همه چیز درباره قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد. به خاطر نمایان بودن این کلیپس ها به این روش اجرایی اصطلاحا روش اجرای کلیپس نمایان یا آشکار می گویند. در این روش سرامیک ها پس از زیرسازی و نصب رانرهای آلومینیومی عمودی ، سرامیک ها مسلح سازی شده و در داخل کلیپس هایی از جنس استیل قرار میگیرند. سپس سرامیک ها از طریق براکت و زیرسازی خود به نما پیچ میشود.پیچی که بر روی شبکه زیر سازی تعبیه شده است در محل خود رگلاژ میشود. در این روش سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که درپشت سرامیک شیار ایجاد شده قرار میگیرد و سپس اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی نصب و رگلاژمی گردد. این کار در کوره های مخصوص صورت می گیرد. این روش برای خمیرهای سرامیکی تر و نیمه خشک به کار می رود و به این صورت است که خمیر سرامیک را در قالب های مخصوص فشار می دهند و شکل مطلوب آن به دست می آید.

5 ترفند شگفت‌انگیز برای استفاده از نمای ساختمان خود

در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. این دستگاه در چند نقطه با یک اندازه و قطر یکسان حفره ای ایجاد میکند و سپس انکر ها به داخل حفره ها رفته و با پیچ از داخل کاملا محکم میشوند. بیمه ی عمر ساختمان خود را از ما بخواهید.وقتی سنگ شل میشود،وقتی که خطر ریزش سنگ زندگی شما را تهدید میکند،وقتی که میخواهید دچار حادثه شوید اصلا نگران نباشید چون ما هستیم.کرج راپل ساختمان شما را بیمه میکند ولی با ابزارهای بسیار قوی که نام ان پیچ و رولپلاک نما میباشد.نمای ساختمان خود را بیمه کنید. کافیست به ما اعتماد کنید. This ​po​st was creat​ed by behsaznama C onte nt Generat or D᠎em᠎over᠎sion᠎!

پس وقت را هدر ندهید و در ادامه با ما باشید! به همین خاطر شما میتوانید با خیالی آسوده مراحل کاشی کاری خود را ادامه دهید. در ادامه به توضیحات بیشتر درباره روشهای اجرای آن میپردازیم. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد منبع شد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با استفاده از این سرامیک کمتر از سرامیک مجوف پرسلانی است و همین موضوع باعث شده است که بیشتر کارفرمایان این سرامیک را برای نمای ساختمانشان انتخاب کنند. اجرای نمای سرامیک خشک را تنها از نمادیزاین بخواهید و با کیفیتی بینظیر تحویل بگیرید. صرفه جویی در زمان اجرای پروژه از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است. نصب سرامیک پرسلان به صورت خشک یکی از بهترین روش های نصب برای زمان هایی است که شما قصد استفاده از این سرامیک در نمای ساختمان های بلند دارید، همانطور که در تصویرمشاهده می کنید در این روش با استفاده از قاب ها و بست های فلزی مطمئن این سرامیک ها را در ارتفاعات بالا مهار می کنند. یکی از رایجترین متریالها برای اجرای نما خشک ساختمانی، سنگ است. انواع سرامیک مناسب برای نماسازی سرامیک خشک!

اجرای نمای سرامیکی با استفاده از ملات و اجرای نمای سرامیک به صورت خشک. هزینه اجرای نما با استفاده از این سرامیک نیز یکی از مزیتهای قابل توجه آن است. هر چقدر مساحت بزرگ تر باشد، باید هزینه بیشتری هم برای سرامیک خشک یا طراحی نمای سرامیک خشک بپردازید. استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت هم در این محل ها مناسب است. سیستم ویزیبل با کلیپس آلومینیومی : در این سیستم کلیپس ها از جنس آلومینیوم به صورت پروفیل اکسترود شده می باشد که پس از زیرسازی فلزی به صورت هنگ روی نبشی هایی متصل می شود و سرامیک در داخل لبه های کلیپس جای می گیرد. در این روش ، پشت سرامیک ها شیارهایی تعبیه می شود و کلیپس هایی از جنس آلومینیوم در این شیارها تعبیه می گردد و سرامیک ها توسط این کلیپسها روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب و رگلاژ می شود. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید