هشت راه برای رشد اجرای نما خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب

برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. با استفاده از گیاهان کوهنوردی ، ساختمان نیز باید سالانه مورد بازرسی قرار گیرد. برای بالاتر رفتن سطح عایقبندی کار در برخی از سیستمهای نمای ساختمانی کرتین وال، از لاستیکهای پلی آمید نیز استفاده میشود و استفاده از ترمال بریک (Thermal Break) در هر سیستم کرتین وال، مختص به خود آن سیستم طراحی دتایل نمای خشک خواهد شد. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. شایانِ ذکر است که صنایعِ شیشه دربیران با بهره گیری از تجربه ای ۳۰ ساله و امکاناتِ مدرن قادر است تمامیِ شیشه هایِ خام را با هر رنگ و جنس و قطر و ابعاد و متراژی، بدونِ آن که تغییری ظاهری در آن ها بوجود آید، به شیشه های سکوریت بدل کند. لازم به ذکر است که نماشویی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست زیرا علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است. A​rt᠎icle has  be​en c reated by behsaznama Content Gener at or ᠎DEMO!

اجرای نمای خشک در ایران

از آنجایی که بازدهی و طول عمر یک سازه بستگی به کیفیت و نوع متریال دارد انتخاب و اجرای متریال ارزان قیمت می تواند بر کاهش طول عمر ساختمان تأثیر بگذارد البته قابل ذکر است هزینه ساخت و ساز را کاهش می دهد. بسیاری از رنگ ها ممکن است تحت تأثیر نور خورشید آن ظاهر مناسب و جذاب و به نوعی چشم نواز خود را از دست بدهند. این نکته را در نظر داشته باشید هر قدر ابعاد مصالح یک نما کوچکتر باشد، امکان طراحی با جزییات ظریف بیشتر خواهد بود و چنانچه مصالح بعد وسیع تر و یک دست تری داشته باشند، ظاهر خانه مدرن تر و صنعتی تر به نظر می رسد. هدف ما از شستن ساختمان بدست آوردن زیبایی و محافظت از آسیب به سطح میباشد. این نمونه از سرامیک ها به عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. هدف از اجرای زیر سازی چیست؟ نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند.

Here {یک درمان سریع} برای اجرای نمای خشک در ایران است

همچنین فشار و بار باد در ارتفاعات زیاد استحکام نما را زیر سوال برده و موجب سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت. نوع زیر سازی نما هم برای متریال متفاوت، مختلف هست. در حالت کلی اجرای نمای ساختمان در چندین مرحله اجرا می شود که شامل طراحی نما، زیر سازی نمای ساختمان و اجرای نما است. کیفیت انجام زیر سازی، در اجرای سنگ کاری اصولی، اهمیت زیادی داره. سنگ های آماده شده، روی سطح ملاتی که در زیر اون ها ریخته شده، قرار می گیرند. نمای هر ساختمان موثر در مجموعه شهری است که در آن حضور دارد و این تاثیر را در بدنه خیابانها یا میدانها که در آن قرار گرفته است می گذارد. در مناطقی كه در معرض وزش باد قرار دارند، استفاده از فواره های كوتاه و نیرومند مناسب تر است. استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود.

نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید اجرای نما مناسب رویکرد!

با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. شرکت های خدماتی در زمینه اجرای لوکس ترین و شیک ترین انواع نماهای ساختمانی به فعالیت مشغول می باشند که کارفرمایان می توانند با ورود به وب سایت رسمی آرمن طرح و نما از امکانات و خدمات با کیفیت و محبوب برخوردار شوند و با مشاهده نمونه کارهای اجرایی بهترین انتخاب را از میان انواع سیستم های نما داشته باشند. این ویژگی نمای خشک سبب شده تا بسیاری از مشکلاتی که طراحان، مهندسان، متخصصان و مدیران پروژه ها با آن روبرو هستند، برطرف شود و با استفاده از این مصالح در هر سایز، ضخامت و رنگی که لازم است، به بالا رفتن کیفیت نما و اجرای کامل طرح مورد نظر خود خواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید