود. استفاده از آن علاوه بر زیبایی، نور و گرمای لازم را به دلیل عبور نور برای ساختمان تامین می کند.  Da ta h᠎as been creat ed by GSA  Content  Gene ra to᠎r DEMO!

به گفته تولیدکنندگان برجسته روشنایی صنعتی ، ممکن است یک طراحی نما از نظر شکل یا طرح متفاوت باشد در صورتی که در طول شب با نور طبیعی یا نور مصنوعی روشن شود. این متریال متشکل از سرامیک، دانههای مرمر و گرانیت بوده و برای تولید آن، مواد را در چسبهای طبیعی و مصنوعی میریزند و سپس آن را خشک میکنند. ثابت شده است که قفسه های نور باعث کاهش نیاز به نور محیط مصنوعی می شوند و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی الکتریکی می شوند. این در حالی است که به دلیل شفافیت پیوندهای میان حلقه های زنجیر امکان دید کامل از درون به بیرون مخدوش نشده و ترکیب چشم نوازی از نور و سایه نیز ایجاد خواهد شد. از این متریال می توان به وفور در نمای داخلی و به عنوان روکش در نمای بیرون استفاده کرد. نما در یک ساختمان رابط بین محیط خارجی و داخلی آن است. بسیاری از مردم تصور می کنند که دو سبک معماری را نمی توان در یکی ترکیب کرد ، به ویژه هنگامی که کاملاً متفاوت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید