هشدار: در حال حاضر درباره سرامیک پرسلانی چه کاری می توانید انجام دهید

در واقع شما باید بدانید که اجرای نما با استفاده از این سرامیک ها با آب بندی بسیار عالی و ویژه ای انجام می شود. اندازۀ این حفرهها باید حداقل 2 میلی متر باشد و عمق و ضخامت آن مناسب و با توجه به اندازه بست انجام میگیرد. در نصب خشک سنگ نما، فضای خالیای به میزان تقریبی 30 تا 45 میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق حرارتی عمل میکند. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. نمای ساختمان به صورت دو پوسته از ترکیب فلز و ورق اچ پی ال و عایق های رطوبتی جدید ساخته و اجرا شده است. اجرای نمای خشک سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است.

قطعات نمای خشک

این محصول برای ضد آب سازی بتن و مصالح ساختمانی طراحی و ساخته شده و جایگزین سیستم های سنتی ایزولاسیون شده است. این شرایط برای نگهداری دیگر انواع رنگ آکریلیک پایه آب مانند رنگ ترافیکی که جزو پر کاربردترین پوشش های رنگی آکریلیک که بر مبنای حلال آب می باشند نیز صدق می کند. در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . پس از ثبتنام و ارسال رزومه با منتخبین نهایی برای شرکت در کارگاه تماس گرفته میشود. سیستم نمای خشک غیر نمایان: در سیستم نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. روش های اجرای نما ساختمان چگونه است؟ با این روش شدیداً در زمان ساخت بنا صرفه جویی میشود. در واقع بیرون بنا، به عنوان نما شناخته می شود و از متدها و ویژگی های مختلفی در طراحی نمای ساختمان ها استفاده می شود. Post w as c re᠎ated wi th behsaznama Content G​en erator Demov᠎er sion!

اگر به هر دلیلی در پروژه ی خود گالن های اضافی از رنگ نمای ساختمان آکریلیک داشتید لازم است که آن ها را در یک شرایط مساعد محیطی نگهداری کنید. با استفاده از اتصالات فلزی نصب میگردد و مانند یک پشتیبان از نما عمل می کند و در برابر باد بسیار مقاوم است به این صورت که در برابر باد و طوفان کنده نمی شود مزایای نصب آن این است که هزینه بسیار پایینی دارد نیاز به محاسبه دقیقی ندارد و به راحتی نصب می گردد پرتی مصالح بسیار زیاد است و اگر به درستی نصب نگردد می توان نمای کثیف ایجاد کند. اینکه اگر نمای ساختمان تراز نباشد، قرارگیری ملات بر جدار سازه، عدم تراز بودن را کم کرده و میزان خطا را کاهش میدهد. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی خواهد داشت. هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به صورت نمایان کمتر از روش های غیر نمایان خواهد بود. Data was c​re ated wi​th behsaznama Con tent ​Genera​tor ​DEMO.

سرامیک پرسلانی نما در دو دسته مجوف و توپر تولید می شود. در این روش ملات و سیمان به کار برده نمیشود بلکه سنگ با استفاده از پیچ و مهره فلزی بر روی دیوار نمای ساختمان نصب میگردد. تمامی این موارد ذکر شده از عمر بالایی برخوردارند و تاریخچه طولانی و زیبایی بهتری نسبت به نماهای دیگر دارد. نمای ساختمان مسکونی، به عنوان بخشی از پوسته ساختمان، نه تنها خانه را از تأثیرات بیرونی محافظت می کند، بلکه در ظاهر ساختمان نیز نقش بسزایی دارد. این ساختمان دارای حجمی پویا و یکپارچه است و به عنوان بخشی از چشم انداز اطراف به حساب می آید. این آپارتمان مسکونی در تهران قرار دارد و دارای نمایی مدرن می باشد. نصب خشک سنگ نما، ما را در ایجاد نمایی کامل و بی نقص و دارای زیبایی دلخواه در سریعترین زمان ممکن یاری میرساند. طراحی نما: توسط مهندس معمار انجام میشود و نقش مهمی در چشم انداز ظاهری یک سازه ساختمانی دارد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه اجرای نمای خشک ساختمان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید