وب سایت قابل توجه – اجرای نما به شما کمک می کند تا به آنجا بروید

روزنهها (در و پنجرهها) که عنصری از نما بودند این نقش را به عنوان رابط فیزیکی و بصری به عهده گرفتند. انتقال گرما و سرمای فراوان به درون واحد مسکونی تنها دستاورد این پنجرهها بود. در سالهای اخیر به علت توجه بیشتر به مسائل اقلیمی و از مد افتادن آنها پنجرهها دوباره کوچک شده و به تعادلی نسبی نزدیک شدهاند. در فرآیند تولید این نما از دستگاه های پیشرفته ای برای ورقه ورقه کردن استفاده می شود. برای این ساختمان ها بهتر است از یک موتیف در همه قسمت های نما استفاده شود، و فقط با استفاده از یک یا دو المان شاخص در نما از یکنواختی بصری آن بکاهید. کاغذ دیواری ها به تنهایی می توانند یک سبک دکوراسیون را در خانه ایجاد کنند، مثلا اگر می خواهید فضایی به سبک کلاسیک داشته باشید، فقط انتخاب درست مبلمان ها نمی تواند کافی باشد، دیوارپوش هایی با رنگ هایی که معرف سبک کلاسیک باشند هم برای فضا روش اجرای نمای خشک احتیاج است. برای دیوارپوش هایی با وزن بیش از 740 گرم بر متر مربع از drill fabric (نوعی کتان) به عنوان زیر لایه استفاده می شود. انسان برای حفاظت خود در برابر عوامل جوی و اقلیمی از یک طرف و حیوانات موذی و انسانهای مزاحم از طرف دیگر، فضایی به نام خانه را برای خود ایجاد کرد.

نمای خشک نمایان

سپس در صورتیکه سازه ساختمان فلزی باشد دستک هایی را به تیر های ساختمان جوش می دهند تا از این طریق اتصال شبکه فلزی زیر سازی نما به ساختمان انجام پذیرد. در این روش ماسه و سیمان و آب رو ترکیب میکنن تا ملاتی خمیری به دست بیاد. در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. در صورتی که نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی زیادی باشد میبایست از مواد شوینده های گوناگون و زمان بالا برای نظافت نما استفاده کنیم که همین باعث افزایش هزینه و قیمت نماشویی میشود. همه ما به خوبی از اهمیت دیتیل های اجرایی با خبر هستیم و می دانیم که هر چه این جزئیات در کارها بیشتر باشد کار حرفه ای تر و پخته تر به نظر می آید اما قبل از این که به چگونگی اجرای نماها و دیتیل های اجرایی آن توجه کنیم باید انتخاب مصالح درستی داشته باشیم، شرط رسیدن به یک نمای خوب این است که بدانیم چه مصالحی در کنار یکدیگر زیباتر به چشم می آیند و هماهنگی بیشتری را در نما ایجاد می کنند.  Th is po st has  be en cre ated  by behsaznama᠎ Content Gen erat or Dem oversion.

مجری نمای سرامیک خشک

برای کاهش دور ریز با توجه به نقشه های اجرایی و کارگاهی تهیه شده برای هر پروژه، سازه در طول های مناسب برش داده شده ، کد گزاری شده و در بسته بندی مناسب حمل میشوند. هزینه اجرای آجر نما بسیار مختلف است و با توجه به متراژ و متریالی که در آن به کار رفته شده است هزینه آن مشخص میشود همچنین دستمزد اجرا کننده بسیار مختلف است هر چقدر اندازه ساختمان بزرگ تر و بلندتر باشد که قطعاً هزینه آن گرانتر میشود در حال حاضر اجرای آجر از نما متری N تومان تا متری N هزار تومان است ولی قیمت مشخصی ندارد همچنین هزینه برآورد شده برای اجرای مصالح آجری متری N تومان است. اولین جلوه بصری هر ساختمانی نمای آن است که می تواند با کاربر و مخاطب آن ارتباط برقرار کند. ما در فضای شهری با یک ساختمان روبرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب می شود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیر گذار است.

شرکت طراح و مجری نما

کامیلوزیته با برداشت آماری خود از ۲۵۵ کلیسای شهر رم، ثابت کردهاست که ۱۱۰ کلیسا از سه طرف، ۹۶ کلیسا از دو طرف و فقط ۶ کلیسا از هیچ جبهه به بافت شهری متصل شدهاند. موریس در کتاب تاریخ شکل شهر خود میگوید که کلیساها صحن یا جلو خانی مستقل به نام پارویس در جلوی سردر خود داشتند برای همین نمای اصلی آنها فقط برای مراجعین قابل مشاهده بود. پیامد دیگر تمسک به شفافیت برای تأمین نور، هوا، فضای سبز و استفاده از شیشههای سراسری این بود که پوستههای «ماده زایی» شده شیشهای حتی اگر میتوانستند تداوم زندگی داخل و خارج ساختمان را تأمین کنند، تعامل بین توده و فضا، نقش و زمینه فضای مثبت و منفی را از بین میبرد. نمای ساختمان یکی از اجزای بسیار مهم ساختمان است، نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران و سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است ، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. This content h᠎as been ​do​ne wi​th behsaznama C​on᠎tent Generator D emov᠎er᠎sion!

دیدگاهتان را بنویسید