هفت نمونه‌های مسحورکننده اجرای نما

این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند. و همچنین برآورد هزینه ، نمای ساختمان طرح ریزی خواهد شد. در این بین مواد و مصالح بسیار زیادی برای اجرای نمای ساختمان وجود دارد. این نوع نما که به نمای شیشه ای کرتین وال نیز معروف است، نقش بسزایی در تامین نور برای فضای داخلی به عهده دارد. پیامد دیگر تمسک به شفافیت برای تأمین نور، هوا، فضای سبز و استفاده از شیشههای سراسری این بود که پوستههای «ماده زایی» شده شیشهای حتی اگر میتوانستند تداوم زندگی داخل و خارج ساختمان را تأمین کنند، تعامل بین توده و فضا، نقش و زمینه فضای مثبت و منفی را از بین میبرد. دانستن یک نکته شاید بسیار برای شما جالب باشد و آن این است که با اجرای یک نمای زیبا ساختمان و با کیفیت به ارزش ساختمان نیز بسیار اضافه خواهد کرد. و همین مسئله شاید هزینه های زیادی را به سازنده تحمیل کند. This po​st was do ne with behsaznama Content᠎ Gen​erator Demover᠎sion!

نحوه نصب نمای خشک

وجود این عایق ها به میزان قابل توجهی هزینه های سرمایشی و گرمایشی ساختمان را به حداقل می رسانند. این اتفاق چند ایراد بسیا مهم دارد اول اینکه نمای ساختمان را بسیار زشت خواهد کرد. ولی در کنار توجه کردن به زیبایی و کیفیت اجرای نمای ساختمان میبایست به مقدار هزینه تمام شده نیز توجه کرد. یکی دیگر از انواع نمای ساختمان، نمای شیشه ای ساختمان است؛ به نماهایی که بیش از 60 درصد آن از شیشه تشکیل شده باشد، نمای شیشهای ساختمان میگویند که جزو مدرنترین نماهای ساختمانی در ایران است و بیشترین کاربرد این نوع نما جهت کاهش حجم صدای بیرون از خانه و عایق کردن حرارت در ساختمان است. البته استفاده کردن از ضد زنگ موجب بالارفتن مقاومت آن ها در برابر خوردگی و پوسیدگی و همچنین زنگ زدگی خواهد شد. البته میتوان به این مورد نیز اشاره کرد که در کنار زیبایی ملاک دیگری نیز بسیار مهم است و آن کیفیت اجرای نمای ساختمان است.

نصاب نمای خشک

داشتن خلاقیت و انتخاب طرحی زیبا ، کاربردی و خاص نمای ساختمان را بسیار زیبا و متفاوت خواهد کرد. سنگ ها با ملات بر روی یک سازه استفاده می شوند و سطحی صاف و مسطح را برای یک سازه ایجاد می کنند، با استفاده از طرح های جدید امکان طراحی و استفاده از سنگ ها در زوایا و شکل های هندسی مختلفی فراهم شده است ، امروزه شاهد استفاده از سنگ های هخامنشی با طرح ها و رنگ های متفاوت هستیم . برای اجرای نما نیز از مصالح متفاوتی مثل چوب ، آجر ، سنگ ، سرامیک ، کامپوزیت ، شیشه ، سیمان و… اجرای هر کدام از این مصالح مزایا و معایب متفاوتی در ساختمان ایجاد می کند. و باید در اجرای اصولی تمامی این مصالح و مواد باید مورد توجه قرار گیرد ، کیفیت مصالح مورد استفاده است. فروریختن بخشی از بتن نما در پی سالها. نمای ساختمانی که با سنگ ، آجر و بتن ، سیمان و … بعنوان مثال وقتی از یک ورق کامپوزیت در یک ساختمان با دیوارهای ساخته شده از بتن سبک استفاده می شود خاصیت عایق بودن صوت آن افزایش می یابد. وجود دارد. برای ثبت سفارش آنلاین، فقط باید به صفحه مربوط به هر محصول مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را در سایز، برند و …

نخستین گام برای اجرای زیرسازی نمای ساختمان انتخاب متریال مورد استفاده خواهد بود. زیرسازی یا همان شاسی کشی مهم ترین قسمت از مرحله ی اجرای نمای ساختمان خواهد بود. در واقع نمای کرتین وال یا اصطلاحا لامل، نمایی شیشهای است، که در صورت نصب شدن صحیح، سنگینی حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان و بارندگیها، معمولا متوجه پوسته خارجی نمای ساختمان میشود و متوجه خود ساختمان نخواهد بود. و پروژه های موفق در این زمینه معمولا حاصل همکاری تیم های مختلف مهندسی است. و تراز بودن زیرسازی نما اطمینان حاصل نکنیم. و تمامی فرورفتگی ها و پستی بلندی های موجود در نمای سازه تراز می شود. هدف از انجام این کار ایجاد یک پایه و بستر عالی و مناسب و ساخت سطح صاف و تراز برای اتصال مصالح نمای ساختمان است. اینکه به چه منظوری شما میخواهید از اجرای نمای زیبا و متفاوت برای فروش بهتر آپارتمان استفاده کنید. باید متریالی برای نمای بیرونی ساختمان انتخاب کنید که با سایر ساختمانهای اطراف هماهنگی داشته باشد.

هشدار: این سه اشتباهات نمای خشک مدرن شما را از بین می‌برد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه اجرای نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید