هیاهوی جدید درباره نمای مدرن

ناگفته نماند، این نما با استفاده از قاب فلزی در جای خود سفت و محکم میشود. همانطور که پیشتر بیان شد، هر کدام از روشهای بیان شده مزایای خاص خود را دارند و هر فرد با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب میکند. در ادامه به بیان ویژگیهای این نمای مدرن و محبوب میپردازیم. در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. نمای آجری باید به دور از تنش های کششی که از خمش ناشی می شود، قرار گیرد. مورد استفاده قرار می گیرد. سبک مدرن برای کسانی که نمی ترسند در کانون توجه قرار بگیرند کمی هیجان انگیز است. اما اگر بخواهیم در اینجا به یکی از شاخصترین آنها اشاره کنیم، این است که این متریال جذاب برای هر سبک و سلیقه و جهت استفاده در هر منطقه با هر اقلیمی، محصولی برای عرضه دارد. این ساختمان دارای حجمی پویا و یکپارچه است و به عنوان بخشی از چشم انداز اطراف به حساب می آید. Th᠎is was cre​at᠎ed by behsaznama C ontent G​en er ator D emoversion!

بهترین توضیح نمای خشک دارم تا به حال شنیده ام

آجرهای نما معمولا در معرض دیده شدن قرار دارند ولی آجرهای معمولی عموما در ساختار داخلی ساختمان کاربرد دارند و در معرض دید نمی باشند. با پیشرفت تکنولوژی در معماری ساختمان، زمان نقش مهم و اساسی را در این صنعت ایفا می کند و روشهای ابداعی توسط متخصصین ساختمان عموما با این فاکتور ارزشمند سنجیده میشوند. در ادامه با برخی از این موارد و دلایل علاقهمندی افراد به این روش اجرای نما آشنا میشویم. از دیگر نکات اجرایی آجر در نما با استفاده از چسب، دقت در بندکشی بین آجرها می باشد تا مانع نفوذ آب به دیوار پشت نمای آجر شود تا خطر یخ زدگی و جدا شدن نما از بین برود. آب بندی این نوع از سرامیک ها روی نما بسیار عالی می باشد. نمای رومی له مبنای استتار بس و یا سهم اعظمی از نمای ساختمان با واحد جريان آب ( تراورتن ایجاد شده است. رده MW : این رده آجر مناسب مناطقی با آب و هوای معتدل می باشد و دارای مقاومت متوسطی نسبت به تخریب می باشد. 7. در اجرای نمای آجری به روش خشک، چیدن و مجددا برچیدن آجرها تا رسیدن به حالت مورد نظر بدون تخریب نما به سادگی امکانپذیر است. ۳- در روش نمای خشک ضایعات ایجاد شده بسیار ناچیز می باشد.

آنها را کاملا با نادیده گرفتن نمای خشک تماشا کنید و درس را یاد بگیرید

5. به دلیل عدم استفاده از ملات و به تبع نبود رطوبت، امکان ظاهر شدن سفیدک و شوره بر روی سطح آجر در این روش بسیار کم است. یکی از اهداف در طراحی نمای این پروژه کنترل نور بود. در هر صورت، استفاده از نمای خشک خیلی رایج نیست و بیشتر پروژههای ساختمانی کشور همچنان از نماهای سنگی و ترکیب (آچر، سنگ و چوب) که نیاز به ملات و چسب مخصوص دارند، در نماسازی استفاده میکنند. استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد. لمبه نما (دامپا) بدلیل وزن پایین، عایق صوتی و رطوبتی مناسب، نصب سریع و راحت، مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و انعطاف پذیری زیاد، به عنوان مصالحی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. اگرچه سنگ به علت سنگینی و مشکلات حمل و نقل و استخراج تا حدی جای خود را به مصالحی نظیر آجر داده است اما همچنان اهمیت خود را در ساختمان های سنگین و سخت نظیر پل ها،تونل ها،بهمن گیرها،دیوارهای حائل و سنگ چین ها و کرسی چین ها و غیر حفظ کرده است.

این نوع سرامیک مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش UV است و رنگ روی آن مقاوت لازم را در برابر این اشعه داراست. نمای بیرونی ساختمان به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است، که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف آب و هوایی محافظت میکند، بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی ساختمان نیز دارد. نکتهی مهمی که در مورد سرامیک خشک وجود دارد، عایق بودن این نوع نما در برابر رطوبت و تغییرات جوی است. پس نتیجه میگییرم که در بعضی از مواقع به دلیل محدودیت هایی مانند مصالح استفاده شده در نمای ساختمان امکان استفاده از سیلیس و دیسکلیر وجود ندارد. این نما از دو جداره شیشهای تشکیل شده است که در وسط دو جداره یک فضا وجود دارد که برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده میشود. دومین روشی که برای اجرای نماهای آجری به کار میبرند، با استفاده از چسبهای مخصوص است که برای اتصال مصالح مختلف مانند کاشی و سنگ و آجر و…

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت بهساز نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید