هفت پیشنهادات که می‌تواند تغییر راه شما نمای خشک

با نفوذ عمیق تر نور روز و کنترل بیشتر بار گرمایی نما ، نمای دو پوسته بعنوان یک تکنولوژی سبز توسط عموم مردم پذیرفته شد و طیف وسیعی از اشکال مختلف بصری را برای ساختمان ها فراهم ساخت. علاوه بر این ، مردم حتی یک نما را با چیزی پیوند می دهند که فقط به فاکتور زیبایی ساختار ساختمان اضافه می کند. از جمله کارهای نهایی و تکمیلی در ساختمان به منظور به تصویر کشیدن چهره ی واقعی و زیبای آن نماسازی است . امروزه مجموعههای صنعتی متعددی با هویتهای متفاوت در حال فعالیت هستند که اکثر آنها به عنصر نماسازی آنقدرها اهمیت نمیدهند. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضريب عايق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد . به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد.  Th is c on tent w as c reated ​by G SA Content Gene rato r  DEMO!

قیمت نمای خشک

بافت آجر به علت خشک بودن و تخلخل می تواند هرگونه نم و رطوبت را به سرعت جذب کند. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک می باشد به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. یکی از بهترین و قدیمی ترین روش ها استفاده از آجر به وسیله ماسه و سیمان آست. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. اما با در نظر گرفتن فرهنگ و اقلیم هر منطقه و همچنین توجه به مسائل زیست محیطی، ایمنی، سرعت اجرا و داوم نما و این که نماها اساسا در معرض شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف قرار می گیرند و اینکه همه روزه مصالح مصنوعی و یا ترکیبی جدیدی روانه بازار می شود؛ انتخاب نوع نما را برای بکارگیری در انواع ساختمان ها تحت تاثیر قرار داده و در واقع تا حدودی تصمیم گیری را برای انتخاب یک نمای زیبا و در عین حال ایمن و با دوام مشکل می سازد. شهرزاد القانیان، نوه حبیب القانیان، مدعی است که در زمان ساختهشدن ساختمان پلاسکو، سید محمود طالقانی با ساختهشدن بلندترین ساختمان ایران توسط یک یهودی، مخالفت و ابراز نارضایتی کرده بود.

نحوه نصب نمای خشک

به گونه ای که نمای ساختمان ساختار درونی را نیز منعکس می کند. پمپ فشار قوی توسط موتور به حرکت در می اید و آب شهری را به فشار 220 بار تبدیل میکند. خاکی که در هنگام فرزکاری سنگ پشت آن جمع می شود باید شسته شده و زمانی که هوا سرد بوده و امکان یخ زدن آب هست، عملیات سنگ کاری متوقف شود. سپس طبق صحبت های قبلی خودتون با سنگ کار، قرارداد مورد نظر رو بنویسین. فلکس استون را می توان تقریبا بر روي هر سطحی شا مل بتن ، بلوک سیمانی و سا پرپشتکارها با استفاده از چسب ویژه اجرا کرد. انجام میشه که در ادامه هر دو روش رو کامل توضیح میدم. همچنین نو عی از سازه دوجداره است که نما سازي ساختمان جدید یا موجود را انجام می دهد. برای انجام این کار میبایست از رنگهایی که در مقابل شرایط جوی نظیر برف و باران مقاوم هستند، استفاده نما کرد. هر ضعفی در ساختار سنگ اثر تهاجم عوامل هوازدگی را سرعت می بخشد.بنابراین سطوح درزه ها،سطوح لایه بندی،سطوح گسل یا هر نوع شکاف ناشی از گسل یا چین خوردگی (شامل ترکهای برشی) همگی شرایط مناسب را برای تأثیر عوامل هوازدگی و یخبندان به وجود می آورند.

سازي داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد دارد.

در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط رسازی های الومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبند بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. برای پاسخ با مقاله دیگری از بهدی سازه همراه باشید. سامانه معمولا با استفاده از یک دیوارکوب آلومینیمی با فولاد گالوانیزه به سازه پشتکار (که عموما از آجر ، بلوك یا بتن ساخته شده است ) متصل می شود. در ساختمان سازی به سوی بیرونی یک ساختمان نما گفته می شود. از نوع خاصی از نما هاي جديد ورق ها ی سنگ قابل انعطاف با نام تجاری فلکس استون است که براي نما سازي داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد دارد. این روش که جدیدترین و متداولترین روش نیز است، با توجه به مزیتهای ویژهای که نسبت به سایر روشها دارد، از محبوبیت خاصی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید