هشت موثر روش‌ها برای دریافت اضافی از نمای سنگ

برای نما به کار می رود ، اتصال آن به شاسی کشی تفاوت خواهد داشت. بعد از آنکه شاسی کشی و زیرسازی نما بر حسب پروفیل ها صورت گرفت. سطحی که قرار است نقاشی ساختمان پلاستیک بر روی ان انجام شود باید به خوبی صاف و یکدست شود و هر گونه بر آمدگی ایجاد شده بر روی سطح میتواند جلوه بدی را بعد از اتمام کار بوجود آورد. جهت استفاده از چسب به عنوان مصالح ساختمان باید آن را در قسمت پشت سرامیک، آجر و یا سنگ پهن کنید. دقت داشته باشید تمام قسمت های پشت آجر پوشش داده شود، چرا که اگر آب وارد آن بندها شود موجب ریزش آجر و یا سرامیک می شود. همانطور که از نام بتن پیداست زمانی که در نما استفاده شود، نمای ساختمان در برابر مواد شیمایی ، حرارت و رطوبت، عایق میشود. زمانی که میخواهید نمای سنگی استفاده کنید. پس کم هزینه ترین و بهترین روش شستشوی سطوح کنیتکسی در بازه های زمانی مشخص می باشد. اگر می خواهید نمای بسیار ساده و شیکی را در ساختمان خود اجرا کنید نمای خشک یکی از بهترین گزینه ها است. عموما خود این آجرها به این شکل هستند.

نصاب نمای خشک

دوام یک سنگ ساختمانی پایداری آن در مقابل تهاجام شیمیایی و عوامل هوازدگی است.متاسفانه دوام سنگ که باید مهمترین عامل در انتخاب سنگ باشد،اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد.بسیاری از ساختانی گران قیمت وجود دارد که در انتخاب سنگ آنها به این موضوع توحه نشده و از این ناحیه متضرر شده اند. نوع سیمان باید در فصل گرما، دیرگیرتر بوده و در زمستان از نوع زودگیر باشد. در آخرین مرحله با توجه به اینکه قرار است چه مصالحی برای نمای ساختمان به کار رفته شود ، نوع اتصال ها نیز تفاوت دارد. نیم طاقی در دیوار سمت راست نما ، توجه بیننده را به سمت پنجره شیشه ای بلند جلب می کند که باعث می شود نور خورشید فضای داخلی را در طول روز غرق کند. سرویس های بهداشتی در آپارتمان ها به گونه ای طراحی شده اند که رنگ گرم مواد استفاده شده را برجسته می کنند ، و باعث ایجاد حسی ملایم برای کابرها می شوند.

از مزایای کامپوزیت نما می توان به وزن سبک، تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو، مقاومت حرارتی، رطوبتی و صوتی اشاره نمود. اجرای نمای کامپوزیت در دو مرحله زیرسازی با پروفیلهای فلزی و نمای اصلی با ورقههای شکل داده شده کامپوزیت میباشد. نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. به عنوان مثال نوع زیرسازی نماهای چوبی، نمای کامپوزیت و نماهای سنگی و سیمانی با هم تفاوت دارند. در اجرای نماهایی مانند : نماهای بتنی، سیمانی و آجری، به جهت جلوگیری سولفاته شدن و تخریب نما، باید حتما از سیمان ضد سولفات استفاده شود. 6.آسانی اجرا برای ساختمان های مرتفع : اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر روش های اجرای نما می باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد. گاهی برای اجرای بهتر کار و نصب ساده تر از توری مرغی نیز استفاده میشود. به زبان ساده تر میتوانیم بگوییم که بر حسب اینکه سنگ ، چوب ، سیمان ، بتن ، شیشه و یا … Th is  post h​as ​be​en gener ated with the help of G SA Conte nt Gen᠎er​at​or DEMO!

شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت.

در ضمن این نوع آجر باید عاری از ترک یا شوره باشد. قبل از اجرای نما، سطح زیر کار باید بندکشی، شمشه گیری، خراشیده یا آجدار شود. همچنین فشار و بار باد در ارتفاعات زیاد استحکام نما را زیر سوال برده و موجب سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت. برای آهن کشی نمای ساختمان از اصول زیر برای اجرا شرکت طراح و مجری نما استفاده می شود. نمای آجری را نباید در دمای پایین اجرا کرد. 7. در دمای پایین و سرد سنگ کاری نشود، زیرا ممکن است سنگ یخ زده و بشکند. علاوه بر این ، روکش صفحه باران یک لایه محافظ دیگر در برابر تراکم و نفوذ آب و همچنین کمک به کاهش ظاهر ترک ها و شکاف ها در ساختمان است ، زیرا تغییرات دمایی کمتری را متحمل می شود. یکی از محصولات پرکاربرد در ضدآب کردن متریال نما، آبگریزکننده نمای پایه حلال یا پوشش نانو نما است که در جهت افزایش زاویه تماس آب با سطح و کاهش نیروی چسبندگی سطحی عمل میکند. استفاده از این روش سرعت کار ساختمان سازی را کاهش می دهد. شما می توانید برای اجرای سیستم نمای خشک از پنل هایی مانند سرامیک خشک، سنگ، کامپوزیت و شیشه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید