هر از آن هفت راز تکنیک‌ها را اعمال کنید. بهبود نماهای مدرن

امروزه با توجه به اهمیت زیادی که طراحی و اجرای نما بر هویت و شخصیت بنا دارد، نمی توان انکار کرد که طراحی و اجرای آن در ساختمان، باید به بهترین نحو صورت بگیرد. • رنگ ها در نمای کرتین وال ها بسیار متنوع و گوناگون هستند بنابراین می توان بر اساس سلیقه خود بهترین نما را برای ساختمان نحوه نصب نمای خشک خود انتخاب کنید. نمای کرتين وال(Curtain Wall) نمای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرنی است که با توجه به کاربرد شیشه و آلومینیوم در آن از شرایط و ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می باشد. امروز با پیشرفت تکنولوژی شاهد ارائه انواع سیستم های نما در سراسر نقاط دنیا می باشیم که در صنعت معماری و طراحی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. توری فلزی از یک ورق یکپارچه تولید گشته بسیاری از خواص یکپارچگی از جمله ضد خوردگی، پارگی، زنگ زدگی، فرسایش و شل شدن گره ها را حفظ می کند. عدم ایجاد ضایعات در پروسه تولید توری مشبک فلزی و پلاستیکی معرف محصول سبز سازگار با محیط زیست، در مقایسه با سایر محصولات مشابه است. در ابتدا به تعریف چلنیوم میپردازیم: چلنیوم: فلزی زیبا و براق که از ترکیب آلومینیوم و استیل ساخته شده است و مقاومت و دوام آلومینیوم و زیبایی استیل را دارا می باشد که در رول های 30 تا 50 متری در بازار موجود است.

فروش تجهیزات نمای خشک

 Article has been g᠎ener᠎at ed  by G SA C​on​te nt Gen​er᠎ator Demoversi​on!

مجری نمای سرامیک خشک

تابلو حروف برجسته چلنیوم چیست؟ مبحث 19 ساختمان چیست ؟ سیستم هوک Hook Systemنصب الومینیوم کامپوزیت چیست ؟ در سیستم هوک یا هنگ نصب الومینیوم کامپوزیت پس از اجرای کمربندی ها و براکت های فلزی، ناودانی های ریلی با توجه به کانسپت اجرایی به براکت های فلزی توسط پیچ های کاسه نمدی متصل می گردند. مزایای ساختمان های فلزی مقاومت بالا : مقاومت فولاد بالا بوده و نسبت مقاومت به وزن آن از بتن بزرگتر است . به دلیل نصب یک اسکلت فلزی به ساختمان برای نصب این ورق ها نمی توان از تأثیر مطلوب این اسکلت به عنوان میانقاب ها صرف نظر نمود. رنگهای قهوهای معمولاً برای بخشی از فضا قابل اجرا هستند. که تحت فشار و حرارت بالا آماده شده و قابل شستشو بوده و مقاوم در برابر خش و نفوذ حشرات می باشد. این مسئله به این دلیل است که در زیبایی ساختمان ها در مرحله ی اول, نمای بیرونی ساختمان قابل مشاهده است.

شرکت ساخت نمای کرتین وال از ترکیب این دو کلمه استفاده کرده و طرحی را ارائه داده است که بتواند همانند دیوار مقاومت بالایی داشته باشد و استحکام کافی را داشته باشد و در عین حال همانند پرده، سبک و زیبا باشد. • نمای کرتین وال برای نور پردازی های نمای بیرونی ساختمان شرایطی را فراهم می کنند که جلوه بیرونی ساختمان زیبا تر دیده شود. این روش نسبت به روش نمایان از زیبایی خاصی برخوردار است، در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می شود. با توجه به ارزانی قیمت سیمان سفید و در دسترس بودن آن به نسبت سایر مصالح ساختمانی استفاده از نمای سیمان سفید در ساختمان های موجود نسبت به سایرین بیشتر است. نما ساختمان از مصالح مختلفی از جنس سنگ، سنگ، آجر، چوب و حتی کامپوزیت ساخته می شود. اگر از دید فنی و مهندسی به این نما بنگریم متوجه این نکته می شویم که در صورت استفاده از آن در واقع وزن حاصل از شیشه های ساختمانی را بر ساختار ساختمان کاهش می دهیم . در واقع شما قادر به نصب و اجرای هر یک از نماهای ساختمانی نیستید و تنها باید آن دسته از افرادی که حرفه ای هستند اقدام به نصب و اجرای نماهای ساختمانی نمایند.

طراح و مجری نمای خشک

اگر در زمینهی ساختمانسازی فعالیت دارید و هدف شما از ساخت ساختمان، فروش آن است، حتماً باید به دتایل اجرای سرامیک خشک دقت کنید، زیرا علاوه بر زیبایی ساختمان بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز تأثیرگذار خواهد بود. فایبر سمنت برد پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت بورد) صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است . استفاده از رنگ پلاستیک برای نقاشی ساختمان دارای برخی مزایا و معایب است که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد. برای اینکه بتوانید راحت تر و سریع تر اجرای نمای سنگ ساختمان را انجام دهید بهتر است که از مجموعه های مجاز کمک بگیرید. همانطور که ذکر شد ورق های کامپوزیت وزن کمی در حدود ۶-۵کیلوگرم درهر مترمربع دارند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن است. نصب صفحه عایق بر روی دیوار ساختمان پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید